reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Flinstoner
Flinstoner

Image Hosted by ImageShack.us

1. Intro (Produced By: Marley Marl)
2. Reintroduction (Produced By: Marley Marl)
3. Quality Work feat. Will Pack & Rakaa (of Dilated Peoples) (Produced By: Marley Marl)
4. Made The Change (Produced By: Marley Marl)
5. Deep Down (Produced By: Marley Marl)
6. We Gets It In feat. Talib Kweli (Produced By: Marley Marl)
7. Just What I Need (Produced By: Marley Marl)
8. All Seasons (Produced By: Marley Marl)
9. War Going On feat. Cormega (Produced By: Marley Marl)
10. Skates (Produced By: Marley Marl)
11. Stay In Ya Lane feat. Sadat X (Produced By: Marley Marl)
12. Open Ya Eyes (Produced By: Marley Marl)
13. Regrets (Produced By: Marley Marl)
14. Not A Word (Produced By: Marley Marl)
15. Rock Dis feat. KRS-One (Produced By: Marley Marl)
16. Don’t Make Me Laugh (Produced By: Marley Marl)
17. The Day Music Died (Produced By: Marley Marl)
18. How Bout The Mic feat. Cold Heat (Produced By: Marley Marl)

release: 17/06/2008

Ben benieuwd, Craig G ken je van de Juice Crew, zijn battles met Supernatural en als ghostwriter voor veel van de 8-mile battles EN heeft een nummer opgenomen met Jerome XL.

20 May ’08 – 16:23
onrust
RIOT

ben benieuwd naar deze joint de laatste tracks die ik van hem hoorde op hiphop game .com waren erg dope.
kan niet veel fout gaan met deze producer en de feat’s zijn ook wel aan mij besteed.
ik hoop toch dat dit me meer verrast als die plaat met krs en marley want dat was een beetje saai.

20 May ’08 – 18:10
26 May ’08 – 08:44
Logical
Logical

Stond 1 van die tracks niet op GTA4?

26 May ’08 – 21:52
jeromexl
Jerome XL

Ik kan je zeggen dat wat ik gehoord heb dit dikke shit is.. We zijn aan het kijken om te touren samen (Craig G & Digibombers).
Support die shit!

Peaece J.

ps. @ Flinstoner: Heb inmiddels 2 tracks met die dude gedaan, 1 voor mijn komende solo , en 1 waar we samen te gast zijn op een pools album. (link naar clip van die track: http://hiphopinjesmoel.com/articles/2802 ) en oja…thanks voor je props voor Flabbergasten in het mario kart wii topic :D

11 Jun ’08 – 23:24
Flinstoner
Flinstoner

Ik kan je zeggen dat wat ik gehoord heb dit dikke shit is.. We zijn aan het kijken om te touren samen (Craig G & Digibombers).Support die shit!Peaece J.ps. @ Flinstoner: Heb inmiddels 2 tracks met die dude gedaan, 1 voor mijn komende solo, en 1 waar we samen te gast zijn op een pools album. (link naar clip van die track: http://hiphopinjesmoel.com/articles/2802 ) en oja…thanks voor je props voor Flabbergasten in het mario kart wii topic :D

Zeker ook lang België komen met die tour zou ik zo zeggen!
Ja die track had ik al gehoord, niet slecht maar niet heel speciaal ofzo, blijft wel vet om verschillende talen op één nummer te horen!
No prob voor de props, is echt een vette track! Ik krijg er iig geen genoeg van!

12 Jun ’08 – 16:54
Xwisit
Xwisit

ben benieuwd naar deze joint de laatste tracks die ik van hem hoorde op hiphop game .com waren erg dope.kan niet veel fout gaan met deze producer en de feat’s zijn ook wel aan mij besteed.ik hoop toch dat dit me meer verrast als die plaat met krs en marley want dat was een beetje saai.

word niggu

12 Jun ’08 – 23:25
jeromexl
Jerome XL

@ Flinstoner: Thanks man. Ik vond die track voor dat poolse ding ook wel ok. Maar persoonlijk ben ik meer met mijn album bezig en had ik qua productie niet zo veel te maken , anders dan mijn deel. (Is ook wel eens lekker om lui te zijn,..)

Ik hoop dat je (en de anderen hiero) mijn solo ding diggen… Maar dat merk ik tegen die tijd vanzelf wel..
Klein ding over de features…: Craig G, Looptroop, Chali 2na…. ea.

Peeeeacce all!!
J.

ps.En gaan er hier trouwens nog peeps naar Splash! dit jaar ?

18 Jun ’08 – 21:13