reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Check
Check

http://www.youtube.com/watch?v=RVSOxYBdI3k

ik vind het best dope, alleen jammer dat de hele tekst die ik hier typte wegviel en geen zin heb om het opnieuw te typen.

wat vinden jullie ervan?

13 Feb ’08 – 15:15
shiryu
shiryu

conspiracy is in toch?

bref vind het verschrikkelijk nep, wel leuk gezocht naar ideetjes maar ik kan wel wat grotere kamervragen bedenken als de conspiracy bullshit die ze uitkramen ..

pak ze kimo

13 Feb ’08 – 15:39
qub
qup-of-T

Na een seconde of 10 alweer afgezet, wat een wacke bende zeg.

13 Feb ’08 – 16:09
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

Jezus, wat ontzettend gay.

13 Feb ’08 – 16:17
RuSt
0RuSt76

Ik las bij de titel “kampwagen” ipv kamervragen…….waren ze daar maar gebleven

13 Feb ’08 – 16:23
thomzi51
thomzi51

Ik vind het een rampzalig slechte track. Slechte beat, belabberde raps en vergezochte pretentieuze nonsensteksten.

13 Feb ’08 – 17:25
rara
RaRa

Lekker zeiken over het VVD Beleid de afgelopen deccenia. Terwijl je zelf VVD stemt sinds Hans Wiegel…

13 Feb ’08 – 18:10
warhead
warhead

Waar komt die ‘meerdere schutters bij Fortuyn’ conspiracy vandaan? Die heb ik nog nooit gehoord…

13 Feb ’08 – 18:58
onrust
RIOT

beter als andere nummers van ze , kan hier niet op haten.

13 Feb ’08 – 18:59
Shelter
Shelter

Ik denk dat wanneer er niet stond Lange Frans & Baas B, maar Raymzter & Typhoon de mensen hier heel anders gereageerd hadden.

13 Feb ’08 – 23:04
JPK
JPK

Beetje raar onderwerp van Frans & Baas. Past ook helemaal niet bij ze. Dat verwacht je niet van hun, maar eerder van Def P.

13 Feb ’08 – 23:10
Loki
Loki

Ik denk dat wanneer er niet stond Lange Frans & Baas B, maar Raymzter & Typhoon de mensen hier heel anders gereageerd hadden.

Niet zolang er een Tuinfort productie onder zit. Jezus wat een gare kutbeat! Je hoort wattie probeert te doen, maar totaal niet in slaagt.
Frans en Baas hebben door de shit van hun uit het verleden hun complete geloofwaardigheid vergooid. Dit onderwep kunnen ze nu niet meer doen. En die “meerdere gunmen bij Pim” lines snap ik ook niet erg…

13 Feb ’08 – 23:15
DTNR67
DTNR67

tuurlijk niet, raymzter of typhoon denekn 3 keer nabij hun lyrics, ik heb nog geen conspiracy verhalen van Raymzter’s kant gehoord… hij is tikkie serieuzer.

Lange Frans is een zefverklarde conspiracy theory fan dus dit is ff zijn track. Maar kwa inhoud is het idd triest.

En die sniper / fortuynn / lockheed theorie, komt uit die film van van gogh … waarvan van gogh ook zei dat het fictie was.

13 Feb ’08 – 23:41
Yid
Yid

het einde is daar RUN!

14 Feb ’08 – 09:19
Maximus
Maximus

Slap aftreksel van MOD’s TELL ME

14 Feb ’08 – 12:08
Dvide
D-vide

haha, dit is toch the complete opposite to “het land van”. wat willen ze nou dan

14 Feb ’08 – 12:46
Lepricon
Lepricon

Slap aftreksel van MOD’s TELL ME
A.U.B. niet vergelijken die 2

14 Feb ’08 – 12:47
Zorgvlied_Zuid
Zorgvlied-Zuid

nou doen ze weer alsof ze heel erg mee de politiek bezig zijn, overmorgen willen ze weer een chickie mee nemen naar diemen-zuid en volgende week lopen ze weer stoer te doen met die dikke brutus ofzo

14 Feb ’08 – 13:46
ViciousOne
Vicious One

Frans is wat doorgeslagen in z’n hobby en projecteert dat nu in ’n track. Jammer. Onderwerp van gesprek past niet bij ze, productie is slecht.

