Ludo Anders, Christov, Deja-Beats, GekkeGerda, JST, Larixk, LastDisciple, Lepricon, Loki, Macronizm, K03K, Nappie, nox, Paars, pavlove, Puntenslijper, qup-of-T, Rusp, 0RuSt76, sonar, UrbanSound, yakult
Atmosphere–When Life Gives You Lemons, You Pain That Shit Gold dus. Net gelekt, vanochtend half slaperig in de bus geluisterd maar hij klonk dik.

01–Like The Rest Of Us
02–Puppets
03–The Skinny
04–Dreamer
05–Shoulda Know
06–You
07–Painting
08–Your Glasshouse
09–Yesterday
10–Guarantees
11–Me
12–Wild Wild Horses
13–Can’t Break
14–The Waitress
15–In Her Music Box
Bij de tweede, meer wakkere, luisterbeurt was ik ook niet echt onder de indruk. Het voelt wat simpel aan, en Slug moet niet zingen.
Bij de tweede, meer wakkere, luisterbeurt was ik ook niet echt onder de indruk. Het voelt wat simpel aan, en Slug moet niet zingen.
het probleem is, slug kan nog niet zingen… stem heeft hij wel, maar het is zo ongetrained dat het amateuristisch klinkt… jammer.
damn, zingen is idd niet slug’s sterkste kant.
heb heel erg moeten wennen aan deze sound, maar kan na een aantal luisterbeurten niet anders concluderen dat deze plaat wederom vet is.
een stukje rationeler ipv emotioneel, maar tekstueel sterker, en ook veel ingespeelde gitaarloopjes..
paar missers, beats die iets te electronisch klinken, niet mijn kop koffie
maarre, geef het een kans, ik trek het uiteindelijk goed ![]()
Ik vind dat zingen juist wel goed, het maakt hem kwetsbaar zonder dat hij zielig klinkt.
Hele dope plaat.. dat zingen irriteerd me niet eigenlijk, ik vind hem eigenlijk wel cool komen op die refreintjes
Er zitten inderdaad wel een paar beats tussen die ik persoonlijk niet vind passen bij de atmosphere vibe, maar overall vind ik het weer een juweeltje.
Vind dat zingen ook niet echt storen, in het nummer Guarantees vind ik het zelf super vet gedaan!
vinnem erg dope. Nieuwe sound is wennen maar toch wel prettig, maar er zitten ook een paar klassieke atmosphere nummertjes tussen.
Had ik niet van je verwacht Biz.
Wat had je niet verwacht? Dat ik de plaat zou diggen?
Vind het 10 keer beter dan Séven’s Travels.
dan ga ik dees helemaal niet checken
haha wat een figuur ben je ook. Plaat vind ik wel dope klinken trouwens