alexmarvel, Spa, Meneer van den Broek, bennie-blanco, bleek, Borriegineel, Brigadier, Cyrus, DenzelW, D-vide, Flinstoner, Monn-E, Jurian, Carlos, killallhippies, Larixk, Lepricon, lindenlinden, listig, lostsun, Macronizm, Nikkita, nox, 013HIPHOP, Pablo2k1, Psyco, warhead

01 Campfire 03:59
02 Take it back 04:12
03 get them out ya way pa 04:18
04 rushing elephants 03:01
05 unpredictable feat dexter wiggle 04:12
06 the heart gently weeps feat erykah badu dhani 05:37
harrison and john frusciante
07 wolves feat george clinton 04:16
08 gun will go feat sunny valentine 04:15
09 sunlight 03:22
10 stick me for my riches 06:08
11 starter feat sunny valentine and tashmahogany 04:13
12 windmill 04:31
13 weak spot 03:58
14 life changes 07:21
15 tar pit 04:57
16 16th chamber o.d.b special 02:45
——————
Heb ’em net binnen gehaald, ben benieuwd.
Ik heb hem gisteren ook binnengehaalt, nog niet echt goed kunnen luisteren maar eerste indruk is dat ie een stuk rustiger is dan eerder Wu-Tang werk.
Da’s waarschijnlijk gewoon die Mathematics mixtape, of is ie gelekt?
Hij is gelekt, die Mathematics mixtape had ik al.
Ben nog niet echt onder de indruk, een keer gecheckt nu.
inderdaad gelekt. klinkt echt als het echte album ook. nog geen mening kunnen vormen echter. ben in ieder geval niet omver geblazen.
ik vind t wel lekker klinken wat ik gister effe gecheckt heb, maar wat jurian zegt, vooral wat rustiger
had een heel slecht album verwacht na alle berichten. vind het opzich wel een dope album. staan drie nummers op die ik minder vind. ga hem zeker kopen
vind alleen die 808 nummers echt minder
methodman valt ook weer echt op op die album in positieve manier
het klinkt anders… ik moet er aan wennen… maar slecht is het niet… gewoon anders…
ps. die cover ziet er mad cheap uit
die tracks die gelekt zijn op www.hiphopgame.com te horen zijn best dope.
verder wat bora zegt.
ja post maar 6 keer t zelfde, alsof de maatschappij nog niet verrot genoeg is…
opzich wel een dope album tis alleen ff wenne
“the heart gently weeps” is wel de track van de jaar voor mij…
sorry, maar ik krijg die Ghostface versie maar niet uit mijn hoofd. Die was er dan ook veel eerder en is wat mij betreft ook doper.
pmetje iemand??wat een lelijke hoes trouwes zeg, damn
PM-etje hou ik me ook voor aanbevolen.
En ik dacht precies hetzelfde, Chris. Beter hadden die gasten de JPK gemaild voor een stukkie artwork.
pmetje iemand??wat een lelijke hoes trouwes zeg, damnPM-etje hou ik me ook voor aanbevolen.En ik dacht precies hetzelfde, Chris. Beter hadden die gasten de JPK gemaild voor een stukkie artwork.
Gasten hebben BAD taste. Welke hoes van de Wu ziet er wel echt mooi uit? GEEN EEN toch?
Gasten hebben BAD taste. Welke hoes van de Wu ziet er wel echt mooi uit? GEEN EEN toch?pmetje iemand??wat een lelijke hoes trouwes zeg, damnPM-etje hou ik me ook voor aanbevolen.En ik dacht precies hetzelfde, Chris. Beter hadden die gasten de JPK gemaild voor een stukkie artwork.
Tical, Nigga Please, Enter the Wu Tang, Iron Flag, Wu tang Forever vind ik op zich allemaal geen verkeerde hoezen
blockquote>Tical, Nigga Please, Enter the Wu Tang, Iron Flag, Wu tang Forever vind ik op zich allemaal geen verkeerde hoezen
Smaken verschillen, duidelijk. Maar ik bedoelde eigenlijk Wu-Tang CLAN hoezen. Ik vind ONly Built 4 Cuban Linx n.l. ook wel een dope hoes. Lijkt of Ghost daar Rae in zijn kleine gaatje neemt ![]()