Forum topic
NIEUWE FORUM LIVE!
- login of registreer om te reageren
Eindelijk! Het heeft even geduurd, maar het nieuwe forum is dan eindelijk live. We wilden jullie niet langer laten wachten.
Een paar belangrijke opmerkingen:
- De laatste datamigratie dateert van 2 juni. Alle topics en comments van daarna zijn daarom niet meegenomen.
- Op dit moment zitten alleen de topics die in 2011 zijn aangemaakt in het forum. Het migreren van alle topics en comments vergt erg veel tijd en de komende tijd gaan we met terugwerkende kracht alle forum content erin rammen.
- We hebben Where the Parties At voor nu op onzichtbaar gezet omdat de Agenda deze deels vervangt. Event suggesties kan je voor nu kwijt in Just Spit!
- Lyrics & Audio is ook onzichtbaar aangezien we nu de Dropzone hebben. Het 4 line topic wordt binnenkort naar Just Spit gehaald.
- Omdat in 2011 tot 2 juni geen topics zijn aangemaakt in Feedback en DJ-en & Turntablism zijn die categorieeen nog niet aanwezig.
Vragen, opmerkingen, suggesties? Drop ze!
cool haha. just puttin it out there ya know.
thanks. kon niet echt iets anders vinden om in te vullen. either that or i was bein lazy again haha
Trouwens wel raar dat Feedback is weggehaald. Dat daar weinig gedropt is, is niet relevant. Voor die andere boards wel; die waren volledig nutteloos. Maar mogelijkheid tot feedback moet je gewoon hebben lijkt me.
Die 'Gamies & Moves'-ding is al jaren zo....
OKE DANNNNNNNNNN....
Ik heb wel en keer of 20 gekeken , maar nu issie er dan..
Ziet er goed uit tot nu toe !
HIJS BACK ONLINE
HIJS HIJS BABY!
Yup yup daar zijn we dan :)
ziet er goed uit,wel ff wennen!
Yo, eindelijk. Kan ik weer een beetje bij blijven wat voetbalnieuwtjes betreft want daar kwma ik toch vooral voor. Ik krijg tegenwoordig alleen nog maar nieuwtjes over de Jupiler League door haha.
idd, en voor de concerten, heb verdomme een ice cube/wc concert gemist omdat het forum er niet was (enige plek waar ik info krijg over hiphop concerten).
en ik probeerde net een thread te openen maar dit lukte me niet, omdat de 'berichttekst' niet is aan te klikken.
en sowieso zijn er nog heel veel pop up menuutjes die verrekte irritant over het forum gedeelte heenschuiven (interviews/reviews/nieuws/etc.). maar dit wordt nog opgelost neem ik aan.
Ik heb wel een nieuw profiel moeten aanmaken op de 1 of andere manier kan ik niet meer inloggen met
me oude username,vrrrreemd! Weet iemand hoe dah kan??
Aight broeders, we zijn er weer.
witflitssss ouwe rakker, veilig thuis gekomen uit den haag?
ik mis de smileys trouwens. nu kan ik niet meer :woot: doen.
jawel son, al moesten we wel een ommetje via R'dam-Utrecht-Den Bosch maken. Was tof dagje toch? Waar was d'n spoorlooz eigenlijk?
haha ahh ja, weer werkzaamheden zeker? was ne mooie dagje ja :) spoorlooz moest zoals gewoonlijk weer werken.. maarjeh dat zijn we wel gewend onderhand
Zo, is internet weer eens de moeite waard... :P
Back on the block!
Endlich Hijs on the interwebz
en oja ik kan mijn naam ook niet terug veranderen, ik heb al gekeken wat je bij knowledge aanraadde, maar niet gelukt daar kan ik namelijk alleen voor emailadres invullen. Bij profiel kan ik het wel invullen maar dan verandert er niks, beetje vaag nog allemaal.
Ik begrijp de punten niet helemaaal en de rookie ranking or whatever....heeft het nut? Als ik genoeg punten heb kan ik andere Rookies weg kicken of kick-ban (reminisce the good old Mirc time)....
Wel wennen deze set up... :)
Oh yeayurrr!!!!
HIJS Forum back online !!
Vraag: hoe post ik pics ?!
plaatje uploaden op www.imgur.com en .jpg link tussen [img] en [/img] tags plakken?
@ Willem .. nope, wil niet.
yea ziet er cool uit allemaal
weer ff wennen maar dat was met de vorige keer ook.
heb je nog meer behalve '' Diehard''? want dat staat bij iedereen.
hmm bbcode zou wel handig zijn voor plaatjes
dat online rondje is beter groen of rood
De website ziet er heel dope uit! Wat mij betreft moet het forum nog wel naar een vergelijkbaar niveau getild worden, maar dat zal vast ook het plan zijn.
HIJS is back, ziet er best mooi uit. Even wennen natuurlijk maar dat komt vast goed.
heej ik zag net dat de Headquarters naar mijn oude buurt zijn verhuisd hahahaha...Coolhaven baby! :)
dat is al aantal jaren zo
Back in this biatch!
:wub: :wub:
Eerste indruk: slechte lay-out. Dat de avatars en persoonlijke info tussen elke post staan, maakt het totaal onleesbaar. De persoonlijke info neemt in de meeste gevallen 2 keer zoveel ruimte in als de posts zelf. Het leest voor geen meter. :fail:
Het zal wel een kwestie van wennen zijn, net als bij de vorige forum make-over. Maar deze is wel heel nasty.
euh ja, dat denk ik ook. even wennen, b'doel ik
die info is wat bulkie, en wie is Adept? Worden we 'Page', 'Junior', 'Liegeu', 'Senior', 'Prince' en dan 'King' als we een boel berichtjes hier typen? Als een soort rollenspel...
Verder kingeling voor de herplaatsting van dit prachtforum!
@Knowledge: Die 'Gamies & Moves'-ding is ook al jaren zo. :lol:
Yeah eindelijk! .. Wel ff wennen dit maar ja.. so wassup HIJSERS!
wassup trouwens met die punten en dat rookie
ja dat vroeg ik me ook al af...per 100.000 punten een gratis HIJS sticker? :P
Nieuwe platform ziet er strak uit boys. Puik werk!
Forum is er zeker op vooruit gegaan, mss nog wat doen aan de vele lijntjes tussen posts (b.v. rondom die 'reply' knop zouden ze weg kunnen)
Oja: rookie? Damn... ik heb genoeg credits opgebouwd voor minimaal drie gratis glazen coca cola.
waar zie jij rookie staan?
Belachelijk .. ik verdien minimaal 3 sterren en 4 planeten.
Vraag: Ik heb last van de 'Interview, Inzendingen, Video's, Publicatie' gedeelte de boel overlapt, super lastig. Ligt dit aan de instellingen op mijn computer of hebben andere dit ook.
Ik moet helemaal naar onder scrollen in een topic om het laatste *commentaar* te lezen, terwijl dit voorheen andersom was. Licht dit aan mij?
Ligt niet aan jouw,dah heddik ook!

Nog steeds mis ik een simpel knopje vanuit een forum overzicht terug naar het main overzicht zeg maar.. kan misschien zeikerig zijn maar is gewoon handig om niet helemaal naar de FORUM knop toe te moeten in het menu..stukje gewenning voor de meeste denk ik zo :)
Daarnaast zie ik bij Movies & Games - Gamies & Moves staan, grappig bedoeld of gewoon een typo?
owja, en jammer dat ie automatisch mn gebruikersnaam pakt, en niet de naam die ik instel :(