93blackout, Borriegineel, D-vide, elastiekje, Jakanus, Paars, Rauf, Xwisit
[url]http://www.youtube.com/watch?v=HaVf_yrq6Q0[/url]
nieuwe clip van de la coka kornuiten
de eerste release van hun nieuwe cd a brand you can trust
dus tjeck het
‘’kornuiten ’’wat zeg je daar ahhaa wat een kutwoord
als je praat heb je dan ook een aardappel in je keel?
dope track !!
good post
dope track wel
snap alleen die coke hype niet zo. Ill Bill is zogenaamd na een succesvolle rapcarriere in een keer een gangster geworden met een kilo coke in zn ferrari. Slaine is net uit rehab, niet echt t moment om coke te promoten, everlast is 48 en heeft t ook nooit over coke gehad
Bij LCN zaten toch nog een zooi wacke gasten, big left enzo? Zou beter zijn als alleen deze 3 mannen album opnemen met featerings van special teamz, non phixion, necro en sabac zn nieuwe matties de demigodz
Jay-Z zit ook kort in de video; waarschijnlijk vanwege dit:
is deze al vaker gepost dan
heb nog ffkes een paar van die blaadjes terug gekeken en stond er niet tussen
dus dagt kom post het maar ffkes
@ sonar coke moet gepusht worden da witte tog wel
en ik vind dat ill bill altijd wel aardig gangster rapte wel anders maar tog
Die cd zal vast goed klinken in de auto, als de rest ook zo klinkt koop ik het album wel, al is het niet echt vernieuwend.
is deze al vaker gepost dan heb nog ffkes een paar van die blaadjes terug gekeken en stond er niet tussen dus dagt kom post het maar ffkesJe had ’m zelf 3x gepost, maar die andere 2 zijn geloof ik al verwijderd…
aha
ja ik heb dat hier vaker dat als ik hier post het een aantal keer wordt herhaald
naja niks aan te doen pc zijn kut !!!
waarom is het dope om coke te promoten?
vind ik ook onzin, maar het gebrek aan humor bij Slug toen ik heb deze clip stuurde n.a.v. zijn oproep om coke te boycotten maakt deze clip voor mij de moeite al helemaal waard hehehehe
The group’s name is derived from the notorious criminal organization (La) Cosa Nostra, which means “This Thing Of Ours”, with the Italian word Cosa (“thing” meaning "business") being replaced by the Spanish word Coka which stands for Cocaine. Slaine has noted the idea for the name was to incorporate some slang with the gangster theme, so the name would mean “This Dope Thing Of Ours”, with “dope” being slang for something trendy, and not actual drugs.
Dus dat
Dope track hoor, dikke sample zit erin die ze maar al te graag gebruiken die LCN gasten
..
Ben benieuwd naar dit album hoor… en Sean P en Billie las ik? NiceNice
Precies wat jij zegt, Bora: coke = dope = goeie hiphop. Behoorlijke gimmick!
ik ben blij dat 1 persoon het snapt ![]()
best droevig om je groep naar een Italiaanse criminele organisatie te noemen. Ze zijn niet eens italiaans ofzo, horen er niet bij. maar ja, zal wel thug zijn
best droevig om je groep naar een Italiaanse criminele organisatie te noemen. Ze zijn niet eens italiaans ofzo, horen er niet bij. maar ja, zal wel thug zijn
Coka nostra is geen organisatie, is gewoon een rare versie van Cosa nostra wat ook wel onze zaak betekent in het Italiaans.
joh. ik bedoelde meer dat coka nostra duidelijk afkomstig is van Cosa Nostra. Wat natuurlijk gewoon de Siciliaanse maffia is. Daar verwijze ze naar. En dat vind ik best droevig.
The group’s name is derived from the notorious criminal organization (La) Cosa Nostra, which means “This Thing Of Ours”, with the Italian word Cosa (“thing” meaning "business") being replaced by the Spanish word Coka which stands for Cocaine. Slaine has noted the idea for the name was to incorporate some slang with the gangster theme, so the name would mean “This Dope Thing Of Ours”, with “dope” being slang for something trendy, and not actual drugs.Dus dat
ja dat dragen ze ook echt uit…wat een kwatsverhaal, net als dat “la cosa nostra” niet gekoppeld zou zijn aan de Siciliaanse maffia zoals Logical verklaard hierboven. Shit is gewoon fakking kinderachtige drugsrap, wat voor onzin je om de naam nou heen bedenkt of niet