review Snoop Dogg - Ego Trippin'
'Ego Trippin' is alweer album nummer negen voor een van 's werelds meest veelzijdige entertainers. The one and only D.O.G.G is zijn status van artiest immers al lang ontstegen. 'Acteren' in mainstream films, muzikale gastbijdrages in X-rated movies, het hosten van grote muzikale evenementen, niets is Snoop te gek. Hoe divers zijn nevenactiviteiten ook mogen zijn, binnen zijn core-business bleef de Doggfather toch redelijk conservatief. Is 'Ego Trippin' de definitieve kentering die zijn muzikale output gelijk trekt met zijn mainstream imago?
Staan best wel een paar dikke tracks op moet hem nog effe goed checken maar eerste indruk is goed
dit zijn echt van die cd’s die ik niet eens meer check
als er wat goeds op staat is t ook standaard 1 of 2 nummers tussen 14 kutnummers met r&b gezang, popmuziek en featering met Lil’ nogwat
vind dit echt stukken slechter dan Blue Carpet Treatment. Die knalt wel, op dit nieuwe album heb ik denk 2 toffe tracks gehoord.
Ik vind het een rampzalig album. Een paar leuke momenten, maar vooral geforceerd en onovertuigend.
dit zijn echt van die cd’s die ik niet eens meer checkals er wat goeds op staat is t ook standaard 1 of 2 nummers tussen 14 kutnummers met r&b gezang, popmuziek en featering met Lil’ nogwat
whahahaa, word @ die Lil’nog wat. Dit ga ik dus ook niet tjekken.
je hoeft maar 1 album van snoop te checken lijkt me zo!
Doggysttyle is idd wel de master. Alles daarna is minder.
Als grote Snoop-fan he ik nog niet de moeite genomen om die nieuwe egotrip te checken.
vindt em wel dope maar er zitten ook aardig wat nummers bij die me aardig tegenvallen van snoop
maar ja wrom 20 hij had 16 tracks moeten zetten en 4 klote tracks voor zn website houden ofzo weet ik veel
had de tape ook beter gevonden als dat was gedaan ![]()