Brasco, Brigadier, de koe is dik en wit, DaveHunter, Def Enter, Eppo, Fizzle, FL, Goudvis, Heaps, Monn-E, JPK, Jurian, Carlos, Krimi, Kutjong, LastDisciple, Lepricon, listig, livio, Loki, lostsun, Murph, Nielsonwheels, Nikkita, 013HIPHOP, Overgewicht, Perpet, RaRa, RebelNo1, Rik, Scraffitio, Shelter, SpoorlooZ, SunTzu, Tfoe, DJ Tkillah, Tystar, UrbanSound, warhead, zombified
D U V E L – N I E U W S
We willen de wereld laten horen dat
25 mei 2007
ons nieuwe kindje is geboren.
De naam is:
PUUR KULTUUR
(diameter: 12cm / lengte: 60:00min / 19 tracks)
Voordat ik in de winkel lig moeten mijn ouders nog wat zaken op orde stellen
Wat u wel kunt doen is mij op voorhand bestellen.
Trotse ouders Duvel, Supa & Dj Dion
Dope, alleen maar even afwachten of ’t nog een beetje in die vette ouwe stijl is. Ze waren btw toch officieel gestopt, of gold dat alleen voor optreden?
op die site van hun. gewoon mailtje sturen krijg je mail terug waarin staat dat je mail gaat krijgen.
op die site van hun. gewoon mailtje sturen krijg je mail terug waarin staat dat je mail gaat krijgen.
Ja kreeg ik ook én gesigneerd echt dope! hoop ik wel dat ’t album een beetje tof is verder hehe
nou nou hij komt dus gewoon weer uit op Topnotch lekker geloofwaardig allemaal schijnt met contract te maken te hebben enzo
gaaast als ik 1 iemand altijd op zijn woord zal geloven dan zijn dat de mensen van duvelduvel
rieler dan hen kan niet
gaaast als ik 1 iemand altijd op zijn woord zal geloven dan zijn dat de mensen van duvelduvelrieler dan hen kan niet
dan geloof je me niet ![]()
wat yid zegt, plaat komt gewoon uit op het label van Kees Moneybags
Hoeft niet te betekenen dat het meteen kut is natuurlijk…
Nee, dat niet, maar eerst ruzie maken met Kees, daarna keihard lopen schreeuwen dat je terugtreedt uit het hele “platenmaatschappij/muziekbusinessgebeuren” om vervolgens je nieuwe album toch bij Kees uit te brengen is een beetje gaar.
Maar ik ben wel nog steeds benieuwd naar die plaat.