bennie-blanco, Brigadier, D-vide, EProductionz, Godsson, JST, Kutjong, Larixk, Lepricon, listig, NeMoN, NovaChe, Overgewicht, Paars, Psyco, RaRa, Rauf, Rik, Stone A Pig, studio02, Tystar, warhead, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid

Kempi–Du Zoon tracklist:
Disc 1: CD
01. Draai Ehm Af
02. Revolutie
03. Leven van du Faam (Tatta-Hollywood) ft. Sjaak
04. Hier Ver Vandaan ft. Willy
05. Haat & Verraad ft. Winne & RB Djan
06. LORD
07. Stratiblues (Saxofoon: Tim Wes)
08. Ze Weten Van Mij ft. Salah Edin & Klemma
09. Ze Wil Weg
10. Door Dik & Dun ft. Jalise
11. Wakker in du Cel
12. Dagen van du Bijbel
13. Buschauffeur
14. Dans met je Moeder
Disc 2–DVD
* Free Kempi Documentaire (geregisseerd door Ivan Barbosa, geproduceerd door CCCP)
* Kempi videoclips (Rap ’n Borie | Zoveel Stress | Zet Um Op Baby | Kom Nie Hier ft The Opposites | Ze is Zo verliefd | Wakker In Du Cel)
* Bonusmateriaal
damn, gast wil echt Nederlandse toepak zijn als ik die cover zo zie
Du Zoon? DU cel?Leraren Nederlands, bij deze succes gewenst voor het volgende schooljaar, jullie gaan het nodig hebben.
Ik ga echt stuk om die cover trouwens.
al jokes aside, ik vind die eerste track in du cel een prima track… net als ik die 3 mixtapes ook tof vond.
Ik snap niet dat die flapdrol uberhaupt aandacht krijgt…..godverdomme, nu doe ik het zelf ook.
damn die hoes is lelijk haha
Snap die blijheid om Kempi ook niet; onverstaanbaar gemompel, slappe beats, wannabe tupac teksten. Ben ook de doelgroep niet (basisschool afgemaakt ftw) maar goed
dwaas b & lange aap zijn cool vergeleken met keimpi .
( wie nu nog keipi rommel post moet gebanned worden ,ga maar naar ml 75 ofzo)
volgens mij is die docu wel zo riel dat t wellicht een verplichte aanschaf word hahahah
net als probleemwijken riel is zegmaar
hahahahnet als probleemwijken riel is zegmaar
Hehe heb dat laatst toevallig nog gecheckt op youtube (http://www.youtube.com/watch?v=89-9weM6PJk&feat…) gaat echt te ver soms.
En wanneer wordt die docu uitgezonden?
hoe je t ook went of keert… die previews klinken dope, album cover vind ik zelf niks mis mee.
Daarnaast heeft Kempi nog genoeg toevoegwaarde voor de Nederlandse Hip Hop. NL Hip Hop is vaak leeg van het persoonelijke.. Kempi brengt er (net als 2pac, zal geen toeval zijn) wat persoonelijke feel bij.
hoe je t ook went of keert… die previews klinken dope, album cover vind ik zelf niks mis mee. Daarnaast heeft Kempi nog genoeg toevoegwaarde voor de Nederlandse Hip Hop. NL Hip Hop is vaak leeg van het persoonelijke.. Kempi brengt er (net als 2pac, zal geen toeval zijn) wat persoonelijke feel bij.
die gast voelt commercie gewoon goed aan en vult daarnaar z’n leven in.
plus nederlandse hiphop heeft genoeg persoonlijkheid erin zitten, en een stuk echter dan kempi het overbrengt. kijk alleen al naar een Manu.
maargoed, ‘tuglijf’ spreekt natuurlijk meer aan. of whatever.
Je weet chick straat is HOT he!?
MMM ik blijf erbij dat je in Nederland niet Gangstar kan doen kom op als je hier in de crimi shit komt heb je het aan je zelf te danken we hebben nog steeds een van de beste zorgstelsels op deze planeet dus tja whatever.
Ik heb gast destijds in de groene Engel gezien en naja ik kon de beste man niet eens verstaan.
Maar goed smaken verschillen maar de mijne zal het nooit worden!
To each his own!
CD is dus vrijdag al in de shops!!!!
Hoe je het went of keert , dit word een goede CD, divers vooral , in de zin van de onderwerpen (traks over religie, slavernij , persoonelijke situaties) zowel beats (zangerige shit, tot keiharde basses , etc.).
Cant fuckin wait
Deze track , is dus gewoon goede muziek
jezus wat een kut beat. had toen dat fluitje erin kwam het gevoel dat kabouter plop of mega mindy zou gaan zingen