de koe is dik en wit, Christov, Marvin, MistaSweet, Nappie, RIOT, pee
http://www.zshare.net/audio/11145247f7aab493/
Helaas een clean versie dus er blijft niet veel over…deze schijnt van Tech zijn nieuwe album te zijn
hmm, tis gewoon dezelfde tekst, het enige wat 2pac “doet” is de chorus steeds. wel een andere beat…
snap niet dat hij hier een nieuwe beat onder zet juist die beat van Dance With The Devil zorgde voor kippenvel, dat hele gevoel is nu weg ![]()
2pac voegt nou ook totaal niks toe zeg
:2pac voegt nou ook totaal niks toe zeg
Ik zou een boos bericht achterlaten op zn Myspace, misschien geeft ie een verklaring.
:2pac voegt nou ook totaal niks toe zegIk zou een boos bericht achterlaten op zn Myspace, misschien geeft ie een verklaring.
hehe
Is dit niet gewoon een grap van een of andere nerd?het eerste wat ik dacht
dan zou het wel een nerd met de acapella van dance with the devil moeten zijn…lijkt me sterk
Lijkt me toch wel nep. Klinkt voor geen meter, is de cleanversie, is strijdig met Immortal Technique’s teksten/gedrag, er staat een of ander blogspot-adres in de naam van de track en het heeft best-wel weinig hits en totaal geen aandacht verder.
ha ha dit is gewoon een zelf gebakken beat van 1 of andere wacke dj ,
met acapella van immortal en een stukje pac.
duidelijk te horen.. !!
DIT GAAT ECHT NIET OP DIE NIEUWE SHIT VAN I.T KOMEN, dat mocht de maker van deze zooi wel willen !!
dan is die gast wel een aandachtreker, teveel aandacht van zn mammie ofzo. wat een kutstreek zeg