Ik denk echt met weemoed terug aan die Spitt & Straatremixes tijden. Beloofde toen echt heel erg veel goeds. Had echt gehoopt een sprankje van die attitude terug te vinden op hun nieuwe album. Blijkbaar kan ik die hoop definitief laten varen. Maarja, huisje boompje beestje…. dan kun je natuurlijk niet meer beginnen over alles sletjes e.d.

14 Feb ’08 – 14:37
triplezimmie
Triple Z

zoooooooo dannnnnnn, hoe slecht is dittttttttttttt pfoeeeeee

14 Feb ’08 – 15:42
Christov
Christov

zijn gewoon een stel ongeloofwaardige vieze kutmongolen, snap niet waar jullie je druk om maken

LPFange Frans

14 Feb ’08 – 17:21
livio
livio

Net zoals ik niet van jeugdjournaalrappers houd, houd ik ook niet van dit conspiracy-gelul.

14 Feb ’08 – 18:47
Yeroen
Yeroen

Zal wel weer aan slaan. Witte voetjes halen in de Nederlandse showbizz wereld. Krijgen straks madprops let maar op.

14 Feb ’08 – 18:48
JPK
JPK

Tuurlijk. Past helemaal in de tijdsgeest. Die gasten zijn zo commercieel dat ze goed opletten wat er om hen heen gebeurt en happen dan op het juiste moment toe.

14 Feb ’08 – 18:59
warhead
warhead

Tofik Dibi, Tweede Kamerlid voor GroenLinks, stelt naar aanleiding van de nieuwe single ‘Kamervragen’ van het duo Lange Frans en Baas B. daadwerkelijk kamervragen en zal minister Jan-Peter Balkenende ter verantwoording roepen.

“Herkent u de onvrede die Lange Frans en Baas B verwoorden over een gebrek aan transparantie en verantwoording” is één van de Kamervragen die hij naar aanleiding van de single wil stellen aan de premier, zo schrijft hij op zijn Hyves-pagina.

In ‘Kamervragen’ doen Lange Frans en collega-muzikant Baas B. verschillende complottheorieën uit de doeken. De rappers brengen onder meer de dood van Pim Fortuyn in verband met diens protest tegen de Joint Strike Fighter. Ook zetten ze hun vraagtekens bij de vuurwerkramp in Enschede en het onderzoek naar de bouwfraude.

De houding van het kabinet wordt in het rapnummer hevig bekritiseerd. “Het volk schreeuwt naar een dove en corrupte top”, zingt Lange Frans. “Het is tijd dat de Kamer antwoorden gaat geven, ik heb Kamervragen.”

De 27-jarige Dibi geeft de rappers groot gelijk. “Ik herkende me direct in het gevoel dat zij hierin vertolken. Ook ik stoor me eraan dat dit kabinet weigert verantwoording af te leggen over belangrijke issues”, schrijft hij. “De mensen van de straat begrijpen niet waar dit kabinet mee bezig is.” Het Kamerlid belooft op zijn Hyves-profiel verslag te doen van de antwoorden van de premier.

Lange Frans lijkt dit jaar zijn politieke aspiraties de vrije loop te laten. Onlangs werd bekend dat de artiest vanaf volgende maand bij Veronica een programma presenteert waarin de verhouding tussen burger en politiek centraal staat.

15 Feb ’08 – 09:48
Tystar
Tystar

Een logische track is dit als je kijkt naar wat Frans interesseert.

15 Feb ’08 – 11:42
Christov
Christov

pim fortuyn?

15 Feb ’08 – 12:20
warhead
warhead

En bier in de coffeeshop.

15 Feb ’08 – 12:28
livio
livio

Lange Frans lijkt dit jaar zijn politieke aspiraties de vrije loop te laten. Onlangs werd bekend dat de artiest vanaf volgende maand bij Veronica een programma presenteert waarin de verhouding tussen burger en politiek centraal staat.

Gatveramme.

15 Feb ’08 – 17:17
smk
buurman

hoorde ,um vandaag op de fm, bij giel . jeeez man vat een kutplaat! (geld is op zeker. nieuwe kutplaat moet bankrec in positiefe lijnen laten stijgen zeker)

15 Feb ’08 – 18:26