er zit weer dope shit aan te komen mensuh.. om te beginnen met MAJIK MOST; you got jokes (staat geplant voor 6 novembah)
DEMIGODZ; the godz must be crazier. staat ook oud spul op van vorige ep maar ook 6 nieuwe tracks en een instrumental cd.
deze gaat 20 novembah gereleased worden .
ook op de 20ste staat er een nieuwe APATHY geplant. (it,s the bootleg muthafuckers vol 2 .) weer een dubbelaar met veel
collabo,s! dus demigodz suporters… hou je geld gereserveerd voor deze shit.
oohh shit heel dope :D
ben niet zo kapot van Majik Most, maar wil het toch wel checken, je weet maar nooit.. Maar nieuwe demidogz shit :D erg zin in en ja apathy shit ook benieuwd naar
dus kom maar op met die poepiekakkie
bes verkochte cd,s op ughh, 1 demigodz; deluxe limited edition, the godz must be crazier. voor november.
nr 2 is apathy,s hell,s lost and found/ its the bootleg mutherfuckers vol2..
majik most; out of stock.
nee ik ook niet, ik luister liever naar brace! of yes r & ali-bie.
ik vind ali=bie de beste repper ven nl, en ekstins en breenpauwer zijn 2&3 de rest introduceerd me nie.
demigodz valt zwaar tegen
is gewoon de ep met 5 nr’s die toendertijd geschrapt waren ofzo, geen 1 van die tracks komt in de buurt van de ep
maar nog steeds moeite van t checke waard
klopt ja, deze is opnieuw uitgebracht omdat die op ill boogie na een jaar ofzo moelijk of niet meer te krijgen was.
daarom nog een re release met 6 ongereleasde tracks .
nee ik ook niet, ik luister liever naar brace! of yes r & ali-bie. ik vind ali=bie de beste repper ven nl, en ekstins en breenpauwer zijn 2&3 de rest introduceerd me nie.
haha lekkere logica dit. als je beetje mn posts zou lezen hier zou je beter weten
hell,s lost & found van ap klinkt weer behoorlijk phat! (beter dan baptism by fire)
dit is gewoon weer een dope plaat, daar kun je links of rechts niet om heen draaien
apathy is idd iets beter als verwacht maar t mist heel die feeling die ik kreeg toen ik the bootleg 1 voor t eerst hoorde. Dus of die cd is beter of deze is meer van t zelfde
de apathy hype is wel echt heel erg over nu
maar zeker dope cd
majik most nu aan t luisteren, klinkt wel nice. hij is natuurlijk niet de ergste mc ofzo maar hij rapt wel over dolfijnen mishandelen en parkieten neuken enzo. Das wel dope natuurlijk
herstel: na goed luisteren. die gast kan niet rappen en is niet grappig. hij had me ff fooled met die ene track