Meneer van den Broek, bennie-blanco, Brigadier, Ludo Anders, Deja-Beats, Derico, DTNR67, elastiekje, EProductionz, Genkster, Monn-E, Lepricon, listig, Loki, Macronizm, 013HIPHOP, RIOT, ProZak, Scraffitio, S., Tystar, warhead, Yo-Riz, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Of niettt
Hier wat meer info wat betreft de release, en de pre-order;
In aanloop van de release op 1 juli, is het album, Dooutmaris, gereleased op Luisterpaal.
Op deze manier krijgen jullie de mogelijkheid te checken wat je hopelijk binnenkort voor maar 10 euro in huis haalt!
Artiesten waarmee samengewerkt is op Dooutmaris zijn oa. Risskant De Woordvoerder, Adrem, Jimmy G, Dopaganda, Marcus Sebastian en Njambi.
Vanaf 1 juli is er de mogelijkheid om het album via internet te bestellen. Natuurlijk is het ook mogelijk om hem tijdens een show te bemachtigen.
http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/
Grijze Massa!
Dooutmaris
1 juli
No shiiiit!
Pre-Order
Je kan contact opnemen met info@grijzemassa.net voor een pre-order
Via deze weg krijg je een rekeningnummer toegestuurd.
Wanneer alles akkoord is, en de adresgegevens ontvangen zijn wordt het album zo snel mogelijk (in ieder geval rond 1 juli) naar je opgestuurd!
Trouwens, iets wat erg vervelend is, maar waar wij ook weinig aan kunnen doen, zijn de verzendkosten van 2 euro. Op deze manier wordt het album wel netjes in een bubbeltjesenvelope naar je gestuurd.
ik zit net in mijn ik-moet-wat-minder-cd’s-kopen-fase…. dus dit kan een gevaarlijke aankoop zijn dan ![]()
Klerelijers heeft echt een lekker geluid…lekker chill!
@mathijs Als die shit na 2 weken nog lekker in gehoor ligt (en ik ben kritisch) dan koop ik het ![]()
“peace motherfucker, krijg de klere van de keizerstad” ofwel nijmegen ![]()
klerelijers was overigens ook ‘de sessie’ 2 of 3 weken geleden, en staat hier nog hi-res downloadbaar op de frontpage
thanks peoples.
Een exemplaar bestellen?
Voor slecht 10 euro heb je ’m binnen!
Mail naar: Verkoop@grijzemassa.net
greeetttzzz