01. 3 Peat
02. Mr. Carter (ft. Jay-Z)
03. A Milli
04. Got Money (ft. T-Pain)
05. Comfortable (ft. Babyface)
06. Dr. Carter
07. Phone Home
08. Tie My Hands (ft. Robin Thicke)
09. Mrs. Officer (ft. Bobby Valentino)
10. Let The Beat Build
11. Shoot Me Down (ft. D. Smith)
12. Lollipop (ft. Static Major)
13. La La (ft. Brisco & Busta Rhymes)
14. Playing With Fire (ft. Betty Wright)
15. You Ain’t Got Nuthin (ft. Juelz Santana & Fabolous)
16. Dontgetit
Hoezeer ik Lil’ Wayne ook vervloek, met Tha Carter III legt ie toch wel een zeer sterk album in de schappen. Dikke beats, genoeg afwisseling van guests zodat z’n eigen gezeur niet te zeer gaat irriteren. Deze gaat vaker aan de komende dagen/weken.
staan aantal echt harde tracks op! ook paar zwakkere maar ik kan dit zeker goed horen! helemaal in dronken modus @ feest/kroeg etc ![]()
geef mij maar kempi
lol
ik vind dit echt een kut rapper , ik heb soms wel eens een track gehoord die wel nice was maar het overgrootte deel klinkt echt als crap
paar vette beats, track met Jay vind ik wel nice, en verder sluit ik me aan bij Riot.
Al vind ik Wayne op de meeste featurings van de laatste tijd (bv op Bun B en Jay-Z albums) goed aan te horen, zo’n album is te veel van het zelfde gemompel. Alleen charisma maakt je nog geen goede rapper.
Ik snap die hele hype om die dude ook niet, must be me though. Maar ik ga hem wel eens downloaden en dan oordeel ik nog wel eens ![]()
Niet zeiken.
Dope CD , vandaag gekocht , staat al de hele dag aan. Hoe meer je het luisterd of beter het word.
Ook totaal geen fan van Lil Wayne , ik zag in alle kranten goede recensies en ik dacht " toch een gokje wagen". Geen spijt.
je moet gewoon bier zuipen en los gaan op die shit. lollipop op feest of in club en shit is aan hahaha
Staan een aantal erg toffe tracks op: Comfortable, Shoot Me Down (geniale beat) en Mrs. Officer (lekker zomers) bijvoorbeeld.
http://www.linkbucks.com/link/fd0770bd/17425Om te downloaden
ik heb wel betere dingen te doen dan lil wayne te downen of zelfs te bannen maar delete deze post ff Tuplad.
dit is serieus verboden op het HIJS-forum.
http://www.linkbucks.com/link/fd0770bd/17425Om te downloadenik heb wel betere dingen te doen dan lil wayne te downen of zelfs te bannen maar delete deze post ff Tuplad.dit is serieus verboden op het HIJS-forum.
Ik heb wel al een waarschuwing gekregen van Yid. En hij heeft paar links van mij verwijderd. Maar ik zag iemand met een smurf als avatar links droppen dus dacht, zal ik ook doen. Maar ik post geen links meer.
Beste nummer blijft Wayne met Robin Thicke–Shooter, die chick uit die clip is nais