gaat gedropt worden op 19 feb. (fatbeats records)
producties oa van; dilla , 9th wonder , illmind , the beatminerz.
1. a to the k, feat b real
2. soul glo
3. put ya stamp on feat kweli
4. step it up
5. rain feat brenna gethers
6. be prepared feat little brother
7. absolute value
8. black hell break loose feat willie evans & therapy
9. kindered feat chuck d
10. front step pt 2
11. beast mode feat mr lif
12. if we can,t build feat bumpy knockles
13. ak b nimble
14. back home to you.
put ya stamp on it met talib afgelopen vrijdag gedraaid in de radio show…dikke track.
staat die trek met Ciph en Ret hier ook eindelijk eens op ![]()
put ya stamp on it met talib afgelopen vrijdag gedraaid in de radio show…dikke track.staat die trek met Ciph en Ret hier ook eindelijk eens op
denk het wel…dat moet de hidden bonus track zijn die niet vermeld staat
Remind My Soul is en blijft een van de betere hiphoptracks ooit wat mij betreft.
Ben ik wel redelijk met je eens, vooral de melodie is nice. Akro zn stem doet ook altijd goed.
Kzal dit album wel ff horen, meestal vind ik dat Akro veel skip nummers op zn platen heeft staan hoewel die wel potentie heeft.
veel skip nummers? nee vink niet. op de balance lp staan 2 mindere tracks op.
op die perceptionists plaat staan meer skip nummers op, naar mijn mening ook te weinig tijd aan beats besteed,
had wel wat steviger gekunt qua perceptionists style.
verder ben ik ook erg benieuwd naar deze nieuwe akro shit!
veel skip nummers? nee vink niet. op de balance lp staan 2 mindere tracks op. op die perceptionists plaat staan meer skip nummers op, naar mijn mening ook te weinig tijd aan beats besteed,had wel wat steviger gekunt qua perceptionists style. verder ben ik ook erg benieuwd naar deze nieuwe akro shit!
vond balance tegenvallen , perceptionist vond k al helemaal niks , luister daar maar 2 tracks van..vond ak zowieso dope komen toen ie eigenlijk alleen maar 12’s releasde (maar dat zelfde gevoel heb ik ook bij Lif)
beast mode is alvast wel gruwelijk , n soort the fat shit op steroids hehe
put ya stamp on it met talib afgelopen vrijdag gedraaid in de radio show…dikke track.
Ik vind ‘be prepared’ op de b-side veel doper…
put ya stamp on it met talib afgelopen vrijdag gedraaid in de radio show…dikke track.Ik vind ‘be prepared’ op de b-side veel doper…
dat kan ![]()
die vond ik persoonlijk wat minder
nu voor de helft geluisterd. zkr wel nice. wel teleurgesteld dat B-real niet meer dan een chorus doet.
de man heeft ook nog wat te vertellen…dope shit hoor.
en idd jammer dat b-real alleen de chorus doet maar op zich zou een featuring weer niet echt passen vind ik
Sja, een paar draaibeurten gegeven…eerst vond ik het dope, maar het beklijft niet echt. Staan wel paar bangers op, maar ik prijs Akro voor zijn inhoudelijke teksten. Dit album is meer braggin’…
van de week maar eens bestellen deze. Step it up en front steps II zijn king.
staat tot mijn verbazing gewoon in de bak bij FRS op het CS.
van de week maar eens bestellen deze.staat tot mijn verbazing gewoon in de bak bij FRS op het CS.
hmm das wazig. Maar goed, hij was al besteld bij de vaste cd-boer hier.
Staat trouwens mad ille artwork in het Cd boekje…
Word, ook die verhaaltjes bij de tracks zijn erg dope. Zeer binnenkort komt de review online.