1. Each Dawn I Die
2. It’s My Turn
3. The Evil That Men Do
4. Dying Slowly
5. This Is What It Sounds Like
6. Love Hurts
7. The Exorcist
8. After All I’ve Done
9. Caked Up (feat. Kool G Rap)
10. Sister Morphine
11. Carry The Weight
was Little Vic ook niet zo’n boy die bij Fat Beats A’dam rondhing? Toen ik deze titel zag dacht in n.l. aan een mixtape van zijn hand.
was Little Vic ook niet zo’n boy die bij Fat Beats A’dam rondhing? Toen ik deze titel zag dacht in n.l. aan een mixtape van zijn hand.
Idd, Lil’ Vic is een dj, draaide paar jaar terug bv tijdens die hiphop120 shows op kink. daar ken ik hem iig van.
was Little Vic ook niet zo’n boy die bij Fat Beats A’dam rondhing? Toen ik deze titel zag dacht in n.l. aan een mixtape van zijn hand.Idd, Lil’ Vic is een dj, draaide paar jaar terug bv tijdens die hiphop120 shows op kink. daar ken ik hem iig van.
flits alles wat ik van deze vent ken heb jij me zelf laten horen…bist du an Crack verslahfd?
jij hebt t over een dj die lil vic heet als ik t goed lees?
terwijl je mij tijdje terug een mp3 stuurde van een rapper lil vic op een premier beat
dus is die gast nou dj en rapper tegelijk of? ik ben in de war. of draaide die lil vic dj little vic in zijn show en ken jij hem daar van????
dubbele namen zijn irritant
zijn gewoon verschillende gasten, rapper uit VS, Dj uit NL. Dat ik die dj ken (waar Bleek om vroeg), wil niet zeggen dat die rapper niet bestaat.
Little Vic- Each Dawn I Die –2008
dope !!!!
dit klinkt echt vet dope beats dope flow mad verrast!