alexmarvel, Meneer van den Broek, bennie-blanco, bleek, Borriegineel, Brigadier, Cyrus, DenzelW, Fizzle, Flinstoner, Monn-E, Jurian, Carlos, killallhippies, Larixk, Lepricon, listig, Macronizm, Nikkita, nox, 013HIPHOP, Pablo2k1, Psyco, warhead
dope reactie op mini
KNIPPEN EN PLAKKEN
http://top-notch.nl/media/U-Niq-Actie_Reactie-(StateMagazine.nl).mp3
http://www.zshare.net/audio/u-niq-actie_reactie-statemagazine-nl-mp3.html
Zo’n track had ik echt niet verwacht maar ik vind em heel dope.
ik lig dubbel hier serieus had ook echt niet verwacht dat hij zou reageren ![]()
het zal toch geen marketingstunt zijn he.. dat Mini dadelijk wordt gesigned bij Topnotch? Ik weet namelijk dat Kees, Mini al heel lang op Topnotch wil hebben maar hij dat zelf toen niet wou.. uhm ![]()
Ik vind die track wel iets vaderlijks hebben ook erg apart. Ben benieuwd naar de volgende reactie ![]()
Dat zou wel vies zijn, denk het eerlijk gezegt niet, wel fout einde trouwens met die vertaalde scarface quote hehehe. Ik vind hem ook erg nice, hele dope en originele beat. Misschien gaat Tim wel reageren nog?
Hij is dope, maar maakt hem zeker niet kapot, sterker nog hij deelt zelfs een aantal maal ’ schouderklopjes ’ uit aan iemand die hem toch meerdere malen voor kenkernegger uitmaakte.
eigelijk dist ie hem niet maar hij zet m alleen op z’n plaats en laat zien dat hij veel groter is
U-Niq komt goed hehehe, juist doordat hij hem niet te hard dist toont hij hoeveel groter hij is.
Echt dope! Als ik mini was zou ik me kapot schamen, U-Niq spreekt hem aan alsof hij een peuter is en overtuigend met humor…
hehehe lachen,,
dit vind ik dan wel tof hoe uniq reageert op m, mini klinkt als gefrustreerde brain, en uniq klinkt laconiek als extince die zich onaangeraakt voelt en er om kan lachen..
U-Niq komt goed hehehe, juist doordat hij hem niet te hard dist toont hij hoeveel groter hij is.
Echt dope! Als ik mini was zou ik me kapot schamen, U-Niq spreekt hem aan alsof hij een peuter is en overtuigend met humor…
Duidelijk!
Ben benieuwd hoeveel fossielen hier De Bluffers nog kennen; Mini was toen waarschijnlijk nog niet eens geboren ![]()
hehehe lachen,,
dit vind ik dan wel tof hoe uniq reageert op m, mini klinkt als gefrustreerde brain, en uniq klinkt laconiek als extince die zich onaangeraakt voelt en er om kan lachen..
Juist ja, ik voelde ook die extince vibe..
Niets aan toe te voegen
Hij heeft wat die in de outro zegt van scarface, alleen dan in ut ne’erlands vertaald. moet je maar eens goed luisteren en dan kijken naar de scene waar tony montana ruzie heeft met elvira in de restaurant en hem dan helemaal uitflipt.
Concrete beats!
Gisteren bij Winne en Uniq in Waterfront geweest totaal geen woord over gevallen. Gelukkig ook geen aanhang van Mini gezien of wat dan ook. Ik denk nog 1 reply van Mini en dat is dat