reviews interviews galleries videos forum members login signup
279 bezoekers en 8 leden online.
93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, Paars, Rauf, Xwisit
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Eppo
Eppo

[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaVf_yrq6Q0[/url]

nieuwe clip van de la coka kornuiten
de eerste release van hun nieuwe cd a brand you can trust

dus tjeck het

21 Mar ’08 – 14:59
Tystar
Tystar

clip is niets bijzonders, track is wel vet! ben wel benieuwd naar de rest van die cd.

21 Mar ’08 – 15:14
onrust
RIOT

‘’kornuiten ’’wat zeg je daar ahhaa wat een kutwoord
als je praat heb je dan ook een aardappel in je keel?

dope track !!
good post

21 Mar ’08 – 15:15
Jurian
Jurian

Dit is makkelijker

Dik nummer! Wanneer wordt die cd verwacht trouwens?

21 Mar ’08 – 15:19
sonar
sonar

dope track wel

snap alleen die coke hype niet zo. Ill Bill is zogenaamd na een succesvolle rapcarriere in een keer een gangster geworden met een kilo coke in zn ferrari. Slaine is net uit rehab, niet echt t moment om coke te promoten, everlast is 48 en heeft t ook nooit over coke gehad

Bij LCN zaten toch nog een zooi wacke gasten, big left enzo? Zou beter zijn als alleen deze 3 mannen album opnemen met featerings van special teamz, non phixion, necro en sabac zn nieuwe matties de demigodz

21 Mar ’08 – 15:43
Lepricon
Lepricon

Allemaal leuk en aardig, maar waarom post je dit 3x?!

21 Mar ’08 – 16:03
Christov
Christov

niet bijzonder…leuke beat dat wel

21 Mar ’08 – 16:09
Lepricon
Lepricon

Jay-Z zit ook kort in de video; waarschijnlijk vanwege dit:

http://www.youtube.com/watch?v=OVH2F-MU8sU

21 Mar ’08 – 16:16
Eppo
Eppo

is deze al vaker gepost dan
heb nog ffkes een paar van die blaadjes terug gekeken en stond er niet tussen
dus dagt kom post het maar ffkes

@ sonar coke moet gepusht worden da witte tog wel

en ik vind dat ill bill altijd wel aardig gangster rapte wel anders maar tog

21 Mar ’08 – 17:21
Logical
Logical

Die cd zal vast goed klinken in de auto, als de rest ook zo klinkt koop ik het album wel, al is het niet echt vernieuwend.

21 Mar ’08 – 17:29
Lepricon
Lepricon

is deze al vaker gepost dan heb nog ffkes een paar van die blaadjes terug gekeken en stond er niet tussen dus dagt kom post het maar ffkes
Je had ’m zelf 3x gepost, maar die andere 2 zijn geloof ik al verwijderd…

21 Mar ’08 – 17:40
Eppo
Eppo

aha
ja ik heb dat hier vaker dat als ik hier post het een aantal keer wordt herhaald
naja niks aan te doen pc zijn kut !!!

22 Mar ’08 – 09:04
Lepricon
Lepricon

Gewoon geduldig zijn en 1x op het knopje drukken

22 Mar ’08 – 13:16
Bora
Bora

waarom is het dope om coke te promoten?

22 Mar ’08 – 13:45
Lepricon
Lepricon

Precies wat jij zegt, Bora: coke = dope = goeie hiphop. Behoorlijke gimmick!

22 Mar ’08 – 13:47
Bruin
Ludo Anders

waarom is het dope om coke te promoten?

vind ik ook onzin, maar het gebrek aan humor bij Slug toen ik heb deze clip stuurde n.a.v. zijn oproep om coke te boycotten maakt deze clip voor mij de moeite al helemaal waard hehehehe

22 Mar ’08 – 14:47
Psyco
Psyco

The group’s name is derived from the notorious criminal organization (La) Cosa Nostra, which means “This Thing Of Ours”, with the Italian word Cosa (“thing” meaning "business") being replaced by the Spanish word Coka which stands for Cocaine. Slaine has noted the idea for the name was to incorporate some slang with the gangster theme, so the name would mean “This Dope Thing Of Ours”, with “dope” being slang for something trendy, and not actual drugs.

Dus dat

22 Mar ’08 – 16:11
Dekker
Dekker

Dope track hoor, dikke sample zit erin die ze maar al te graag gebruiken die LCN gasten ..

Ben benieuwd naar dit album hoor… en Sean P en Billie las ik? NiceNice

22 Mar ’08 – 17:47
Bora
Bora

Precies wat jij zegt, Bora: coke = dope = goeie hiphop. Behoorlijke gimmick!

ik ben blij dat 1 persoon het snapt

22 Mar ’08 – 18:03
triplezimmie
Zimmie.

best droevig om je groep naar een Italiaanse criminele organisatie te noemen. Ze zijn niet eens italiaans ofzo, horen er niet bij. maar ja, zal wel thug zijn

23 Mar ’08 – 00:44
Logical
Logical

best droevig om je groep naar een Italiaanse criminele organisatie te noemen. Ze zijn niet eens italiaans ofzo, horen er niet bij. maar ja, zal wel thug zijn

Coka nostra is geen organisatie, is gewoon een rare versie van Cosa nostra wat ook wel onze zaak betekent in het Italiaans.

23 Mar ’08 – 00:54
triplezimmie
Zimmie.

joh. ik bedoelde meer dat coka nostra duidelijk afkomstig is van Cosa Nostra. Wat natuurlijk gewoon de Siciliaanse maffia is. Daar verwijze ze naar. En dat vind ik best droevig.

23 Mar ’08 – 01:05
Bruin
Ludo Anders

The group’s name is derived from the notorious criminal organization (La) Cosa Nostra, which means “This Thing Of Ours”, with the Italian word Cosa (“thing” meaning "business") being replaced by the Spanish word Coka which stands for Cocaine. Slaine has noted the idea for the name was to incorporate some slang with the gangster theme, so the name would mean “This Dope Thing Of Ours”, with “dope” being slang for something trendy, and not actual drugs.Dus dat

ja dat dragen ze ook echt uit…wat een kwatsverhaal, net als dat “la cosa nostra” niet gekoppeld zou zijn aan de Siciliaanse maffia zoals Logical verklaard hierboven. Shit is gewoon fakking kinderachtige drugsrap, wat voor onzin je om de naam nou heen bedenkt of niet

23 Mar ’08 – 04:18
onrust
RIOT

is gewoon een dope naam niet zeiken

23 Mar ’08 – 08:06
The Biz
The Biz

Wat een tjappies dit.

Ik zit in iedergeval niet te wachten op Ill Bill en z’n sos kornuiten.

24 Mar ’08 – 18:46