Begin of: Main content

Test 

Forum topic

Waar zijn de idealen....?

Terug naar topic overzicht | Terug naar Forum Home
5 replies [Laatste bericht]
afbeelding van soar
Rookie

Ik wordt ook niet rechtstreeks hard getroffen door Balkenende II maar betekend dat niet dat ik het er niet mee eens kan zijn. Pas wanneer het keihard naar de klote gaat dankzij BII komen mensen in verzet.....

Ga je ideologie achterna en sta zaterdag op de Dam... STAND UP! voor de zwakkere in de samenleving... voor de mensen met een uitkering die een hiphop optreden checken ergens als extreme luxe zien......

check jullie zaterdag...

www.keerhettij.nl

afbeelding van Christov
Diehard

zal daar waarschijnlijk niet zijn helaas....portemonee laat het neit toe(meot savodns nog spitt checken) maarja nee gestemt uds

afbeelding van listig
Rookie

maximus moet optreden op t museum plein dan! ook nog een extra reden om te komen

afbeelding van soar
Rookie

kijk.. zo komen we ergens...

afbeelding van Pjotr Mechalovich

Kijk zo red balki 2 het dus helemaal niet... Zo krijg je de minder bedeelde en mensen uit de modale gezinnen dus tegen je gegarandeerd dat we op een gegeven moment de straat op gaan omdat we het er niet meer eens zijn.

Kijk de EU stelt regels om te bezuinigen en aangezien De Nederlandse politiek altijd wilt opvallen doen we er maar nog een schepje boven op...Fuck die shit!!!! :evil:

afbeelding van Ruys
Adept

Shit, ik wil liever niet weten wat voor een kutmaatregelen er allemaal genomen gaan worden. Ik word liever op een dag wakker, me beseffend dat ik genaaid ben.

Ik hoor Balkenende nog zeggen in een gesprek met Karel de Graaf:

"Peilingen zijn maar peilingen. Ik ben zo benieuwd naar hoe de Burger denkt over de toekomst van de Nederlandse Economie."

Net alsof de burger in staat is om na te denken over macro-economische ontwikkelingen, welke overigens nauwelijks door een klein land als nederland te beinvloeden zijn in deze globaliserende wereld. Globalisering word trouwens aangewakkerd door ontwikkelingen in de locale setting waarbij tevens een verschuiving is te zien met betrekking tot de regelgeving van nationale naar subnationale en supranationale schalen (zoals EU), vandaar dat sommige economisch-geografen liever spreken van "Glocalisering". Dit biedt meer mogelijkheden voor een evenwichtige sociaal-economische politiek. Dus schaf de staat maar af, Heil Europa en richt je op de eigen regio.

Waar gaat het nu over? De economie van een land of de mensen die in een land leven. Willen we allemaal slaven worden van de 'democratie van de vrije markt?'

Alles gaat Kapot!

Begin of: Additional content