Forum topic
- login of registreer om te reageren
Dikke poep Listig...
die eerste foto die piece is best groot of niet?
kom je ook 6 juli met HipHopSunday sprayen?
voor mijn doen was ie erg groot ja! :) meter of 6 denk ik zo
lijkt me dope om daar te sprayen maar t is er altijd meteen zo vol enzo enne die gasten die daar komen zijn zeker wel beter dan ik :)
ik ga gewoon nog ff hard oefenen! ;)
aaight... props voor jezelf listig, beter dat beginnende schrijvers zo over zichzelf praten... blijven oefenen!
alle schrijvers zijn ooit zo begonnen, aaight nalden ;)
met de juiste instelling kom je er wel, gewoon veel expo's afgaan, praten met gasten, meegaan naar yards, treinen doen en dan rol je vanzelf in die scene...
ik ben fulltime-undercoverschrijver en ik check veel art-expo's geef er ook wel is een ;) en ik check die hiphop feesten
dope Listig
@NeMoN - kun je me wat meer info mailen over die hiphop sunday of pm'en?!
hahah dank je wel allemaal
wOrd @ chees
ik ken wel wat schrijvers en ik ben idd met hun gaan sprayen damn wat een verschil is dat zeg... met goeie tips en trucks kom je al een heel eind!
zo en nu maar weer blikken gaan kopen en snel weer wat nieuwe zetten...LEUK!
big up listig! Ik zag hier lang geledne een andere foto van oudere shit van je, en je bent er op voor uit gegaan!
...ikkuh.....ja...doe van alles een klein beetje voor mezlef eigenlijk... ben al 11 jaar bezig met graff shit...ben niet half zo goed als ik zou moeten zijn na 11 jaar, maar ben gewoon een addict, schrijf wel eens texten en gedichten en verhalen en alles, maar dat hou ik voor mezelf omdat ik denk dat er zo veel mensen zijn die het beter doen dat ik nederland er nog niet mee wil vervelen. Break ook een klein beetje....maar ben dusdanig a-lenig dat daar niet al te veel toekomst in zit...
En ben verder gewoon zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar Hip Hop verliefd/verslaafd...
Ook ben ik een groot dronkaard op feesten en optredens, levens geniter, werkzoekende, binnen kort uitwonend student....en verder ben ik fan van animal planet!
ik drink bier en bezoek feesjes...
verder ben ik wat met reason aan het kloten...
en beginnend writer 8)
Ik re-activeer topics van vorig jaar, bladzijde 48
hiphopmuziekliefhebber to the bone
Arbeiden, muziek, artfucker, smoken etc.
Cheese, jongen toch :fail: , beter neem je een voorbeeld aan je eigen uitspraken...
blijven oefenen!
Of was je al king verklaard door je 'scene'?
ik mc een beetje en doe een poging tot beats maken en graffiti
the best you never heard off...
Ik heb ooit een poging tot grafitti writer ondernomen, helaas niet erg succesvol..
ook skateboarden heb ik geprobeerd.. maar het bleef vnl. bij proberen..
studeren past trouwens ook in dat rijtje..
uiteindelijk ben ik begenadigd platenverzamelaar geworden.. alhoewel ik daar altijd geld tekort voor heb.. dat komt ook omdat ik een schoenen probleem heb.. en een softdrugs probleem..
ik weet dus redelijk wat van hip hop af, praat de helft van de tijd onzin en heb bijna altijd verse sneaks aan.. daarnaast hang ik 40 uur p/week de kantoor lul uit en doe ik elke week een hip hop radioprogramma met mede-HIJS-ling Fresh...
hiphopmuziekliefhebber to the bone
eigenlijk meer algemeen muziekliefhebber, maar hiphop is toch wel net wat belangrijker dan andere muziek voor me. Schrijf ook nog wel eens een review voor hijs en probeer wel een te rappen...wat ik graag wat meer zou doen
aaight... props voor jezelf listig, beter dat beginnende schrijvers zo over zichzelf praten... blijven oefenen!
alle schrijvers zijn ooit zo begonnen, aaight nalden ;)
met de juiste instelling kom je er wel, gewoon veel expo's afgaan, praten met gasten, meegaan naar yards, treinen doen en dan rol je vanzelf in die scene...
ik ben fulltime-undercoverschrijver en ik check veel art-expo's geef er ook wel is een ;) en ik check die hiphop feesten
whahahahaha :duck: :lmao: wat een geniale post kaas! :god:
ik schrijf, zowel gedichten als graff..
verder pleur ik zelf wat beats in elkaar en dan houdt het goed op :)
-beginnend schrijver/rapper
-beginnend werkloze
-proffesioneel levensgenieter
-bijdehandje
-nog veel meer domme dingen, maar te veel om op noemen ;)
ik schrijf woorden op muren, in late uren..
Koffie drinken, naar feesten gaan, Jongleren (!!), beats maken, basgitaarspelen (ben ook net met blokfluit begonnen wat ik een "echt hiphopinstrument" wil maken zoals bijvoorbeeld de draaitafel), proberen van de wereld te raken op verschillende manieren, muziek (oa hiphop) luisteren, proberen te rappen met weinig tekst, parttimer als fan van Atlaz z'n freestyles, fulltime hater van lelijke tagjes en pieces, zweten als het fokkin warm is, nadenken over dingen, positieve shit promoten, niet-Zeeuwen overtuigen dat Ill Productionz meer dan echt helemaal de shit is,.
