bennie-blanco, Brigadier, van hip naar hopeloos, D-vide, EProductionz, Godsson, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, NeMoN, NovaChe, Overgewicht, Paars, Psyco, RaRa, Rauf, Rik, Stone A Pig, studio02, Tystar, warhead, Yid, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
review Southbombing – Southbombing 2 (Noord-Brabantse HipHop)
Uit de provincie van carnaval, de zachte g, lange nachten en het immer brandende licht komt de compilatie Southbombing 2. Een compilatie die gezien het aanzienlijke succes van zijn voorganger de nodige verwachtingen schept, daarbij rekenend op kersvers aanstormend Brabants talent.
Hmm, ik heb die beat gefixt voor de Etnikz.. Tof om te horen dat die beat goed valt. Jammer om te horen dat je lyrics wat minder vindt. Maar ben eigenlijk wel benieuwd waarom precies.
Dit is trouwen de track die op southbombing staat. http://www.youtube.com/watch?v=BVMR31m_h9I
Het is meer dat de stemmen van de rappers (bij mij sowieso) heel statisch overkomen. Ze hebben er overheen gerapt, maar zijn niet echt 1 met de beat vind ik. Daarbij vind ik de tekst niet echt hoogstaand ofzo, hoeft ook niet altijd, maar in combinatie met het stemgebruik had er veel meer ingezeten voor deze beat denk ik. Maargoed, het blijft een mening van 1 persoon toch…wel tof dat er een clip bij is gemaakt, blijf je ding doen.
oww goed dat je het toch hebt gedaan ![]()
ik ben het eigenlijk volledig met je eens.
petje af voor je eerst review hier :D
congrats met eerste review
kleine tip though, niet om smartass te doen or anything, maar iets simpeler taalgebruik af en toe kan geen kwaad. zinnen als:
‘Allereerst valt het op dat de producties veelal van achtenswaardig bevorderlijk niveau zijn en mede daardoor de eerste luisterbeurt gemoedelijk maken’
zijn niet altijd heel prettig om te lezen
kleine tip though, niet om smartass te doen or anything, maar iets simpeler taalgebruik af en toe kan geen kwaad.
haha, meet Jordi :D
nee maar verder dope idd, ik moet NIkkita wel gelijk geven maar weet dat dat jouw stijl is, en qua review (daar draait het uiteindelijk om) ben je wel duidelijk, en ik dit geval ben ik het eigenlijk ook grotendeels met je eens!