Begin of: Main content

Forum topic

Transformers 3

Terug naar topic overzicht | Terug naar Forum Home
4 replies [Laatste bericht]
afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

wie heeft hem al gezien? Net gecheckt wel erg tof op een imax scherm. Ik vraag me wel af waar blijven die Dinobots?

afbeelding van Witflits
Adept

heb m wegens omstandigheden ook gezien helaas. Totaal niet mijn ding en vond er dan ook weinig aan. Mooi gemaakt, maar wanneer een robot begint te ouwehoeren haak ik meteen af.

afbeelding van willemdekam
Rookie

vond die eerste echt heel vet, 2e al minder. En dit...
totaal gevoelloze rotzooi. Elke keer als ik de trailer weer zie krijg ik dat gevoel van de eerste film, maar wat een drama is t uiteindelijk.

afbeelding van Shelter
Adept

ik heb hier alleen maar slechte verhalen over gehoord.... bij ons draait ie nog niet aangezien er hier een conflict is met de buitenlandse filmwereld en de belasting van Indonesie. Daardoor draaien er nu alleen films van bepaalde production houses nog hier en wat oude amerikaanse films...ow en gare shit films uit indonesie maar die wil je nog niet eens zien als je betaald kreeg.

afbeelding van Shelter
Adept

ok gezien wat een gare kut film was dat zeg. Anders verneuk je ff alle charmes van de tekenfilm met domme karakters, een vrouwtje die er leuk uitziet maar voor de rest dom door het beeld huppelt (beetje fergie bij BEP, ze kan echt helemaal niks maar het staat er wel leuk bij en zo), robots die grappig willen doen maar falen, totaal onlogische verhaal lijnen, mensen die dingen overleven die de robots niet eens overleven....ik heb me kapot ge-ergerd aan deze film en hij duurde ook nog eens tering lang.

Begin of: Additional content