Prodigy–H.N.I.C. Pt. 2
Releasedate: 8 april, 2008

Real Power Is People
The Life
Young Veterans
Illumanati
New Yitty
ABC
Click Clack
Veterans Memorial Pt. 2
Field Marshal P
3 Stacks
When I See You
Dirty New Yorker
I Want Out
ABC (Vox Spanish Remix) (Bonus Track)
onverwacht kleurrijke hoes, vond die The Life clip wel ill ook inderdaad.
idd, en onverwacht misschien ook wel de lelijkste albumhoes ooit…damn
maar de hoes doet er niet toe, The Life en ABC vond ik allebei zeker wel tof klinken dus ik ben wel benieuwd naar de rest
nee , ik heb de Officiƫle versie ook nog nooit gehoord, alleen die met dat msn geluidje er in.
wel een erg dope track idd.
ik vind de hoes juist vet.
PRODIGY–H.N.I.C. 2
01–Intro
02–Still Slaves
03–My World Is Empty Without You
04–Sold My Soul (Feat. Big T.W.I.N.)
05–I Know (Radio Edit)
06–Skit
07–Young Vet
08–ABC’s
09–Raining Guns And Shanks
10–Bite Dust (Feat. Havoc)
11–Livin’ Tha Life
12–New Yitty
13–Superstars
14–Time To Kill (Feat. Nyce)
die heb ik nu…is een advance versie.
op het eerste gehoor nice met een paar mindere joints
Staan zeker dope dingen op.
Denk trouwens niet dat Time To Kill erop staat, aangezien dat gewoon die instrumental van Damian Marley en Nas is…
PRODIGY–H.N.I.C. 201–Intro02–Still Slaves03–My World Is Empty Without You04–Sold My Soul (Feat. Big T.W.I.N.)05–I Know (Radio Edit)06–Skit07–Young Vet08–ABC’s09–Raining Guns And Shanks10–Bite Dust (Feat. Havoc)11–Livin’ Tha Life12–New Yitty13–Superstars14–Time To Kill (Feat. Nyce)die heb ik nu…is een advance versie.op het eerste gehoor nice met een paar mindere joints
DIT is de neppe versie , sommige tracks zijn al 2 jaar oud echt niet dat die er op gaan staan,,
hopelijk wordt de echte dan alleen maar beter…ik kende er ook al een zooi van en die waren juist nice en had gehoopt dat zulk soort shitz er wel zouden komen…
Real Power Is People
The Life
Young Veterans
Illumanati
New Yitty
ABC
Click Clack
Veterans Memorial Pt. 2
Field Marshal P
3 Stacks
When I See You
Dirty New Yorker
I Want Out
ABC (Vox Spanish Remix) (Bonus Track)
http://www.hiphopgame.com/player.php?id=5221
prodigy feat : havoc & un pachino–i want out
lyrics is fire beat is decent..
ik heb nu by the way de goeie te pakken…maar es even checken (bleek jeweetwaar)
hahaha, keb je net een mail gestuurd met dezelfde info ![]()
Dope plaat, wel jammer dat ik de helft van het album al van tevoren grijs had gedraaid. Zal hem hierdoor toch wat minder spinnen ….
jammer dat die gesproken interludes de flow opfokken en de gelekte zijn de beste. uitzondering is die trek met Noyd. KILLA!
IK HEB NET FF snel geluisterd en damn staan een paar erg vette tracks op en dan heb ik het over de tracks die nog niet gelekt waren..
ben nu op de helft, t klinkt wel nice, maar beats zijn niet superboeiend, maar ook niet kut ofzo verder