Meneer van den Broek, bennie-blanco, Brigadier, Ludo Anders, Deja-Beats, Derico, DTNR67, elastiekje, Monn-E, JPK, Lepricon, Loki, NovaChe, 013HIPHOP, RIOT, Overgewicht, ProZak, Robin, S., Tystar, Waldie, warhead, Yo-Riz, Zorgvlied-Zuid
Pete’s derde ‘solo’ plaat staat voor februari gepland en bevat zoals de albumtitel al zegt enkel en alleen raps van new york cats. Naast kokosnoot ben ik het meest geschokt door de aanwezigheid van Chip-Fu!!!!
01. Pete Intro
02. We Roll (feat Jim Jones & Max B)
03. `Till I Retire
04. 914 feat (Styles P & Sheek Louch)
05. Questions (feat Royal Flush)
06. Best Believe (feat Redman)
07. Ready Fe War (feat Chip-Fu & Rene)
08. Don’t Be Mad
09. Bring Y’all Back (feat Masta Ace, Wordsworth, Phonte & Joe Scudda)
10. The Best Secret (feat Lords Of The Underground)
11. That’s What (feat Rell)
12. The PJ’s (feat Raekwon & Masta Killa)
13. Made Man
14. Let’s Go (feat DJ Doo Wop)
15. Comprehend (feat Papoose)
Pete’s derde ‘solo’ plaat staat voor februari gepland en bevat zoals de albumtitel al zegt enkel en alleen raps van new york cats. Naast kokosnoot ben ik het meest geschokt door de aanwezigheid van Chip-Fu!!!!De beste man gaat met z’n tijd mee en heeft zelfs een Myspace: http://www.myspace.com/chipfu
@ Bleek: check hierboven ^
aha, hij doe het ondertussen dus zo. Ready Fe War kan nog dope worden!
Productie is tight; rappers slaapverwekkend…
damn die beat is fresh man! wat een verkrachting van die plaat door die dipset dudes
Beetje vals, maar wel lekker:
ondanks het thema: lekker nummer man! blijft meteen in mijn kop hangen…
I’m a true fu schnik! shit was dooope.
dipset shitset.. wat wil je als artiestennaam gelijk is aan een gast die gif in baby’s hun mond liet spuiten .. dan krijg je zwakheid.
ben benieuwd naar die royal flush track
album is vandaag gelekt. die royal flush en redman tracks zijn ekt wel deup! benieuwd naar de rest. die PJ’s track met raekwon en masta killa heeft toch ergens anders al op gestaan?
ik heb em net in de auto ff snel geluisterd, damn hard man die royal flush, pete rock [ damn] ,liitle brother en redman tracks gehoord erg dope, real hiphop music. dit is een koper, en dan moet ik de laatste tracks nog horen.
is een remix bleek die p’j ’s , ik hoor em net hijs wel doper nu meer in de style van nu,
maar waar stond het origineel dan op?
ps ik vind deze plaat in z’n geheel maar een te-gen-val-ler! ik zet ka-pa-bel en inf nog maar eens aan ![]()
05. Questions (feat Royal Flush)
KONINGGGGGGGGGGGGGG!!!!!!
vond em wel goed te doen na 1e luisterbeurt , tis geen soul survivor 1 , meer in de richting van soul survivor 2 maar wel lekker voor als zonnetje weer komt…
wel ok… ik denk dat ik de enige ben die die sound nu wel es genoeg gehoord heeft… beetje zelfde als met premo. koningen in hun tijd maar dit klinkt mij te gedateerd vaak. zitten wel paar lekkere nummers op though
meeeen je niet bleek, ik vind em van het begin tot einde dope.
denk dat jij dat niet meent ! of waren mijn verwachtingen te hoog gespannen na die Rae en Royal Flush treks.