als je dan toch bezig bent, zet die troep uit en de cd van lyrics born aan…(want die staat er ook op)
als je dan toch bezig bent, zet die troep uit en de cd van lyrics born aan…(want die staat er ook op)
hehe, zal ’s checken. Dat begin van Kees intro ook hoor “de meest belangrijkste” haha
is het dan zo kut vind ik echt de dikste track van de plaat! staan genoeg dope tracks op hoor maar die steekt er echt bovenuit!
die tietjes track is ook king ![]()
een van velen ook trouwens
![]()
of die plaat van James Pants…heerlijke drums
woohooo ! bedankt voor de tip
is het dan zo kut vind ik echt de dikste track van de plaat! staan genoeg dope tracks op hoor maar die steekt er echt bovenuit!die tietjes track is ook kingeen van velen ook trouwens
en spacekees vind je geen clown dan yid? of mag die ook geen aandacht krijgen?
Spacekees is Spacekees lijkt me duidelijk toch die man is geen hiphop gaan maken als een gimmick come on
tnx allemaal
mensen die t niet dope vinden… toch bedankt voor t tjekken hehehe
edit… (promo: www.myspace.com/syce1beats)
Spacekees is Spacekees lijkt me duidelijk toch die man is geen hiphop gaan maken als een gimmick come on
huh niet ?
net zoveel gimmick als jvt alleen minder succes dunkt me
wie heeft die sample van “de val van” al eerder gebruikt ook alweer?
of heb ik die sample ook al es gebruikt, iig erg bekend in mijn oren..
ben t vergeten, heb t geweten, help me even?
wie heeft die sample van “de val van” al eerder gebruikt ook alweer? of heb ik die sample ook al es gebruikt, iig erg bekend in mijn oren.. ben t vergeten, heb t geweten, help me even?
ja komt inderdaad bekend voor, maar kan dr ook niet opkomen
wie heeft die sample van “de val van” al eerder gebruikt ook alweer? of heb ik die sample ook al es gebruikt, iig erg bekend in mijn oren.. ben t vergeten, heb t geweten, help me even?
zo moeilijk voor een of andere track.. Stond eerst op hun myspace, nu niet meer. J Love ook trouwens voor de remix van Nas–General..
En at Zieke Sais: dope beats gast! heb je trouwens die 45 van ‘de val’ sample? Of van een mp3?