alexmarvel, Spa, Brigadier, Ludo Anders, Cyrus, EProductionz, viezefur, Heaps, Inf, JST, Carlos, listig, MistaSweet, NovaChe, nox, 013HIPHOP, pavlove, Reeezy, Rik, Robin, SpoorlooZ, Stone A Pig, Tystar, Until My End, Yid, ZiekeSais
eindelijk geeft Fat Joe weer eens een shout aan z’n ouwe DITC maten. beetje geweest wel deze trek maar beter dit dan whatever z’n laatste singles waren.
Joey Crack. dit nummer is wel aardig, maar het album gaat weer 3 keer niks worden, vatsige sugar he hooper
Weer een aap die het zelfde trucje wederom doet. Niets verrassend aan. Ligt wel aardig in het oor, dat wel.
album is gelekt en binnen, morgen ff tjekkuh
had ik al geen behoefte meer aan toen ik slechts de sampler had gehoord. Die 300 brolic en deze premier track vind ik vet, maar de rest klonk niet best.
Tja, had er ook geen hoge verwachtingen van. Staan maar een paar dope trax op, maar dat was bij de laatste paar albums ook al zo…
album is gelekt en binnen, morgen ff tjekkuhhad ik al geen behoefte meer aan toen ik slechts de sampler had gehoord. Die 300 brolic en deze premier track vind ik vet, maar de rest klonk niet best.
daar sla je spijker op zijn kop…album gecheckt maar toch zwaar onder de maat als je het mij zou vragen
ben halverwege het album en dacht nooit dat ik dit zou zeggen maar die joint met Lil Wayne is toch wel het hoogtepunt tot nu toe, hehehe. Weer veels te veel R&B refreintjes en die Zwitsere Biets zijn ook played out!
ik blijf het jammer vinden dat premo nog steeds datzelfde trucje blijft doen… als dit 10 jaar geleden werd gebracht was t classic geweest.
ik blijf het jammer vinden dat premo nog steeds datzelfde trucje blijft doen… als dit 10 jaar geleden werd gebracht was t classic geweest.
hij gebruikt wel vaak dit recept ja, maar daarom is het ook zo dope en wordt het na een tijdje idd wel voorspelbaar.
van mij mag hij dit nog 10 jaar doen. Echt een van de weinige producers die ik bijna altijd tof vind. Het klinkt simpel, maar o zo nice.