Meneer van den Broek, bennie-blanco, Brigadier, Deja-Beats, DTNR67, elastiekje, EProductionz, Monn-E, JPK, Lepricon, Loki, lostsun, NovaChe, 013HIPHOP, RIOT, Overgewicht, ProZak, Robin, Scraffitio, S., Tystar, Waldie, warhead, Zorgvlied-Zuid

Vanaf 18 juni is ie verkrijgbaar
Heeft iemand er al iets over gehoord tracklist o.i.d.?
Edit: thanks jurrian
De link tussen uitroeptekens zetten: 
Ik ben hier wel benieuwt naar, ze houden het wel vrij stil, ik heb iig nog geen tracklist oid gezien.
‘Verder dan Hip Hop gaat het, ook muzikaal gezien. Zo zijn invloeden uit onder andere de traditioneel Afrikaanse, Oosterse en jazz-muziek te horen, naast bijdrages van trompettist Jan Wessels en raps van broer Blaxtar, Rico en Sticks (Opgezwolle). Een sfeervolle, grens-overscheidende muzikale omlijsting van de beatmakers Dries Bijlsma, Delic (Opgezwolle), A.R.T, en Nav geven de plaat een warme, persoonlijke vibe, divers maar geworteld in de Hip Hop.’ Aldus Top-Notch.nl.
‘Verder dan Hip Hop gaat het, ook muzikaal gezien. Zo zijn invloeden uit onder andere de traditioneel Afrikaanse, Oosterse en jazz-muziek te horen, naast bijdrages van trompettist Jan Wessels en raps van broer Blaxtar, Rico en Sticks (Opgezwolle). Een sfeervolle, grens-overscheidende muzikale omlijsting van de beatmakers Dries Bijlsma, Delic (Opgezwolle), A.R.T, en Nav geven de plaat een warme, persoonlijke vibe, divers maar geworteld in de Hip Hop.’ Aldus Top-Notch.nl.
dat klinkt als een hoop artistiek Zwols geneuzel, maar ik ga t wel checken
hij heeft wel dope teksten maar die stem van em is niet alles, maar dat is altijd nog beter als die kak accent neger blaxtar lmfao als ik die dude hoor moet ik denk aan earl dat mannatje met die bril
Tracklisting:
01. Tussen Licht & Lucht
02. Hotel Beschaving
03. Applaus
04. Zo Niet Mij
05. Drieluik
06. Sprokkeldagen met Neske Beks
07. Brand Los
08. Los Zand met Blaxtar
09. Nieuw Leven
10. Wind Waait met Sticks
11. Volle Maan
12. Zendeghi met Dinopha
13. Natuurlijk met Rico en Giovanca
14. Contact
15. Bommenwerper
16. Vlieger
Ben benieuwd, urenlang naar Typhoon z’n stem luisteren zal me niet lukken maar ik hoop zeker op wat leuke teksten en tracks. Hij is al jaren een talent rappert dus laat het maar is zien dan ![]()
ja geen idee denk dat ze bij de plaatselijke cd winkel een tijdmachine hebben ofzo
cd is in ieder geval erg erg vet,
Volgens mij gebeurt dat wel vaker, dat sommige winkels artikelen eerder in de schappen heeft liggen. Het zal wel niet helemaal goed gegaan zijn.
ja ik weet ook niet precies hoe het zit, liep gister naar die cd winkel en vroeg wanneer die kwam. Vandaag bleek dus meteen eentje appart laten houden. Volgens mij kwam die cd van typhoon tegelijk uit met één of andere bekende rock cd (weet even niet meer welke) en werd er daardoor vaart achter gezet bij het leveren.
Ik naar de frs stond gast met opgezwolle shirt beetje doorvragen hij ff bellen
tadaaaaaaaaaaa Typhoon + Flex mixtape en hij is vet
http://www.freerecordshop.nl/shop/content/aktie…
Daar is hij ook te beluisteren, het werkt alleen een stuk minder makkelijk dan VPRO’s luisterpaal.