alablaah, Ludo Anders, viezefur, Goudvis, Murph, Paul Peters, RaRa, Rikers, Trab
Het hele album is nu te checken op z’n site: http://www.blaxtar.com/media.html
De beats klinken sowieso al een stuk beter.
binnenkort eens beluisteren, vond zn vorige plaat netjes, dus verwacht hier ook wel t een en ander van.
Ik ook niet, vond zijn vorige album erg matig en vind dit ook niks; het ligt gewoon aan hemzelf, de beats zijn alleraardigst.
Ik ook niet, vond zijn vorige album erg matig en vind dit ook niks; het ligt gewoon aan hemzelf, de beats zijn alleraardigst.
Word, beter passen die beatbakkers die beatz aan dopere mc’s.
ik kan niet tegen die stemmen van die broertjes. en hou niet van nederlandse milieurappers.
ik weet niet wat het is, maar heb helemaal niks met Blaxtar
wat een kak accent en die teksten zijn soms echt om te kotsen.
zo na eerste keer luisteren vind ik de helft van de tracks tof, andere helft niet. Nummer met Manu vink wel echt heel tof.
Ghehe volgens mij heeft HIJS het niet zo op met Blaxtar.
De tering wat zijn die beatz vet, beter komt er een instrumentale versie van dit album uit.
ik weet niet wat het is, maar heb helemaal niks met Blaxtar
Ook namens mrs Maximus…dat zijn er dus 7 hehehehe
Ik weetnietwel wat het is:maarheb helemaal niks met Blaxtar want de man kan niet rappen.
Vind het niet gruwelijk maar vele malen interessanter dan veel van die 13-in-een-dozijn reppers van tegenwoordig
binnenkort eens beluisteren, vond zn vorige plaat netjes, dus verwacht hier ook wel t een en ander van.
vele malen interessanter dan veel van die 13-in-een-dozijn reppers van tegenwoordig
Dus dat !
laat die man gewoon lekker muziek maken , Nergens staat er dat je het moet luisteren of naar zijn optredens moet gaan
en Nee ik heb geen aandelen in Blax lol
heb album niet geluisterd, vorige ook niet trouwens maar ik vind die track van de clip niet slecht
ik vind de flow een beetje wazig, dat dig je of je digt niet, vind dat refrein ook dope
en wat hierboven wordt gezegd ik zie veel liever Blaxtar en Typhoon succes hebben dan een hoop andere bullshit mensen.. je kan het dope vinden wat ze maken of niet, maar ze zijn wie ze zijn en houden het gewoon echt shit is tenminste geen bandwagonhop