reviews interviews galleries videos forum members login signup
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
JPK
JPK

Dope plaat wel.

Tracklist:
01. Intro
02. Violina
03. Een terug, twee vooruit
04. VletFM
05. 5 (met Heleen)
06. Bitter Lemon (met Rik)
07. HipHop Interlude
08. Jij!
09. Je Weet Toch (met D-vide)
10. Luie Bui (skit)
11. Luie Bui
12. Geef eens een reden!
13. Entr’acte
14. Maandagavond
15. Hinken
16. Kads van het pat (met Neoray)

www.jaenrusp.nl
www.myspace.com/zimmiebeats

2 Aug ’07 – 23:28
Yid
Yid

Ik krijg een soort Sjors en Sjimmie gevoel

ene bitter lemon track is trouwens wel heel dope

2 Aug ’07 – 23:35
Xwisit
Xwisit

hahaha

3 Aug ’07 – 01:03
Rik
Rik

sjajjajajajjajja

3 Aug ’07 – 01:28
Rusp
Rusp

Ja & Rusp en HIJS gaan hand in hand:

4 Aug ’07 – 16:35
Rusp
Rusp

Voor 7,50 (plus 0,88 verzendkosten wanneer nodig) btw!

Op www.jaenrusp.nl nu ook drie treks te beluisteren!

5 Aug ’07 – 14:36
paulpeters
Paul Peters

gaan wij elkaar binnenkort zien of moet ik ergens 88ct gaan lenen voor de verzendt…

5 Aug ’07 – 14:44
Rusp
Rusp

Elkaar zien dan maar?

Wat dacht je van dinsdagavond de 14e?

5 Aug ’07 – 23:39
Swenus
Sven.

binnen!!!

7 Aug ’07 – 17:11
Rusp
Rusp

Vette foto Swenus!

Shits gaat goed btw!

15 Aug ’07 – 19:12
Rusp
Rusp

Surf even naar http://www.tvlingewaard.nl

Klik op TV L Info en bekijk de laatste vijf minuten, Ja & Rusp in het huisje!

16 Aug ’07 – 01:36
16 Aug ’07 – 13:05
JPK
JPK

Ik zie alleen de openingscommercial. Zal wel weer niet op Mac werken ofzo…

16 Aug ’07 – 14:20
KaRelax
Carlos

ait even eentje van sven overnemen denk, paar nummers gehoord klinkt allemaal dope

16 Aug ’07 – 14:34
Rusp
Rusp

Thanks Carlos!

Werkt het nog steeds niet JPK?

Nogmaals:
Surf even naar http://www.tvlingewaard.nl

Klik op TV L Info en bekijk de laatste vijf minuten, Ja & Rusp in het huisje!

17 Aug ’07 – 10:40
Pedro
LoverboyOner...

wanneer kan nimma jullie horen?

18 Aug ’07 – 14:51
paulpeters
Paul Peters

ja kom hier, mannen.

Jullie moeten Nijmeegs Denken.

18 Aug ’07 – 18:54
bleek
bleek

dope artwork op die banner

18 Aug ’07 – 21:28
nox
nox

eh ja.. props voor alle effort enzo

maarree

19 Aug ’07 – 12:50
bleek
bleek

Surf even naar http://www.tvlingewaard.nlKlik op TV L Info en bekijk de laatste vijf minuten, Ja & Rusp in het huisje!

kzie alleen een ouwe lul in een trekker

19 Aug ’07 – 21:16
JPK
JPK

Thanks Carlos!Werkt het nog steeds niet JPK?Nogmaals:Surf even naar http://www.tvlingewaard.nlKlik op TV L Info en bekijk de laatste vijf minuten, Ja & Rusp in het huisje!

Nope.

20 Aug ’07 – 20:42
Rusp
Rusp

Het programma van de week erna staat er al weer op. We zullen het zo snel mogelijk op youtube proberen te krijgen.

Wanneer we in Nimma te zien zijn? Ask Rauf, hehe!

nox, wadduppes?

21 Aug ’07 – 00:50
Restless
Restless

probeer je het met Safari of Firefox, JPK? Safari pakt sommige sites niet helemaal lekker….

21 Aug ’07 – 17:23
nox
nox

nouja ik vind het voor iets wat toch wel enigszins aan de grote klok gehangen wordt, waar waarschijnlijk toch een aanzienlijke investering in zit en de tijd dat jullie al bezig zijn wel flink tegenvallen.. het is allemaal wat droog, de beats laten veel te wensen over en het rapwerk klinkt toch nog erg zolderkamer

nogmaals, met alle respect, maar ik zou ’t op dit punt nog niet waard vinden om ermee te doen wat ermee is gedaan

ik ben dan ook een zeikerd, maar ik verkies altijd de relativeringsgeest boven ’t enthousiasme

22 Aug ’07 – 20:12
Rusp
Rusp

Okay dan,

dat kan ik begrijpen, geen probleem!

Weet je, het hele idee van het echt persen en echt met een platenmaatschappij werken was voor ons een mogelijkheid om ons eigen product, waar we zoveel lol en tijd in hebben gestoken, te realiseren. Onze eigen cd, met eigen boekje en alles.

