Zal wel weer een hoop gezeik op komen, maar ik vind t vet. Nieuwe project van P Faberge, Piet Parra en nog een gast. Vage shit, debiele teksten, maar t geheel klinkt wel goed vind ik. Vooral Hard en La Bouche doen het voor mij..
For the sake of it heb ik die clip helemaal gekeken. Ik vind het helemaal niks. Dit soort dingen werden 20 jaar geleden al gedaan door oa MAM, Boegies en andere ‘kunst-achtigen’. Het clip-idee is al een jaartje of 40 oud; Bob Dylan deed die shitz way back when al. De MySpace heb ik nog nie gecheckt. Zal ik ’ns ff doen dan.
Typografie in die clip is van SHOE, lijkt me.
vind het wel ok. Beetje Ed Banger stijltje. Al vind ik die gasten (Justice, Sebastian) dan beter bezig.
Kan altijd wel lachen om deze gasten… en alles is bijna al eerder gedaan, dus dat vind ik ook een slap excuus… het grappige aan deze gasten (de jeugd) is altijd wel dat ze zichzelf ook als niet meer zien dan een gimmick… ze doen eigenlijk wat iedereen wel zou willen, met bullshit geld verdienen….
niet echt mijn ding… de muziek is ok maar de vocals hebben voor mij geen artistieke waarde… je hoeft niet altijd iets dieps of grondbrekens te zingen/rappen maar dit is gewoon niks…
Ongeïnspireerde kutzooi. Beetje alternatief en art-farti gaan lopen doen, omdat je geen muzikaal talent hebt, is triest. Clipidee is inderdaad ook té played out. En zeggen dat bijna alles al een keer gedaan is, is onzin. Dan zou je een beeld moeten hebben van álle mogelijkheden, die zijn oneindig… Kwestie van creativiteit en moeite, waar het deze lui dus duidelijk aan ontbreekt. Tienerdrank dit…
Ongeïnspireerde kutzooi. Beetje alternatief en art-farti gaan lopen doen, omdat je geen muzikaal talent hebt, is triest. Clipidee is inderdaad ook té played out. En zeggen dat bijna alles al een keer gedaan is, is onzin. Dan zou je een beeld moeten hebben van álle mogelijkheden, die zijn oneindig… Kwestie van creativiteit en moeite, waar het deze lui dus duidelijk aan ontbreekt. Tienerdrank dit…
amen
Damn, echt de lowste-budget clip die ken, elke cent die ze hieraan verdienen is winst (behalve als die SHOE nog knaken voor die bordjes krijgt…)
EDIT: en die la bouche is alsof ik TMF kijk zonder m’n lenzen in, nog kutter dus.
Dat Bob Dylan dit inderdaad meer dan 40 jaar geleden al deed in z’n filmpje voor ‘Subterranean Homesick Blues’ vind ik niet erg. Wie weet zien die gasten het als een tribute. Die hoes van Puur Kultuur vinden de meeste mensen ook gewoon tof ookal weet iedereen dat ie zonder Andy Warhol’s Velvet Underground hoes nooit bestaan had.
Dat het nummer geen diepgang heeft vind ik ook niet erg. Er zijn immers verschillende soorten muziek, voor elke bui of vibe een ander nummer, nietwaar?
Maar als je dan met een onorigineel en licht nummer komt moet het natuurlijk wel gewoon tering goed zijn, en dat is dit nummer wat mij betreft verre van…. Weg ermee dus, volgende!
vind het wel ok. Beetje Ed Banger stijltje. Al vind ik die gasten (Justice, Sebastian) dan beter bezig.
!!??!! NOOOOOooooOOOOOO Ed Banger artiesten hebben juist hele volle geluiden en geweldig afwisselde electro tracks..dit is juist heel plat en simpel
vind het wel ok. Beetje Ed Banger stijltje. Al vind ik die gasten (Justice, Sebastian) dan beter bezig.!!??!! NOOOOOooooOOOOOO Ed Banger artiesten hebben juist hele volle geluiden en geweldig afwisselde electro tracks..dit is juist heel plat en simpel
niet allemaal even vol hoor
Als we toch die kant op gaan, dan vind ik Man Like Me uit de UK wel erg grappig. En erg verrassend vorig jaar op Splash in een tent met ongeveer 20 man. ![]()
En check: http://myspace.com/manlikeme