review Immortal Technique - The 3rd World
Immortal Technique, waarschijnlijk de radicaalste MC van het huidige decennium, heeft onlangs een mixtape gedropt om de heads voor te bereiden op twee naderende full-length albums, 'The Middle Passage' en 'Revolutionary Vol. III'. Zet je schrap voor deze verbitterde, revolutionaire Peruaan – broadcasted live from Harlem, New York.
ik vind em echt dope man
zeker death march, That’s what it is, mistakes, the 3th world en vooral Parole
Beats zijn lekker rauw, ongemasterd, krakend en simpel
Lick shots vind ik juist het enige echte kutnr door de beat
Ik vind de beatkeuze juist veel beter dan zijn vorige releases. Hier zit voor mijn gevoel meer variatie in. Inhoudelijk qua tracks staan er voor mij maar 3 mindere tracks op de rest draai ik helemaal grijs hier. Dit is een van de beste mixtapes die ik sinds jaren gehoord heb en de irritatie valt reuze mee met die mixtape tunes, vind het vrij netjes gedaan juist.
lickkkshot lickshott lickshotts, but watchh, where the fuck you shootin??GRUWELIJK!
dat vind ik dus een van de 3 mindere tracks, voel die beat niet
lickkkshot lickshott lickshotts, but watchh, where the fuck you shootin??GRUWELIJK!dat vind ik dus een van de 3 mindere tracks, voel die beat niet
voel het refrein niet zo maar Chino XL killt die joint!
ben t wel met den borrie eens.
blijft n mixtape en beatkeuze is niet altijd IT’s sterkste kant vind ik dan.
http://www.youtube.com/watch?v=xDVQcppCqzo
Vanavond in ieder geval een EXCLUSIEF interview met Immortal Technique bij HIJS radio
die beat hollywood driveby waar doet die me zo aan denken??
Voor de rest wel lekker alleen is IT zijn Spaans weer eens kankerlelijk haha
die beat hollywood driveby waar doet die me zo aan denken??Voor de rest wel lekker alleen is IT zijn Spaans weer eens kankerlelijk haha
Ik heb die ‘Golpe de Estado’ kapot gedraaid in de bus in Guatemala en Mexico. Dope track; waarschijnlijk door dat lelijke Spaans.
In eerste instantie had ik het idee dat dit album smoother was dan Revolutionary Vol. 2, maar IT komt wel rauwer dan voorheen op deze plaat. Dope om weer eens wat nieuws te kunnen draaien van deze man.
revolutionary vol 3 coming soon !! ( over 5 jaar ofzo hehe .net als madvillainy 2, er zijn serieuse plannen voor een vervolg,