the Kentucky-Georgia hip-hop hybrid CunninLynguists are back with the first shot from their upcoming 4th album, Dirty Acres. The song, entitled “Yellow Lines”, features Phonte of Little Brother and Witchdoctor, of the aforementioned Dungeon Fam, trading verses with CL’s Natti over a smooth, live guitar assisted beat produced by Kno. Deacon The Villain’s syrupy Kentucky drawl ties it all together on the hook, making this definite ‘must-add’ to your late summer soundtrack. Roll the windows down, notch the volume up…but watch those “Yellow Lines”.
eerste 2 albums waren gruwlijk , 3e boeide mij niet echt maar ben benieuwd .
dat gezing staat mij niet aan trouwen , verder wel ok
lekkere track weer ja. Het is wel weer meer in de richting van het derde album, rustiger dan de eerste 2. En hoewel ik het prima aan te horen vind, hoop ik toch op wat meer uptempo dingen.
Rustig, maar ik vind hem weer heerlijk. Cunninlynguists is te deup, beter komen ze snel naar nl.
Album is super dope, luister m iets van 6 keer in de week.
Van de zomer komen ze naar NL geloof ik Dja.
Album is super dope, luister m iets van 6 keer in de week.Van de zomer komen ze naar NL geloof ik Dja.
als het meezit in maart april
Dope! Kan niet wachten om ze keer live te zien. Cd wordt steeds beter, naarmate ik hem meer luister, een van de betere releases van 2007. Hopelijk kan ik morgen Kink Fm checken om kans te maken…
Maar gaat Hijs ze trouwens weer naar NL halen of heb je het via via gehoord?
Beter man. Daar ben ik dan sowieso bij. 4 heerlijke albums en ook nog eens een groep met een heel vette liveshow, zowel destijds met SOS als met nu Natti.
Idd één van de betere albums van 2007! Check hier voor een recensie: http://www.hiphopleeft.nl/recensies/39-recensie…