reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Windsor
Windsor

Wordt lekker doodgezwegen hier of niet? Ik zag er nog geen topic over dus bij deze; het nieuwe album is weer konings!

24 Apr ’08 – 14:34
Christov
Christov

tot mn schaamte moet ik zeggen dat ik die single nog best goed trek als ik gezopen heb

24 Apr ’08 – 14:40
Yid
Yid

ah nee he begin je hier nou ook al windsor

24 Apr ’08 – 14:43
Waldie
Waldie

kingplaat weer ,faberge breekt de club af als een aannemer

24 Apr ’08 – 15:11
Rule
Rule

Ach wel aardige beats alleen die raps blijven wack. Gasten willen een beetje quasi-hip doen en het album is beter dan het debuut maar het blijven natuurlijk clowns met humor die niet de mijne is. Vooral die Wartaal kan ik niet aanhoren. Neppe shit is het. Ik kan er niet naar luisteren.

24 Apr ’08 – 15:16
Yid
Yid

Ach wel aardige beats alleen die raps blijven wack. Gasten willen een beetje quasi-hip doen en het album is beter dan het debuut maar het blijven natuurlijk clowns met humor die niet de mijne is. Vooral die Wartaal kan ik niet aanhoren. Neppe shit is het. Ik kan er niet naar luisteren.

woordje in mijn geval vind ik de beats ook niks

24 Apr ’08 – 15:32
Windsor
Windsor

Toch typisch dat hier dan niemand een topic over opent…ik vind de beats bovengemiddeld goed en de humor die in de teksten zit komt bij mij heel hard aan . Oh, en FabergĂ© heeft zeker wel ille rijmschema’s.

24 Apr ’08 – 15:47
Yid
Yid

Brainpower heeft gezegd dat als je iets kut vind dat je het dan niet moet checken en het er ook zeker niet over moet hebben dus tja dan volgen we dat advies uiteraard op

24 Apr ’08 – 16:10
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Jeugd van tegenwoordig doen gewoon beetje triest, daarom is ’t leuk. die mee die lang haar en die vieze zijn koningen.

24 Apr ’08 – 16:16
ZiekeSais
ZiekeSais

ik vind t weer geniaal! gele kutten bruine kutten blanke kutten! flap flaaaaap! centje centje! koningshit :D

24 Apr ’08 – 16:48
bleek
bleek

hier sta ik niet open voor nee

24 Apr ’08 – 17:14
Windsor
Windsor

Brainpower heeft gezegd dat als je iets kut vind dat je het dan niet moet checken en het er ook zeker niet over moet hebben dus tja dan volgen we dat advies uiteraard op

Je spreekt nu in de koninklijke ‘wij’ begrijp ik? Er zijn namelijk toch een paar mensen die het wel diggen hierzo.

24 Apr ’08 – 17:29
Rusp
Rusp

Hollereer is king.

24 Apr ’08 – 17:35
Tystar
Tystar

ach, het is wel leuk als je op vrijdagavond in een bar staat.

24 Apr ’08 – 17:38
Bruin
Ludo Anders

Lekkere stapmuziek, ben het nou aan het checken en ik kan er ook zeker wel om lachen jeh

24 Apr ’08 – 18:52
Witflits
Witflits

niet boeiend genoeg om heel album van te luisteren, maar ik mag die humor van die gasten wel.

24 Apr ’08 – 19:17
smk
buurman

dit is ech bruut ja. supercomplexe rhyme skills gecombineerd met uitmuntend goeie beats,
echt super orgineel een groot voorbeeld voor elke neerlandse reppers.
dit is het beste van het beste, 5 sterren !!!!

24 Apr ’08 – 19:19
ViciousOne
Vicious One

op Buma in m’n zak haha

Shit is gruwelijk goed. Hele scene in de zeik, beats springen van hot naar her… laidback flow. Nas zal goeie papieren moeten overleggen om de jeugd te kloppen dit seizoen.

24 Apr ’08 – 19:34
onrust
RIOT

fake clowns
alleen in nederland kan zoiets bah wat een kneuzen

24 Apr ’08 – 19:36
KaRelax
Carlos

haha die backpacker reacties hier

24 Apr ’08 – 23:31
warhead
warhead

Ik vermaak me er wel mee.

25 Apr ’08 – 00:34
KaRelax
Carlos

niet als jouw is nice, viezeee furrr

25 Apr ’08 – 00:43
Yid
Yid

Ik vermaak me er wel mee.

volgens mij las ik je post niet goed

25 Apr ’08 – 00:49
KaRelax
Carlos

vind trouwens niet het hele album dik, parelz voor de zwijnen vond ik vetter. Maarre vieze fur komt toch ook met solo album?? dat lijkt me dopeee

25 Apr ’08 – 00:51
onrust
RIOT

ik ben geen backpacker ik ben straat en ik vind dit voor homo;’s

25 Apr ’08 – 06:17
Bruin
Ludo Anders

fake clownsalleen in nederland kan zoiets bah wat een kneuzen

hahahahaha dude moet je eens kijken wat voor onzin er in amerika allemaal uitkomt, kan me heel goed voorstellen dat je het totaal niet trekt…geef je zelfs groot gelijkt, maar overal wordt bagger gemaakt

25 Apr ’08 – 06:38
Windsor
Windsor

Het feit alleen al dat BUMA in je zak past!

25 Apr ’08 – 10:44
KaRelax
Carlos

ik ben geen backpacker ik ben straat en ik vind dit voor homo;’s

het is de vieze fur met de okselgeurrr flappen in me zak nog steel ik burrr

25 Apr ’08 – 11:14
Waldie
Waldie

fake clownsalleen in nederland kan zoiets bah wat een kneuzen
hahahahaha dude moet je eens kijken wat voor onzin er in amerika allemaal uitkomt, kan me heel goed voorstellen dat je het totaal niet trekt…geef je zelfs groot gelijkt, maar overal wordt bagger gemaakt

zozo is “alleen in nederland kan zoiets” echt een hardcore telegraaflezer reactie

25 Apr ’08 – 15:46
ricktorious
rtorious

hahaha kings :D

25 Apr ’08 – 15:48