Begin of: Main content

Test 

Forum topic

NIEUWE FORUM LIVE!

Terug naar topic overzicht | Terug naar Forum Home
198 replies [Laatste bericht]
afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Eindelijk! Het heeft even geduurd, maar het nieuwe forum is dan eindelijk live. We wilden jullie niet langer laten wachten.

Een paar belangrijke opmerkingen:

- De laatste datamigratie dateert van 2 juni. Alle topics en comments van daarna zijn daarom niet meegenomen.
- Op dit moment zitten alleen de topics die in 2011 zijn aangemaakt in het forum. Het migreren van alle topics en comments vergt erg veel tijd en de komende tijd gaan we met terugwerkende kracht alle forum content erin rammen.
- We hebben Where the Parties At voor nu op onzichtbaar gezet omdat de Agenda deze deels vervangt. Event suggesties kan je voor nu kwijt in Just Spit!
- Lyrics & Audio is ook onzichtbaar aangezien we nu de Dropzone hebben. Het 4 line topic wordt binnenkort naar Just Spit gehaald.
- Omdat in 2011 tot 2 juni geen topics zijn aangemaakt in Feedback en DJ-en & Turntablism zijn die categorieeen nog niet aanwezig.

Vragen, opmerkingen, suggesties? Drop ze!

afbeelding van Knowledge the Don

Nog steeds mis ik een simpel knopje vanuit een forum overzicht terug naar het main overzicht zeg maar.. kan misschien zeikerig zijn maar is gewoon handig om niet helemaal naar de FORUM knop toe te moeten in het menu..stukje gewenning voor de meeste denk ik zo :)

Daarnaast zie ik bij Movies & Games - Gamies & Moves staan, grappig bedoeld of gewoon een typo?

owja, en jammer dat ie automatisch mn gebruikersnaam pakt, en niet de naam die ik instel :(

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Je kan in een topic bovenaan terug naar het Topic overzicht of Forum Home. Als je in het Topic overzicht ben (dus een categorie), moet je via het menu Forum terug.

Die titel van Gamies & Moves klopt hehe.

Ik heb verder je gebruikersnaam aangepast, dit kun je zelf ook doen via Profiel > Bewerken > Account (nu stond alleen Knowledge the Don in Profiel > Bewerken > Profiel).

cool haha. just puttin it out there ya know.

thanks. kon niet echt iets anders vinden om in te vullen. either that or i was bein lazy again haha

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

Trouwens wel raar dat Feedback is weggehaald. Dat daar weinig gedropt is, is niet relevant. Voor die andere boards wel; die waren volledig nutteloos. Maar mogelijkheid tot feedback moet je gewoon hebben lijkt me.

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Lees mijn eerste post effe goed.

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

Die 'Gamies & Moves'-ding is al jaren zo....

afbeelding van Reinier Dekker
Rookie

OKE DANNNNNNNNNN....

Ik heb wel en keer of 20 gekeken , maar nu issie er dan..

Ziet er goed uit tot nu toe !
HIJS BACK ONLINE

afbeelding van paaater
Rookie

HIJS HIJS BABY!

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Yup yup daar zijn we dan :)

afbeelding van DjD-Incredible
DjD-Incredible (niet gecontroleerd)

ziet er goed uit,wel ff wennen!

afbeelding van Zorgvlied_Zuid
Adept

Yo, eindelijk. Kan ik weer een beetje bij blijven wat voetbalnieuwtjes betreft want daar kwma ik toch vooral voor. Ik krijg tegenwoordig alleen nog maar nieuwtjes over de Jupiler League door haha.

afbeelding van elastiekje
Rookie

idd, en voor de concerten, heb verdomme een ice cube/wc concert gemist omdat het forum er niet was (enige plek waar ik info krijg over hiphop concerten).

en ik probeerde net een thread te openen maar dit lukte me niet, omdat de 'berichttekst' niet is aan te klikken.

en sowieso zijn er nog heel veel pop up menuutjes die verrekte irritant over het forum gedeelte heenschuiven (interviews/reviews/nieuws/etc.). maar dit wordt nog opgelost neem ik aan.

Ik heb wel een nieuw profiel moeten aanmaken op de 1 of andere manier kan ik niet meer inloggen met
me oude username,vrrrreemd! Weet iemand hoe dah kan??

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Wat is je oude username? Waarschijnlijk is er een emailadres aan je account gekoppeld wat je niet meer gebruikt. We hebben hier namelijk een mail naar verzonden hoe je kan inloggen op de nieuwe site. Mail me effe je oude username + huidige email en dan stuur ik een mail met informatie om opnieuw in te loggen. rik at hiphopinjesmoel dot com

afbeelding van Witflits
Adept

Aight broeders, we zijn er weer.

witflitssss ouwe rakker, veilig thuis gekomen uit den haag?

ik mis de smileys trouwens. nu kan ik niet meer :woot: doen.

afbeelding van Witflits
Adept

jawel son, al moesten we wel een ommetje via R'dam-Utrecht-Den Bosch maken. Was tof dagje toch? Waar was d'n spoorlooz eigenlijk?

haha ahh ja, weer werkzaamheden zeker? was ne mooie dagje ja :) spoorlooz moest zoals gewoonlijk weer werken.. maarjeh dat zijn we wel gewend onderhand

afbeelding van Loki
Rookie

Zo, is internet weer eens de moeite waard... :P

afbeelding van bleek
Adept

Back on the block!

afbeelding van Dude my car
Rookie

Endlich Hijs on the interwebz
en oja ik kan mijn naam ook niet terug veranderen, ik heb al gekeken wat je bij knowledge aanraadde, maar niet gelukt daar kan ik namelijk alleen voor emailadres invullen. Bij profiel kan ik het wel invullen maar dan verandert er niks, beetje vaag nog allemaal.

