reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!

review Brainpower - Hart & Hard

icon
9 Apr ’08 – 08:50 - Rik - 44 reactie(s)

Twee albums verpakt als dubbelaar: 'Hart' gaat naar eigen zeggen over gevoelens en levenservaring, op 'Hard' staat de hardere kant van hiphop centraal. Nou ja, hardere...

sonar
sonar

leuk ventje is t toch ook he

9 Apr ’08 – 14:28
9 Apr ’08 – 23:30
JPK
JPK

Ik kan nou wel weer een zeikverhaal gaan ophangen hier over die sneakers, maar daar heb ik ff geen zin in. Er worden weer veel teveel wooorden vuilgemaakt aan deze ding.

9 Apr ’08 – 23:44
Rik
Rik

Hahaha, JPK is on a killing spree.

9 Apr ’08 – 23:48
warhead
warhead

Dat sneaker ding is soieso overrated. Als ik een retourtje Londen boek kan ik ze ook laten maken, maar dan zonder hippe sticker op de doos.

9 Apr ’08 – 23:51
JPK
JPK

Dat sneaker ding is soieso overrated. Als ik een retourtje Londen boek kan ik ze ook laten maken, maar dan zonder hippe sticker op de doos.

Da’s precies wat ik bedoel. Die Nike ID’s kon je jaren geleden in de VS al laten maken. Nothing realy special.
Hij heeft een klein stapeltje laten maken en wekt de indruk dat Nike een Brainpower Special Limited uitbrengt. Slimme marketing en enigszins misleidend.

10 Apr ’08 – 00:23
JPK
JPK

Wee toch.

10 Apr ’08 – 00:25
Borriegineel
Borriegineel

Da’s precies wat ik bedoel. Die Nike ID’s kon je jaren geleden in de VS al laten maken. Nothing realy special.Hij heeft een klein stapeltje laten maken en wekt de indruk dat Nike een Brainpower Special Limited uitbrengt. Slimme marketing en enigszins misleidend.

Doet me denken aan die volkomen authentieke collabo met Nas. Precies zoals echte rappers het doen.

10 Apr ’08 – 01:05
warhead
warhead

Da’s precies wat ik bedoel. Die Nike ID’s kon je jaren geleden in de VS al laten maken. Nothing realy special.Hij heeft een klein stapeltje laten maken en wekt de indruk dat Nike een Brainpower Special Limited uitbrengt. Slimme marketing en enigszins misleidend.

Dit zijn wel Studio materialen, die zijn enkel in de speciale studio’s (oa NY, Parijs, Londen) te krijgen. Maar als je in Hilversum bij de juiste mensen erg goed slijmt kan het daar ook. Nike belt wel vaker mensen op om ze ID’s te laten doen, zal hier ook wel gebeurd zijn, maar dit is op de blogs zo naar buiten gebracht dat ze het ID dingetje weglieten. En aangezien al die blogs slechts copy-pasten van elkaar gaat het nieuws, en de hype, zo rond. Elk bericht praat ook over hoe lucky je moet zijn om een paar te krijgen ofzo. Daar hebben zn boys bij Patta flink mee geholpen.

10 Apr ’08 – 09:07
KaRelax
Carlos

Hoe gaat die ene line van Ex ook alweer?
blabla overbodig
feature met nas in je eentje dan heb je maar een mic nodig

10 Apr ’08 – 11:11
elastiekje
elastiekje

zegt die vuilak nog iets over de prins op deze cd?

10 Apr ’08 – 13:57
Yid
Yid

zegt die vuilak nog iets over de prins op deze cd?

Brain geeft hem juist props maar dat was dan ook een track die was opgenomen voordat Extince onlangs uithaalde

10 Apr ’08 – 14:17
triplezimmie
Triple Z

lijkt wel veel op die logos van star wars… Mofo, zichzelf beetje vergelijke met zon beetje de vetste films allertijden..

10 Apr ’08 – 14:31
JPK
JPK

DIT zijn dope sneakers!

14 Apr ’08 – 21:28
KaRelax
Carlos

Hard is te luisteren op luisterpaal. Sorry brain ik vind het nep

14 Apr ’08 – 23:48
Hengel
Hengel

Nummer 3 : Weg is best dope…..

15 Apr ’08 – 00:05
Zino
Z!no

En nu mag het balletje beginnen met rollen…

Praat over de plaat in plaats van de man Brainpower!

15 Apr ’08 – 09:56
paulpeters
Paul Peters

nu Hard te beluisteren in De Luisterpaal: http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/

15 Apr ’08 – 13:07
Brek
Willie - Sar...

Openminded Hahahaha !!

Nee daar zit me daar neppe beat bij ..
Ik kom niet verder dan nummer 5 ofzo..

Ik trek t niet langer….

15 Apr ’08 – 13:43
paulpeters
Paul Peters

vond het best geinig eigenlijk, best wel beluisterbaar.

Mijn moeder zei dat ze het geen wonder vond dat mensen die naar deze muziek luisteren met brandend WC-papier naar elkaar gaan gooien …

15 Apr ’08 – 14:22
ProZak
ProZak

haha het zou wat zijn… als voetbalhooligans massaal breen gingen luisteren.

album…tja

Nog een steeds irritant stemgeluid, onwennige flow en vermoeiende inhoud. Geen wonder dat een interview meer losmaakt dan z’n muziek.

15 Apr ’08 – 14:37
triplezimmie
Triple Z

tering zeg, ik heb nu alleen ‘hard’ beluisterd, maar op de laatste twee beats van Oh Jay na is die shit niet te pruimen.. Beetje nas gevoel bij brainpower; dope mc, maar wacke beatkeuzes.

15 Apr ’08 – 15:00
AndersNiemand
Spa

Ik vind het ook niet echt wat. Misschien dat Hart nog wat is… Ik denk het niet.

15 Apr ’08 – 16:04
ZiekeSais
ZiekeSais

slechte beatkeuze idd…

15 Apr ’08 – 17:32
Hengel
Hengel

Weg heeft wel een dope beat.. toch..??

16 Apr ’08 – 01:10
ProZak
ProZak

[quote]Weg heeft wel een dope beat.. toch..??[/quote]

haha

heb je toestemming nodig ofzo?

16 Apr ’08 – 12:37
Brigadier
Brigadier

Luister hem nu sommige zijn tekstueel wel aardig, maar verder heb ik dat party squad gevoel tevaak.

16 Apr ’08 – 15:18
Nappie
Nappie

Ik heb zojuist hard geluisterd in de auto, daar wordt toch op een bijzonder hoog niveau op geflowd… verder worden er ook aardig wat goede stijlfiguren gespit… dus tot nu toe props voor die plaat.

16 Apr ’08 – 23:48
kankerchill
Kankerchill

Brainpower vrijdag 18 april te gast bij Paul en Witteman, Nederland 1, rond 23.00 uur.

18 Apr ’08 – 00:54
Godsson
Godsson

ff snel geluistert , maar zoals al gezegt klinken de beats wel erg cheap , samen met dat ik brein niet zo dope vind ga ik dit niet vaker luisteren denk ik het

18 Apr ’08 – 07:45