alexmarvel, bleek, de koe is dik en wit, Christov, Cyrus, Marvin, MistaSweet, Paul Peters, pee, Scraffitio
Van de voorpagina:
24 juni nieuwe Immortal Technique
Het derde album, The 3rd World, wordt uitgebracht op Viper Records. Onder andere Chino XL, Crooked I, Ras Kass, DJ Green Lantern en Scram Jones hebben een bijdrage geleverd.
damn laten we het hopen wat mij betreft een van de beste mc’s gewoon
Wat is er met The Middle Passage gebeurd?
Dat was ook mijn eerste vraag toen ik het hoorde. En daarbij: Immortal Technique is wel een van de dopeste MC’s, maar alles wat ik ná Revolutionary vol. I en vol. II van hem heb gehoord vond ik–naast de inhoudelijke eenzijdigheid–zeer geforceerd klinken.
zal eens tijd worden…
Hehe idd, ben wel benieuwd al waren featerings de laatste maanden wel al van mindere kwaliteit.
alles wat ik ná Revolutionary vol. I en vol. II van hem heb gehoord vond ik–naast de inhoudelijke eenzijdigheid–zeer geforceerd klinken.
ben ik t helemaal mee eens
Vond het toendertijd zwaar vet…maar vind um nu wel een beetje ver gaan met zun conspiracy shit…toch zeker ff checke
show in Breda blijft wel beste hiphopshow diek gezien heb!!
features zeggen mij niet heel veel. Mijn verwachtingen zijn enorm en ik verwacht dat dit een van de dikste albums van 2008 wordt BRING IT ON TECH!
all eyes on I.T ! dit word een killer plaat man, zijn hoge verwachtingen van .
zeker een van de dikste van 08. geen tweifel.
features zeggen mij niet heel veel. Mijn verwachtingen zijn enorm en ik verwacht dat dit een van de dikste albums van 2008 wordt BRING IT ON TECH!
Dat kan dus bijna alleen nog maar tegenvallen, denk je niet?
Ik ben wel benieuwd, heeft veel te lang moeten duren. De echte hype die hij eerst had is nu wel overgewaaid, dat is jammer. Met 1 album in de 5 jaar en voor de rest slappe interviews wordt je geen legende.
Met 1 album in de 5 jaar en voor de rest slappe interviews wordt je geen legende.
hahahaha word
Die show in Breda hoort ook bij mijn top van hiphopshows. En heb die Revolutionary Vol. 2 helemaal kapot gedraaid.
Ben wel benieuwd naar dit.
Immortal Techique is een mietje, in Breda sprong hij snel weer uit de pit toen ik hem op zijn maul foempte….met zen dunne spaghetti armpjes hahahahahahah
True. En hij deed net of ’ie een trekje van een jointje nam, maar heeft–net als Bill Clinton–niet geinhaleerd. ![]()
Ik ben wel benieuwd, heeft veel te lang moeten duren. De echte hype die hij eerst had is nu wel overgewaaid, dat is jammer.
fuck a hype…meer respect voor iemand die de tijd neemt voor zijn product en niet geforceerd iets uitbrengt omdat hij een hype is
commercieel gezien niet slim idd…als ie op een (major) label zou zitten had ie een paar jaar geleden wel een album moeten droppen
ben er iig ook wel zeer benieuwd naar, maar ook naar “the marter album” wat een soort pre-album zou gaan worden
Ik ben wel benieuwd, heeft veel te lang moeten duren. De echte hype die hij eerst had is nu wel overgewaaid, dat is jammer.fuck a hype…meer respect voor iemand die de tijd neemt voor zijn product en niet geforceerd iets uitbrengt omdat hij een hype iscommercieel gezien niet slim idd…als ie op een (major) label zou zitten had ie een paar jaar geleden wel een album moeten droppenben er iig ook wel zeer benieuwd naar, maar ook naar “the marter album” wat een soort pre-album zou gaan worden
Jij neemt dan ook Saigon als uitgangspunt, Sweet. ![]()
zeer benieuwd. Vanochtend Revolutionary vol. 2 weer gedraaid, wat is dat toch heerlijk schijfje.
Hopelijk worden we niet blij gemaakt met een dooie mus en krijgen we niet zo’n halfbakken mixtape achtig ding. Ik wil weer echt die conspiracy anti-government raps van IT, ben ik wel weer aan toe.
@HIJS-posse, zullen we hem weer boeken? Ik ben zeker down om weer te hosten. Shit was legendary!! ![]()
boeken die hap!
ben ook benieuwd maar zou 2 jaar geleden voor Velvet in een slaapzak zijn gaan liggen. Nu wandel ik er met mn backpack ff langs maar misschien download ik em eerst ff
Dacht trouwens dat ie bij uncle howie zat. Daar bracht ie eerst paar 12" uit. Hij op Necro beats zou wel erg zijn
boeken die hap!ben ook benieuwd maar zou 2 jaar geleden voor Velvet in een slaapzak zijn gaan liggen. Nu wandel ik er met mn backpack ff langs maar misschien download ik em eerst ffDacht trouwens dat ie bij uncle howie zat. Daar bracht ie eerst paar 12" uit. Hij op Necro beats zou wel erg zijn
uncle howie deed alleen het vinyl. zijn cd’s kwamen zowiezo al op viper records uit.
boek ,em ! en dan brooklyn academy d,r ook bij , wil je goed uitpakken .
zou mooi zijn als die hele click langs kwam, ook thirstin howl , jean grae, will tell erbij.
dope line up zou ik zeggen .
The 3rd World Tracklisting
1. Death March (featuring DJ Green Lantern)
2. That’s What It Is
3. Golpe De Estado (featuring Veneno & Temperamento)
4. Harlem Renaissance
5. Lick Shots (featuring Chino XL, Crooked I)
6. Interlude
7. The 3rd World
8. Hollywood Driveby (featuring Psycho Realm & Street Platoon)
9. Watchout (RMX)?
10. Reverse Pimpology (featuring Mojo)
11. Open Your Eyes
12. The Payback (featuring Diabolic & Ras Kass)
13. Adios Uncle Tom-Skit
14. Stronghold Grip (featuring Poison Pen & Swave Sevah)
15. Mistakes
16. Out on Parole
17. Crimes of the Heart (featuring Maya Azucena)
The 3rd World Tracklisting1. Death March (featuring DJ Green Lantern)2. That’s What It Is3. Golpe De Estado (featuring Veneno & Temperamento)4. Harlem Renaissance5. Lick Shots (featuring Chino XL, Crooked I)6. Interlude7. The 3rd World8. Hollywood Driveby (featuring Psycho Realm & Street Platoon)9. Watchout (RMX)?10. Reverse Pimpology (featuring Mojo)11. Open Your Eyes12. The Payback (featuring Diabolic & Ras Kass)13. Adios Uncle Tom-Skit14. Stronghold Grip (featuring Poison Pen & Swave Sevah)15. Mistakes16. Out on Parole17. Crimes of the Heart (featuring Maya Azucena)
hahaha als ik de namen van die tracks lees krijg ik er al weer zin in.