Deja-Beats, DenzelW, geniuz, Godsson, listig, El Matador, lucasw, Malino, MistaSweet, Paars, pavlove, Rik, Rusp, Stone A Pig, UrbanSound, Waldie
morgen Reggy ook te gast bij HIJS radio en hij neemt wat exclusives mee
Yid komt dat online achteraf? zou dr graag mp3tje van hebben iig
morgen Reggy ook te gast bij HIJS radio en hij neemt wat exclusives meeYid komt dat online achteraf? zou dr graag mp3tje van hebben iig
je weet toch dat het als mp3 online komt na de uitzending downloaden dus
dat weet ik niet want ik check t amper hehe, ooit keertje met mod en ciph gedownload maar dat was t wel
maar in de gaten houden dus, komt goed!
dat weet ik niet want ik check t amper hehe, ooit keertje met mod en ciph gedownload maar dat was t welmaar in de gaten houden dus, komt goed!
Foei! Er staat een schat aan dope materiaal online. Beter ga je die shitz met terugwerkende kracht back packen.
ik heb geen geduld voor radio jpk, dat heb ik gewoon niet. dr moet een boeiende gast komen die ik ansich wel wil horen met allerlei gelul en nummers tussendoor. zo ben ik dan
met terugwerkende kracht back packen.
Tering wat een dope line. Denk daar maar ’ns goed over na. Beter was ik rapper geworden. ![]()
ik heb geen geduld voor radio jpk, dat heb ik gewoon niet. dr moet een boeiende gast komen die ik ansich wel wil horen met allerlei gelul en nummers tussendoor. zo ben ik dan
joh beter check je die afleveringen met Duvel, DJ Knowhow, Beatbutcha om even een paar voorbeelden te noemen volgens mij wel vrij interessant maar ja dat ben ik dan
wanneer was die met beatbutcha en waar is die te vinden?
hehe zit je met je ogen dicht op het forum? ![]()
het snelste is gewoon deze topic: http://www.hiphopinjesmoel.com/forums/1/categor…
daar vind je nieuws wie er te gast is en de downloads zet ik daar