Bora, Christov, DenzelW, Engel, EProductionz, viezefur, GekkeGerda, Genkster, Heaps, Jakanus, JST, Loki, MistaSweet, pavlove, ProZak, Puntenslijper, RaRa, Raynor, Rik, Ruys, sonar, UrbanSound, Waldie, Yid
Releasedatum: 4 december
Loose Change (prod. Just Blaze):
http://www.zshare.net/audio/449469583e5e82/
C’mon Baby ft. Swizz Beats & Jay-Z (prod. Just Blaze)
http://www.themegatrondon2.com/audio/cmonremix.mp3
saigon is de shit… papoose eat your heart out!
jonguh.. Papoose dropt toch eerder iedereen weet dat.. haha
Releasedatum: 4 decemberLoose Change (prod. Just Blaze):http://www.zshare.net/audio/449469583e5e82/C’mon Baby ft. Swizz Beats & Jay-Z (prod. Just Blaze)http://www.themegatrondon2.com/audio/cmonremix.mp3
4 december ? zo lang ik THE moral OF THE STORY nog nergens op het net kan vinden geloof ik er nix van.
misschien dat hij Moral of the Story een week van te voren dropt…
en Saigon is zo’n 1000 keer harder dan Papoose
moral of the story is al uit
album op 4 december zie ik ook niet gebeuren maar de sint staat al klaar om die shit te kopen
als jij het weet mag je mij het ook vertellen
op amerikaanse sites staat ook dat Saigon ZEGT dat hij uit is maar dat ze hem nergens kunnen vinden en ook via bestelling nog niet hebben ontvangen.
als jij het weet mag je mij het ook vertellenop amerikaanse sites staat ook dat Saigon ZEGT dat hij uit is maar dat ze hem nergens kunnen vinden en ook via bestelling nog niet hebben ontvangen.
dat niet ontvangen is standaard bij die site ![]()
Mijn bronnen op het net zijn de lucht uit–Is er IEMAND met die pm link naar dit album/mixteep? daaaaamn!
ps saigiddy killt jay-z aardig op die remix van c’mon baby.
ps saigiddy killt jay-z aardig op die remix van c’mon baby.
Zo inderdaad, vooral die laatste line doet het em: I’m feeling disrespected, if everybody fucking dimes, who made all these ugly bitches pregnant.
saigon is de shit… papoose eat your heart out!jonguh.. Papoose dropt toch eerder iedereen weet dat.. haha
en dan?? saigon heeft veel meer in huis als papoose.. en dat album dropt wel binnenkort
btw
saigizzy heeft getekend by violater
4 december iig nog niet heeft Saigon aangegeven in wat interviews. Te drukke datum zei ie met releases van oa Ghostface, Styles P en Wu-Tang rond die tijd. Verplaatst naar begin volgend jaar. En het duurt zeker geen 5 maanden meer, eerder 1 a 1,5 maand zegt ie, maar die hebben we vaker gehoord.
“It ain’t comin out till its ready,” Sai told SOHH. “The album’s not even done yet. Just Blaze is such a perfectionist, even more so than me. And we keep finding things that can make it better…”
HET ALBUM IS DUS NIE EENS KLAAR–ZOMER 2008 OP Z’N VROEGST ZOU IK ZEGGEN–WAT EEN BULLCRAP!!!
en met al deze vertragingen komt ie nog eerder die andere kokosnoot waar we al een hele tijd niks van gehoord hebben…
HATE IS THE NEW LOVE
“It ain’t comin out till its ready,” Sai told SOHH. “The album’s not even done yet. Just Blaze is such a perfectionist, even more so than me. And we keep finding things that can make it better…”HET ALBUM IS DUS NIE EENS KLAAR–ZOMER 2008 OP Z’N VROEGST ZOU IK ZEGGEN–WAT EEN BULLCRAP!!!
haha ik bedoel maar
KOKOSNOOT RULES THE HIPHOPSCENE
Die Moral of the Story is ondertussen vie eBay verkrijgbaar maar schijnt gelijk ook het laatste wapenfeit te zijn. De media hype rond z’n album is compleet; De beste man zegt te stoppen met rappen omdat de game zo enorm fake zou zijn en er te weinig intelligente raps voor de jeugd worden geserveerd. Kom op Sai; _‘Change The Game’ _het is aan jou gvdomme!
Die Moral of the Story is ondertussen vie eBay verkrijgbaar maar schijnt gelijk ook het laatste wapenfeit te zijn. De media hype rond z’n album is compleet; De beste man zegt te stoppen met rappen omdat de game zo enorm fake zou zijn en er te weinig intelligente raps voor de jeugd worden geserveerd. Kom op Sai; _‘Change The Game’ _het is aan jou gvdomme!
over nep gesproken. de carriere van de beste man is nog niet eens begonnen eigenlijk en dan krijg je dit soort jay z taferelen.. ik ben er alweer helemaal klaar mee! NEXT!!!
Nutrageous for PRESIDENT! en wie HIJS radio checkt weet what up!
Die Moral of the Story tape is wel weer tof toch, al kende ik dr al veel van.
Hopelijk idd een mediastunt, zit gvd al sinds die Warning Shots tape uit 2004 te wachten.
Als ie echt stopt ga ik janken man.
Op nummertje 13 geeft ie aan t begin nog een shout-out aan bleek, echt vet.
Flits ik maak me echt zorgen, jouw saigiddy obsessie loopt uit de hand, ik wil geen take that taferelen meemaken als ie stop.