reviews interviews galleries videos forum members login signup
260 bezoekers en 5 leden online.
Lepricon, RIOT, RaRa, Rik, Robin
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
ViciousOne
Vicious One

Tracklist:

01. Time For Some Action
02. Everyone Nose (All The Girls Standing In The Line For The Bathroom)
03. Windows
04. Anti Matter
05. Spaz
06. Yeah You
07. Sooner Or Later
08. Happy
09. Kill Joy
10. Love Bomb
11. You Know What
12. Laugh About It

Moet ‘m nog wat vaker luisteren om er een def. oordeel over te vellen. Zitten weer een aantal vernieuwende sounds tussen, maar eerste indruk is neutraal. Plak niet direct tegen m’n plafond van de plaat zogezegd.

7 Jun ’08 – 15:55
7 Jun ’08 – 15:57
Christov
Christov

ik vond alleen lapdance echt vet en de rest zwaar kut, dus ik gok dat ik oversla

7 Jun ’08 – 16:00
ViciousOne
Vicious One

ik vond alleen lapdance echt vet en de rest zwaar kut, dus ik gok dat ik oversla

Dan heb je ook direct een classic te pakken die nauwelijks te overtreffen valt. Stonden nog genoeg dope tracks op ‘In Search Of’.

7 Jun ’08 – 16:01
Christov
Christov

of one hit wonder en de rest die me te hip was

7 Jun ’08 – 16:12
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

jeh die in search of en fly or die hek wel, zal dees wel es een keer downloaden of iets

7 Jun ’08 – 16:45
Fizzle
Fizzle

of one hit wonder en de rest die me te hip was

Wat mij betreft ook… Ze zullen vast wel meer gedaan hebben wat ‘goed’ is, maar op die ‘Lapdance’ na heb ik nooit iets van ze gehoord waar ik echt wild van word.

7 Jun ’08 – 18:40
Lepricon
Lepricon

Ik zeg:

8 Jun ’08 – 13:46
Nielsonwheels
Nielsonwheels

Dope, Lepricon, nog nooit gezien live. Ik ga meteen N*a Please weer ’s opzetten, dope shit =)

8 Jun ’08 – 21:23
Lepricon
Lepricon

Daar staat die track niet op, toch?

8 Jun ’08 – 23:21
Bruin
Ludo Anders

Nope, maar dat is wel Dirty over hele vette Neptunes beats…ik vind dat filmpje trouwens echt wack…beetje mat over je eigen verses heen rappen

9 Jun ’08 – 06:30
bleek
bleek

vind dit net iets belangrijker dan die nieuwe lil Wayne–Ken je frank?

9 Jun ’08 – 10:16
Lepricon
Lepricon

Nope, maar dat is wel Dirty over hele vette Neptunes beats…
Daarom postte ik ’m ook, Ludo. Kon helaas alleen deze live-versie vinden…

9 Jun ’08 – 13:47
Zino
Z!no

Mannen…
wat een vooroordelen!

Shit, de plaat staat op luisterpaal en luister eerst voordat je eerst kritiek gaat leveren!
Ik ben het er wel mee eens…maar in search of, was een ander tijdperk!
Word volwassen en neem geen meningen over die zogenaamde recensisten schrijven!

Deze plaat van de boys!
Is kenkervet…

En nee…geen playbunny!

Fok die shit door te kankeren! Luister die shit!

9 Jun ’08 – 13:54
onrust
RIOT

nee niet mijn ding ,

10 Jun ’08 – 11:39
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

heb de eerste paar nummer geluisterd, klinkt wel nice

ik vind het altijd wel leuke muziek van hullie, moet ’m nog afluisteren

10 Jun ’08 – 17:27
Paars
Paars

vind het een kutalbum, zowat alle nummers halverwege geskipt.

10 Jun ’08 – 18:11
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

mwa, nou ik m zo helemaal hoor een beetje vind ik het ook matigjes, staan wel paar leuke nummers op

en misschien als ik geluid in m’n auto heb dat ik ’m op zet bij het chickies hosseleng jwt

10 Jun ’08 – 22:48
smk
buurman

dit is de dikste troep die er is, ik heb wel zo,n kankerhekel aan die flikker van een farwell wiliums!
goedkope kut beatjes die in 5 minuten inmekaar geprutst worden sodaflikkah op met die gasten , pussy,s!

12 Jun ’08 – 18:37
ZORQ
ZORQ

Ik vind m echt superVET vet, lekker rauw, distortion op beats, afwisselend. De vorige was mij iets te Beatles. Ik ben geen Pharrell fan, maar als dit voorbij komt op TV dan schroef ik het volume omhoog. Het val me op dat de single op de radio bijna geen airplay krijgt, te rauw? Deze gasten maken tenminste gewoon muziek die ze zelf willen maken en “In search of..” was idd een ander tijdperk, gelukkig maar want acts die zichzelf kopieren lijden aan creatieve armoede en misschien is “In search of..” juist zo goed omdat er maar 1 van is! Je kan wel zeggen dat ze die beats in 5 min in elkaar flikkeren, maar dan heb je duidelijk geen verstand van muziek produceren! , ik zeg: mad respect!

13 Jun ’08 – 09:28
onrust
RIOT

ook hoe die gasten zich kleden met hun homo style zo zie je al die new jack mannetjes er tegenwoordig bij lopen , forgayzie

13 Jun ’08 – 18:58
smk
buurman

Ik vind m echt superVET vet, lekker rauw, distortion op beats, afwisselend. De vorige was mij iets te Beatles. Ik ben geen Pharrell fan, maar als dit voorbij komt op TV dan schroef ik het volume omhoog. Het val me op dat de single op de radio bijna geen airplay krijgt, te rauw? Deze gasten maken tenminste gewoon muziek die ze zelf willen maken en “In search of..” was idd een ander tijdperk, gelukkig maar want acts die zichzelf kopieren lijden aan creatieve armoede en misschien is “In search of..” juist zo goed omdat er maar 1 van is! Je kan wel zeggen dat ze die beats in 5 min in elkaar flikkeren, maar dan heb je duidelijk geen verstand van muziek produceren! , ik zeg: mad respect!

ik zeg: keep that shit for the tv screen, & fuck off

13 Jun ’08 – 19:59
Tystar
Tystar

ook hoe die gasten zich kleden met hun homo style zo zie je al die new jack mannetjes er tegenwoordig bij lopen , forgayzie

vind ik wat kortzichtig klinken. het album zelf vind ik vet!

13 Jun ’08 – 23:37
ViciousOne
Vicious One

Album nu een aantal keer geluisterd. Vind dit trio toch vooral ijzersterk in hun melodieuze keuzes. Af en toe zo’n rauwe track als ‘Lapdance’ kan ik ook wel waarderen, maar als je ziet voor welke artiesten ze geproduceerd hebben en wat daar vervolgens het resultaat van is, moet je gewoon concluderen dat ze op dat gebied uitmuntend zijn. Ze snijden beats op maat voor ‘klanten’ en experimenteren er lustig op los als ze voor zichzelf carte blanche hebben.

Hoe ze zich kleden, of ze een eigen (kleding)label hebben ja/nee boeit me eerlijk gezegd vrij weinig. Muziek is toch waar ze op beoordeeld worden.

14 Jun ’08 – 15:43
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Moet toch zeggen dat het weer een vette cd is van NERD.

5 Aug ’08 – 17:02
bleek
bleek

mmm, toch maar eens tjeckuh dan. ben bij dat Clones album al afgehaakt.

5 Aug ’08 – 20:17