Forum topic
[tv] Little Britain
- login of registreer om te reageren
Serie waarin het Britse volk onder de loep wordt genomen. De terugkerende karakters zijn: Vicky Pollard, een trash teenager die haar baby verruilde voor een cd van Justin Timberlake; Marjorie Dawes, de gezette leidster van haar Fat Fighters class; Emily Howard, 's wereld minst overtuigende transseksueel Daffyd Thomas, die volhoudt dat hij de enige echte homo in zijn stad is; Gary, de teenager met een ongezonde belangstelling voor de oma van zijn beste vriend; Een echtpaar dat uitgerangeerde popsterren uitnodigt om aan het bed van hun zieke dochter op te treden; Kenny Craig, een creepy hypnotiseur die zijn gave gebruikt om vrouwen zover te krijgen dat ze met hem uitgaan; Des Kaye, voormalig kindster (bekend van Wicky Woo) werkt nu bij DIY Universe.
Vicky Pollard probeert aan haar leraar uit te leggen waarom ze haar opstel over Lord Kitchener niet kan inleveren, Emily Howard vlucht een pub in tijdens een regenbui en Kenny Craig gebruikt zijn hypnotische gave om er zeker van te zijn dat zijn date het goedkope menu en een frisdrank bestelt in het Chinese restaurant.
Nederland 3, 19:50 uur
Gigahype in engeland opgeleverd, ben benieuwd...
ik vind het iig een kingserie :o
erg leuk, soms wat leuker dan de aNDERe, soms niet zo leuk
sketchjes worden wel snel wat oud door vaak hetzelfde
''computer says no''
leuk, niet bijzonder
league of gentlemen rockt al die sketch shit!
"This is a localshop, for local people!" :god:
leuk, niet bijzonder
Word. Als je de League kent, dan is dit gewoon een vrij slap aftreksel. Wel grappig, maar echt leuk is anders.
Vind t allebei schitterend...
Wanneer komt er godverdomme weer iets degelijks grappigs uit Nederland?
ben hans teeuwen "trui" aan het luisteren... hehehe
Behalve bij...eehrm, dat ene waarbij er ongegneerd slecht een totaal niet bijpassende lachband word afgespeeld en af en toe abrupt word afgekapt...dat dus...
leuk, niet bijzonder
Word. Als je de League kent, dan is dit gewoon een vrij slap aftreksel. Wel grappig, maar echt leuk is anders.
is allebij echt leuk
"I want that one!" :lol:
ik heb overigens wel een schijthekel aan als een comedy zo'n lachband op heeft staan,
ik bepaal zelf wel wanneer ik lach en vind het irritant als iets niet grappig is, om dan een groep mensen te horen lachen.
idd daar irriteer ik me ook doiod aan is ook zo irritand bij jensen,
maar goed was wel lachen af en toe beetje saai maar was leuk vermaak

is best vette serie