Maar vooral dus Jongleren. :)
ik ben grafisch vormgever
voor uw mooiste cd-hoesjes
Oh ja, ik ben ook fulltime fan van alle shit van Ar, maar voornamelijk z'n cd-voorkantjes. :god:
Ik luister en huiver...
En ik blijf en blijf en blijf maar kloten op die draaitafels.......
BTW: Rhost, gaan we binnenkort nog es wat doen man? 8)
ik ben fulltime alcoholist/beatcreator
liefst tegelijk
verder mja...doe geen fuck verder
denk erover om met dj'en te beginnen
Wat ik doe..? Volgens mij ben ik Hijs enige (of een van de weinige) Zanger!!
8) :P
Klikkerderklik --> http://www.soundclick.com/bands/5/0570dkmusic.htm
Ik zing ook, maar alleen onder de douche! naast zanger ben ik ook thug! en heb ik een tattoo boven mijn navel met de tekst "tuig leven" . Ik zei tegen tattoo bob dat ik geen "thug life" wilde gezien rappen in de Nederlandse taal hip is, en ik een grote Neder-Urban fan ben.
IK PROBEER OOK HEAD TE ZIJN EN TE POSTEN OP HIJS WAT IK ALLEMAAL WEL NIET DOE OM TE LATEN ZIEN HOE HIPHOP IK BEN, MAAR T KOMT ER GEWOON NIET UIT!
Ik ben een MC, doe ook aan Graffiti,
heb een tijdje in een Breakdance crew gezeten,
maar niet meer, ik break wel soms,
verder heb ik 'n producer die voor me beats maakt
Ik zing ook, maar alleen onder de douche! naast zanger ben ik ook thug! en heb ik een tattoo boven mijn navel met de tekst "tuig leven" . Ik zei tegen tattoo bob dat ik geen "thug life" wilde gezien rappen in de Nederlandse taal hip is, en ik een grote Neder-Urban fan ben.
IK PROBEER OOK HEAD TE ZIJN EN TE POSTEN OP HIJS WAT IK ALLEMAAL WEL NIET DOE OM TE LATEN ZIEN HOE HIPHOP IK BEN, MAAR T KOMT ER GEWOON NIET UIT!
Was dit lullig naar mijn richting bedoeld..?
:shock:
ik break me soms de bek open, mijn special move is de lunchbreak :lol:
Was dit lullig naar mijn richting bedoeld..?
:shock:
neu hij is gewoon een mafkees, ofnie upd? ;)
jah ik ben een mafkees man! verder respect naar iedereen die wat doet yo!
en ik ben borrie 9. mc.
ik ben trouwens rapper en bezig met een album met me click ( de dragerz)
en me soloalbum met zwaar dope producties van niemand minder dan BROEINEST ( www.kleinejan.nl) en (www.bronput.com) Big up !!!
Maar euhm DK lijkt het je misschien wat om een gast optreden te doen
als zanger bij me click-album als misschien bij me solo ( moet nog kijken hoe ik me solo in elkaar zet.
ik heb je soundclick gehoord en je stem is wel dope.
reageer maar en ik heb wel nummers maar die kan ik niet hier laten horen je weet toch
maar reageer ff en als het je wat lijkt kan ik je persoonlijk wel wat laten horen enzo ..
ik check je wel
atta
Zwaardvis van het duo : Ondiep Water
mc/ biets en erg lui
Ik doe hier vrij weinig, aantal vaste topics checken (Spit, Parties at, Releases en movie en games).
Beetje ouwehoerend, lachend om aantal personen hier, kijkend naar de randstad mentaliteit ;)
Ik zit hier voornamelijk om een beetje op de hoogte te blijven. Vroeger op de middelbare school heb ik nog wel een aantal raps geschreven, maar die waren vooral grof en niet echt hoogstaand.
En ik mis de B-Boy Extravaganza-avonden...
Verder vind ik het wel geinig om de mentaliteit in de buitengewesten hier te leren kennen... :lol:
i write concert reviews for hijs and our latest album sold 15.000 copies in turkey... boo-yah! :woot:
vaste bezoeker, niets meer en niets minder
vaste bezoeker, niets meer en niets minder
Beetje ouwehoerend, lachend om aantal personen hier, kijken naar de randstad mentaliteit ;)
hehe 8)
IK lanterfant ...
heheh nee ik doe spijkerbroeken verkopen als beroep.. verder lekker aggresive in-line skaten
ROLLERBLADING ROCKS .. mag dat duidelijk zijn en voor de rest gaat het jullie niets aan ;)
ook ben ik een talent in alles..
Parties organiseren (boemklatsch en spinach), stage lopen, de barman uithangen in een kroeg in Utrecht, aan de ander kant van de bar zitten en me net verdiende geld opzuipen, andere parties en shows checken. Verder slaap ik graag
PZ Michel
Ik hang achter de computer en probeer wat te tekenen.. ik heb geen hobbies

ik maak foto's voor hijs

ga veel naar hiphop optredens
film/teken/fotografeer en mak veel 3d dingen voor school
ik ben aan t leren breaken..
en pobeer de laatstetijd wat piecejes te zetten
tja ik moet ook nog een hoop oefenen dit zijn pas mn 3de en 4de
maar t is leuk dus ik blijf wel oefenen :)