Dat het niet de hoogste van de hoogste kwaliteit is ben ik met je eens, we zijn gewoon een stel rappende gasten die de mogelijkheid zagen een eigen cd te maken. En gelukkig zijn er veel mensen die hiervan met ons mee willen genieten en krijgen we veel leuke aandacht in verscheidene media.

Waar ik wel benieuwd naar ben, en dat meen ik oprecht, is met wie of wat jij samenwerkt. Ik lees regelmatig dingen van jou en dan denk ik dat jij echt alleen met de creme de la creme van de hiphop werkt. Zijn er Nederlandse producten die jou wel aanspreken op kwaliteit? En dan gaat het er mij helemaal niet om dat wij zogenaamd van hele hoge kwaliteit zouden moeten zijn, maar meer dat ik benieuwd ben naar wanneer jij tevreden zou zijn en welke, bijvoorbeeld Nederlandse, artiesten daar bij zouden horen.

22 Aug ’07 – 21:18
Rusp
Rusp

Tsjek hieronder het artikel van De Gelderlander btw. Het artikel legt de nadruk wat ons betreft te veel op het serieuze, maar alsnog leuk dat we erin kwamen!

Klik voor vergroting en leesbaarheid:
Ja & Rusp in De Gelderlander!

22 Aug ’07 – 21:35
KaRelax
Carlos

Hmm ff ctje van sven overgenomen nog niet echt geluisterd. Wat me wel opviel, en dit moet je niet verkeerd opvatten, staat ook in het artikel dat god wel naar voren komt maar niet irritant word. Ik had het toch allemaal wat christelijker verwacht van jullie, daar dus blij om. Klinkt voor de rest lekker vrolijk

23 Aug ’07 – 03:34
nox
nox

‘t is niet zo dat ik nou on top of the world ben, dat hoef ik ook helemaal niet te zijn, maar ik stel wel een maatstaf aan producten die er ’toe doen’ (of zouden moeten doen).. neem nou bijvoorbeeld die nieuwe tape van typhoon; ik vind ’t maar een slecht gemixte zoveelste rapper uitstraling hebben.. ik ben over ’t algemeen sowieso niet kapot van NL hiphop, maar ik kan er wel doorheen luisteren, en dat is per geval weer verschillend dus ik kan niet echt iets opsommen, maar ’t is niet veel

ikzelf opereer ook wel enigszins in nederland, maar in principe stelt dit allemaal ook niet zoveel voor, vandaar dat hier en daar iets op internet verschijnt (vaak nog niet eens), en als ‘t herkend wordt (wat ’t vaak ook wel doet) dan krijg ik dat vanzelf te horen.. en het is ook uiteindelijk m’n hele afzetmarkt eigenlijk niet eens

ik werk al zo’n 5 jaar met 2 gasten uit NY samen die op hun beurt daar een buzz proberen te creeeren, en met succes.. we hebben nu backup van een label, er worden middelgrote shows en voorprogramma’s gedaan bij shows van je favo rappers en er komt nota bene over 2 weken een 2e professioneel gemanufactured compilatie uit als reflection en warmhouder voor het echte werk, waar ook al tijden aan gewerkt wordt ( zowel voor de crew als voor mezelf.)

zelfs die compilaties worden niet bigtime promoted omdat het een tijdlijn aangeeft waarin terug is te horen hoe de dopeheid zich steeds verder vormt.. en die zit op alle fronten nu op een dermate consistent niveau dat we het nu volgende met zekerheid en volledige tevredernheid de wereld in kunnen gooien

in mijn geval betreft die consistentie een pakketje onlosmakelijk verbonden stijlen waar in elke richting altijd een gloed nox geluid in zit voor het muzikale gedeelte, en aan de andere kant het hele mixen van whatever met ook daarin een distinctive geluid, en door dat laatste heb ik toch wel een (gestaag gegroeide en groeiende) business op weten te zetten waar niet alleen je local rapcrew en mondharmonicaspelert maar ook bedrijven graag gebruik van maken..

tot dusver eigenlijk alleen maar tijd genomen en m’n ding gedaan for what it’s worth, en zodoende is die filosofie er ook zo’n beetje aan verbonden

dus als ik drop, drop ik BOMMEN, maar verwacht ’t niet any time soon

23 Aug ’07 – 14:51
Rusp
Rusp

Aighty,

goed bezig dan, props!

Maargoed, als je albums als die van Typhoon al niet vet vindt, toch wel een cd uit de top van Nederland, dan ben ik er niet rauwig om dat je onze cd niet vet vindt!

Vanavond even allemaal afstemmen op www.xnoizz.nl onlineradio, van 20.00 uur tot 21.00 uur zitten Ja & Rusp in de studio, er worden 3 nummers en het intro gedraaid en we doen twee nummers live. Luisteren dus!

Daarnaast net bij Radio en TV Gelderland geweest, een uur en een kwartier in de uitzending geweest, live dingetje gedaan, wat gedraaid. En dan te weten dat Radio Gelderland in Gelderland het nummer 1 radiostation is, nog boven 538 en andere shits, leuk dus!

Album nog steeds te koop voor 7,50 euro op www.jaenrusp.nl! Ook drie treks te beluisteren daaro!

24 Aug ’07 – 17:26
pee
pee

@ nox…

ik word erg nieuwsgierig door je verhaaltje hierboven, wellicht dat je namen kunt noemen en ergens wat tracks online hebt staan?

24 Aug ’07 – 19:19