Meneer van den Broek, bennie-blanco, Brigadier, Ludo Anders, Deja-Beats, Derico, DTNR67, EProductionz, Genkster, Monn-E, Lepricon, listig, Loki, Macronizm, 013HIPHOP, ODB, RIOT, ProZak, Scraffitio, S., Tystar, warhead, Yo-Riz, ZiekeSais, Zorgvlied-Zuid
Officieel nog niet uit, maar wel al gelekt!

01 Silence
02 Hunter
03 Nylon Smile
04 The Rip
05 Plastic
06 We Carry On
07 Deep Water
08 Machine Gun
09 Small
10 Magic Doors
11 Threads
Wederom schitterend, paar maten van me zijn gisteren wezen kijken, zo es ff bellen of de show ook de moeite waard was
De show was zeker goed, deze cd had ik een paar dagen daarvoor al gedownload ja. Heel anders maar toch typisch Portishead. Hij is even wennen maar wordt steeds doper, helemaal door de meeste nummers live gehoord te hebben groeit ie.
Toffe plaat! Heel anders dan hun vorig werk, veel breder en muzikaler ook. Is al een hele poos gelekt idd.
kut, zodra iets breder en muzikaler wordt trek ik t over t algemeen minder…
heb em wel ergens, liggen van de week toch maar es checken
heb deze shit nog niet geluisterd maar bij de oude platen van portishead kreeg ik vaak de neiging om mijn polsen door te snijden… maar als ik jullie berichten zo zie dan is het andere muziek dan vroeger?
Ja, het is veel muzikaler. Geen triphopachtige dingen meer maar eigenlijk gewoon een band die musiceert. Het is divers, rauw en experimenteler maar hij kan toch zeker niet tippen aan Dummy.
Ben benieuwd, de vorige albums waren erg goed en met name live klonk het prachtig. Moet er wel in de juiste stemming voor zijn.
tis idd wat down wat ik gehoord heb… als je depressief bent en een vrouw dan is dit echt iets voor jou!
ben erg benieuwd.. maar ook wel een beetje bang voor een nieuwe cd
portishead is toch een van mijn favoriete bands aller tijden