reviews interviews galleries videos forum members login signup
231 bezoekers en 6 leden online.
Brigadier, listig, Macronizm, RIOT, pavlove, Robin
Hijs_radio
Zoek in het forum
Sponsor
online platenzaak
Velvet
Vinyl, SACD, CD, DVD
Alle genre's. Ook imports!
Larixk
Larixk

Niet echt gepast meer op hiphopinjesmoel.
Wel een vette plaat, na de eerste vluchtige luisterbeurt.

Deadringer staat voor mij nog steeds bovenaan in zijn rijtje.

21 Jan ’07 – 12:18
Cyrus
Cyrus
niet mijn ding deze plaat...

21 Jan ’07 – 12:30
Larixk
Larixk
mij ook een beetje te veel zang, de stukjes zonder vocals zijn dan wel weer supervet.

21 Jan ’07 – 12:34
Overgewicht
Overgewicht
Ik ben benieuwd nog niets gecheckt.

21 Jan ’07 – 12:55
Rikers
Rikers
:o :o

*gaat snel een downloadlink zoeken*

sicne we last spoke > deadringer imo

21 Jan ’07 – 13:59
Overgewicht
Overgewicht
paas mij dan ook die link svp 8)

21 Jan ’07 – 14:30
dr skidz
dr skidz
Mooie hoes!
Binnenkort eens checken.

21 Jan ’07 – 15:10
Rule
Rule
heb hem 1x gehoord maar dit is echt een ondermaats album naar rdj2-maatstaven. zou die gast om zich heen echt geen negatieve reacties hebben gekregen van mensen die hem gezegd hebben dat ie beter niet kan zingen? of heeft hij hun reacties voor lief genomen? had ie beter niet kunnen doen want rjd2 die zingt is echt te wack. zou mooi zijn als er nog een instrumentaal album hiervan uitkomt want dit gaat nergens over...

23 Jan ’07 – 12:04
warhead
warhead
Gisteren geluisterd toen ik niet in slaap kon komen, de vocals zijn echt tering irritant. Instrumentaal klinkt het wel interessant, maar zodra hij zn muil opentrekt heb ik er eigenlijk geen zin meer in.

23 Jan ’07 – 13:12
Piwi
Piwi
paas mij dan ook die link svp 8)

24 Jan ’07 – 15:31
captain retard
captain retard
ik kan me er niet aan storen die zang, muzikaal zit het zo fakking goed in elkaar dat het die zang (die ik echt niet zo verschrikkelijk vind) voor mij allang goed maakt

24 Jan ’07 – 19:03
fruitcake
fruitcake
muzikaal top, maar dat kattengejank erdoor is erg jammer

24 Jan ’07 – 20:07
Rule
Rule
voor mij heeft die uberlelijke zang in alles de overhand. valt niet weg te denken of te luisteren en daardoor alleen al irritant.

25 Jan ’07 – 14:32
Madd#C
Madd#C
Staat nu op luisterpaal, ben benieuwd

2 Mar ’07 – 18:58
Jurian
Jurian
Hmm niet echt mijn stijltje inderdaad met al dat gezang de heletijd. Ik zet Deadringer maar weer op :) :god:

3 Mar ’07 – 10:41
Serpico
Serpico
the third hand.. the finger zou een betere naam zijn :thefinger: kutcd.

3 Mar ’07 – 16:21
WaterHead
WaterHead
De beats zijn vet, zijn stem is afschuwlijk

3 Mar ’07 – 21:43
Yeroen
Yeroen
Hij had toch ook aangekondigd dat ie een andere style ging creëren dus dan ist logisch. Zal em van de week es luisteren.

3 Mar ’07 – 21:43
Yid
Yid
VERSCHRIKKELIJK

13 Mar ’07 – 21:08
deluqz
deluqz
ik vond since we last spoke al een kutplaat, dus ik leg deze naast de dj shadows van na private press... allebei van die vreselijk pretentieuze mannetjes, die allebei na hun debuut eigenlijk niks meer significants hebben gemaakt en zich dan verbergen achter zo'n 'ik heb een andere stijl gemaakt die jullie niet begrijpen attitude". Dan zijn er vanzelf een paar van die blanke internetgroentjes die denken dat je de shit bent. yeah fuckin right..

ik begin sowieso het idee te krijgen dat def jux gasten elkaar vooral heel hard de hemel inprijzen. Ik bedoel... Hoe hard is Vast Aire door de mand gevallen?

21 Mar ’07 – 18:58
Rule
Rule
vind since we last spoke en the private press nog vrij degelijke albums. ze kunnen beiden niet tippen aan de debuutplaten (vooral die van shadow niet) maar kut vind ik ze absoluut niet. maar goed, meningen verschillen.

22 Mar ’07 – 15:30
deluqz
deluqz
ik bedoelde ook de shadow van na private press.. daar staan best dikke tracks op.

tsja... ach... put on the new amon tobin and you're like... "instrumental hiphop?... what the fuck is that??"

22 Mar ’07 – 15:41