G-G-G-G-U-NOT!!!Hij kijk echt zo op die foto van “Godver wat een kut album heb ik gemaakt”
whahahahhaah, ja echt zovan, hoe kan ik nou voor de zoveelste keer die homostem opgezet hebben in al die refreins…
refreinen? nee toch? ![]()
tis niet mijn ding, maar zo wack wordt die shit ook weer niet, beter dan een hoop andere mainstream rappers
Tis niet dat ie niet kan rappen en niet weet hoe je een nummer in elkaar moet zetten en of geen dope beats eruit kan pakken, tis dat die van die kut rijmpjes gebruikt en vaak herhaalt wat die al eerder zegt. Alhoewel hij soms ook echt kaka toelie beats pakt. Hij leunt nog op zijn image die over een aantal jaren toch “uit” is.
wat je ook zegt 50 kan nog steeds zijn ding doen , heeft ook de minimale skills, iets wat je niet kan zeggen van boys als TI enzo die als ze geen enorm goeie beat hebben, alleen kutracks maken
Zeg het ze DTNR67, dit gaat het beste album worden in de geschiedenis van hiphop, no spang..
verwacht er niks van, al vond ik die I get money track wel weer tof dan.
ja die beat is een partij hard.
Ik las dat 50 zei dat wanneer Kanye meer verkoopt dan 50, 50 stopt met rappen…. Tering wat hoop ik dat Kanye meer verkoopt…. ![]()
Waarom moet 50 stoppen met rappen? I get money is eggg wel n dikke jam! Zn eerste mixtape/album vond ik wel aardig, en zn 1e solo album onder leiding van meester Dre was zeker wel aardig…
maar om de man te scotten omdat ie voor t grote geld heeft gekozen vindt ik n beetje hypocriet!
.
zeker hypocriet je weet, 50 is de man voor zeker negers, beter gaat het niet worden, popopoppo
Heb ’t album nu een paar keer beluisterd en ik moet zeggen dat ’t best een aardig album is… tuurlijk er zitten tracks bij die helemaal nergens over gaan, maar er zitten ook echt wel een paar lekkere tracks bij…
is toch veel minder slecht dan ik dacht… zitten wel wat aardige tracks op muzikaal gezien, 50 als rapper vind ik niks.
godverdomme, die vent haald doekoe binnen, en ook nog moelijk kijken ? vind zelf ook dat ie troep maakt. kan niemand in 1 keer goed raak schieten??? mag ik proberen?(my lukt het wel!)
Zeg het ze DTNR67, dit gaat het beste album worden in de geschiedenis van hiphop, no spang..</
have you lost your fuckin mind?
het was sarcastisch, bedoelt. Inmiddels album beluisterd, wickedy wack sahbiiiii :D.
ik vond het meest gelslaagde project what fiddy die soundtrack voor zn film..