De terugkeer van Jay Hova;
Een album geinspireerd op een kino:
Jay’s decision to work on the project comes less than a year after his 2006 album, “Kingdom Come,” which sold about 1.5 million units – *his lowest SoundScan numbers *since 1997.
“Jay doesn’t live in Brooklyn any more,” said Jay-Z, explaining that perhaps his last album was too “sophisticated” for some listeners.
However, he said that “American Gangster” _will be a return to his grittier, street-savvy records like his 1996 classic debut, “Reasonable Doubt.” _
“Watching that film, it brought back all these memories,” he said. “It took me back to those emotions.”
Both the film, which hits theaters on Nov. 2, and Jay-Z’s album will be released around the same time.
Ik verwacht hier nul komma nul van. Die film zal ongetwijfeld hoge ogen gooien met Denzel, maar die tracks worden waardeloos. Alleen een oudere classic als ‘Heart of the City’ (door Kanye geproduceerd toch?) redt deze soundtrack.
Het is dus geen officiele soundtrack….
http://www.xxlmag.com/online/?p=14486
http://mysite.wanadoo-members.co.uk/rnnr/americ…
en wat is die Blue Magic een tyfustrack zeg :s
ik word een beetje moe van het stoppen-doorgaan-stoppen-doorgaan…
Jay-Z heeft best wel wat vette tracks gemaakt, maar meer en deel vind ik niet zo… zit niet op deze release te wachten
ben zeker benieuwd, een van de beste rappers sowieso, al mag ie wel wat sterker zijn dan Kingdome Come.
ben zeker benieuwd, een van de beste rappers sowieso, al mag ie wel wat sterker zijn dan Kingdome Come.
Woord.
Ik vind het veel belovend en ik moest ff wennen aan blue magic, maar het is nu gewoon een dikke track. Ik heb wel weer s zin in de ouwe jay-z eigenlijk.
Die Roc Boys track is zeker vet, paar weekjes nog. Jay kennende wordt t weer een van de favoriete platen van het jaar.
Ik ben benieuwd…. KC vond ik nog wel wat leuks hebben, maar ik weet nog niet echt wat ik hier nou van moet denken. Las vandeweek ook n stuk ergens dat ie toch wel weer spijt heeft van zn ‘pensioen’ enzo… :S
anders zou ie ook geen 2 albums uitbrengen terwijl ie zogenaamd met pensioen is.
Hopelijk werkt ie t concept goed uit, dan kan dit wel iets heel vets worden.
Een nieuwe track van Jay, Roc Boys
http://www.zshare.net/download/43955170f6ca65/
Wat een harde track zeg jesus.
jay z is gay
yup…beyonce schijnt een ombouwertje te zijn die haar slurf nog heeft
tnx bleek
lol
ik houd niet van zn style van rappen zn hele overkomen enzv ik vind em gay!!
he do got a fine woman tho/.
na een paar keer draaien moet ik bekennen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben. na het horen van blue magic, roc boys en succes waren mijn verwachtingen iets te hoog blijkbaar…die 3 zijn voor mij de uitschieters van het album ook.
Juh ik heb hem 1 keer vluchtig gespinned, maar ik was niet heel erg onder de indruk. Hopelijk is het iets wat moet groeien.
“gone so far from the streets that you cant come back”
lijkt me een hele mooie metaforische citaat betreffende mneer jay-gates..eeuh ik bedoel biil-z
na een paar keer draaien moet ik bekennen dat ik lichtelijk teleurgesteld ben. na het horen van blue magic, roc boys en succes waren mijn verwachtingen iets te hoog blijkbaar…die 3 zijn voor mij de uitschieters van het album ook.
ja ja, kzei je tog?!
meneer Hova had na The Black Album *echt *moeten stoppen dat wordt steeds meer duidelijk.
AG is nog minder dan KC
American Gangster is echt zo veel beter dan Kingdome Come man, kom op.
Zo’n beetje rond t niveau van Black Album. Redelijk kale beats, meer zoals Jay op zn eerste paar albums had en concept is aardig uitgewerkt, + de 2 tracks om je aan te storen zoals op de laatste platen ontbreken.