Meneer van den Broek, Brigadier, Derico, elastiekje, EProductionz, JPK, Lepricon, Loki, lostsun, Mip, M030NE, NovaChe, 013HIPHOP, Overgewicht, qup-of-T, Robin, Scraffitio, Tystar, Waldie, warhead, Zorgvlied-Zuid
Geproduceerd door Terilekst. Van ‘De Ark De Triomf’, het tweede album van Jiggy Djé. Clip geschoten door Kas voor Checkmeprodukzies. Tenshun is de man. Enkel van de leeuw sta op! Check <www.noahsark.nu voor meer informatie en stuff. Zeg JEEE als je ziet ons!
hij is hard
moest er wel ff aan wennen
Je verwacht bij jiggy altijd zo’n hard brag and boast track met zieke punches. Beetje t zelfde gevoel als bij die gangstarr ft. Jadakiss track op een of andere manier
ff wennen maar daarna is ie kk dope
Ik verwacht een ander album dan Noahs Ark. Het lijkt erop dat ie niet het kunstje Noahs Ark probeert over te doen, goede zaak.
Hele harde track, Turrie blijft te erg.
ik zeg het nog maar eens; “ik ben in het huis als een vrouw zonder schooldiploma” whahahaa
“rappers hebben geen gevoel voor humor / shit is kankernep als een goedaardige tumor” oeeeeh!
Ik weet niet of het een hype is, ben zelf echt al vanaf het e terilekst album op een solo van Tenshun aan het wachten en deze shit maakt me nog hongeriger!
wattup met die Tenshun hype?
is inderdaad geen hype wacht ook al jaren op shit.. nog liever op die Kohfie Konnekt jochie!
wattup met die Tenshun hype?is inderdaad geen hype wacht ook al jaren op shit.. nog liever op die Kohfie Konnekt jochie!
vind hem persoonlijk nix bijzonders maar dat had je vast al begrepen.