Release Datum: 13 Mei 2008
Producers:
Birdman (exec.), Ronald “Slim” Williams (co-exec.), The Alchemist, Cipha Sounds, Cool & Dre, David Banner, Diesel, Jay Bezel, Jim Jonsin, Just Blaze, Kanye West, Lil Wayne, Mannie Fresh, Scott Storch, Solitair, Swizz Beatz, The Runners, Timbaland, will.i.am
ik wil wel weten wat mensen op ‘deze website’ ervan denken…
ik heb meerdere malen geprobeerd te luisteren naar die man. Maar dat lukt me totaal niet. Ik snap de hele hype rond hem ook totaal niet. Mensen die zeggen dat hij een vette show geeft en dan zie je het op youtube en dan denk ik daar geef je toch geen 40 euro voor? Het toppunt vond ik nog wel die freestyle bij Tim Westwood. In een woord tenenkrommend.
Ik heb maar een nummer gehoord dat ik hem wel redelijk vind komen. Maar die track word geript door Cory Guns.(Ontthoud die naam) En die gozer is 17.
Lil’ Wayne is niet zo dope als de hype doet vermoeden, maar is wel degelijk een dope MC mits hij op de goede beats spitt. Het contrast tussen goede en slechte tracks bij hem is enorm.
ik heb ook nog geen track gehoort van hem waar ik echt van zeg , zo die spit dope lauw of iets beter dan normaal of slecht
heb wel veel van hem gehoort waarvan ik denk wtf is dit nou weer soms wel lauwe beats ![]()
heb denk ik drie nummers van hem gehoord die voor “vermakelijk” door konden gaan…als je daarbij bedenkt dat die kerel 10 mixtapes per jaar uitbrengt dan kan je concluderen dat die kerel echt een hoop zooi maakt