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Fixed!

afbeelding van Shelter
Adept

Ik begrijp de punten niet helemaaal en de rookie ranking or whatever....heeft het nut? Als ik genoeg punten heb kan ik andere Rookies weg kicken of kick-ban (reminisce the good old Mirc time)....
Wel wennen deze set up... :)

afbeelding van Rule
Rookie

Oh yeayurrr!!!!

afbeelding van Rapide
Adept

HIJS Forum back online !!

Vraag: hoe post ik pics ?!

afbeelding van willemdekam
Rookie

plaatje uploaden op www.imgur.com en .jpg link tussen [img] en [/img] tags plakken?

afbeelding van Rapide
Adept

@ Willem .. nope, wil niet.

afbeelding van onrust
Diehard

yea ziet er cool uit allemaal
weer ff wennen maar dat was met de vorige keer ook.
heb je nog meer behalve '' Diehard''? want dat staat bij iedereen.

afbeelding van willemdekam
Rookie

hmm bbcode zou wel handig zijn voor plaatjes

afbeelding van onrust
Diehard

dat online rondje is beter groen of rood

afbeelding van Borriegineel
Rookie

De website ziet er heel dope uit! Wat mij betreft moet het forum nog wel naar een vergelijkbaar niveau getild worden, maar dat zal vast ook het plan zijn.

afbeelding van Jurian
Rookie

HIJS is back, ziet er best mooi uit. Even wennen natuurlijk maar dat komt vast goed.

afbeelding van Shelter
Adept

heej ik zag net dat de Headquarters naar mijn oude buurt zijn verhuisd hahahaha...Coolhaven baby! :)

afbeelding van Witflits
Adept

dat is al aantal jaren zo

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

Back in this biatch!

afbeelding van paulpeters
Adept

:wub: :wub:

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

Eerste indruk: slechte lay-out. Dat de avatars en persoonlijke info tussen elke post staan, maakt het totaal onleesbaar. De persoonlijke info neemt in de meeste gevallen 2 keer zoveel ruimte in als de posts zelf. Het leest voor geen meter. :fail:

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

Het zal wel een kwestie van wennen zijn, net als bij de vorige forum make-over. Maar deze is wel heel nasty.

afbeelding van paulpeters
Adept

euh ja, dat denk ik ook. even wennen, b'doel ik

die info is wat bulkie, en wie is Adept? Worden we 'Page', 'Junior', 'Liegeu', 'Senior', 'Prince' en dan 'King' als we een boel berichtjes hier typen? Als een soort rollenspel...

Verder kingeling voor de herplaatsting van dit prachtforum!

afbeelding van JPK
JPK
Diehard

@Knowledge: Die 'Gamies & Moves'-ding is ook al jaren zo. :lol:

afbeelding van SpoorlooZ
Rookie

Yeah eindelijk! .. Wel ff wennen dit maar ja.. so wassup HIJSERS!

afbeelding van SpoorlooZ
Rookie

wassup trouwens met die punten en dat rookie

afbeelding van Shelter
Adept

ja dat vroeg ik me ook al af...per 100.000 punten een gratis HIJS sticker? :P

afbeelding van ViciousOne
Rookie

Nieuwe platform ziet er strak uit boys. Puik werk!

Forum is er zeker op vooruit gegaan, mss nog wat doen aan de vele lijntjes tussen posts (b.v. rondom die 'reply' knop zouden ze weg kunnen)

Oja: rookie? Damn... ik heb genoeg credits opgebouwd voor minimaal drie gratis glazen coca cola.

afbeelding van onrust
Diehard

waar zie jij rookie staan?

afbeelding van Rapide
Adept

Belachelijk .. ik verdien minimaal 3 sterren en 4 planeten.

Vraag: Ik heb last van de 'Interview, Inzendingen, Video's, Publicatie' gedeelte de boel overlapt, super lastig. Ligt dit aan de instellingen op mijn computer of hebben andere dit ook.

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Je gebruikt zeker Internet Explorer?

afbeelding van Hengel
Rookie

Ik moet helemaal naar onder scrollen in een topic om het laatste *commentaar* te lezen, terwijl dit voorheen andersom was. Licht dit aan mij?

afbeelding van Rik
Rik
Diehard

Je bedoelt dat de nieuwste comments onderaan een topic staan ipv bovenaan? Op het oude forum was dit hetzelfde...

Ligt niet aan jouw,dah heddik ook!

Begin of: Additional content