Begin of: Main content

Forum topic

Het Voetbaltopic 2011-2012

Terug naar topic overzicht | Terug naar Forum Home
376 replies [Laatste bericht]
afbeelding van Zorgvlied_Zuid
Adept

Als ik goed gekeken heb staat er geen voetbaltopic meer tussen hiero. Vandaar open ik even een nieuwe, want dat is toch het best lopende topic van het forum over het algemeen.

Willem II heeft inmiddels wat spelers gehaald: 

- Donny de Groot (RKC)
- Hans Mulder (RKC)
- Robbie Haemhouts (Helmond Sport)
- Danny Schreurs (FC Zwolle)
- Danny Guijt (Cambuur)
- David Meul (Cambuur)
- Jeffrey van Nuland (Jong PSV)

Ik zeg: we gaan voor het kampioenschap dit jaar.

afbeelding van Rik
Rik
Diehard
afbeelding van Dude my car
Rookie

NEC WORDT KAMPIOEN.
Mwah zoals ik eerder al aangaf denk ik dat het weer hetzelfde wordt een 10e plek, play-offs is natuurlijk mooi meegenomen

afbeelding van Rule
Rookie

Schreurs was de laatste maanden bij Zwolle al niet meer op dreef, voor de winterstop deed hij het wel goed. Jammer alleen dat VVV Wildschut voor 3 seizoenen heeft vastgelegd van Zwolle. Verder denk ik dat ADO een moeilijk seizoen tegemoet gaat. En Cruijf moet niet zo moeilijk doen.

afbeelding van Rule
Rookie

Met die spelers kan Willem II een gooi doen naar het kampioenschap. Schreurs was de laatste maanden bij Zwolle niet meer op dreef, voor de winterstop deed hij het wel goed. Jammer alleen dat VVV Wildschut voor 3 seizoenen heeft vastgelegd van Zwolle. Verder denk ik dat ADO een moeilijk seizoen tegemoet gaat. En Cruijf moet niet zo moeilijk doen.

Adept

We hebben natuurlijk ook nog Swinkels, Gravenbeek, Janga, Sheotahul, Perreira, Vossebelt die hier zijn gebleven onder andere. We zullen zien, heel goed zijn ze niet, maar weet niet wat het niveau is in de JL.

Adept

Vandaag heeft Willem II ook nog Stephan Keller aangetrokken voor centraal achterin naast Swinkels (als die blijft).

Ik kan dus al vast eens een opstellinkje gaan maken voor jullie:

----------------------------------------- Meul ----------------------------------------

Gravenbeek --------------- Keller ---------- Swinkels ---------------- Perreira

---------------------------- Mulder ------------------- Guijt -------------------------

------------------------------------- Haemhouts ------------------------------------

------ Schreurs -------------------------------------------------- Wojciechowski

-------------------------------------- De Groot --------------------------------------

Wisselspelers: Van Nuland, Vossebelt, Van Zaanen, Janga, Ippel, Van Beers, Hutten, Sanusi

Op proef: Pinas (Almere City), Sapir (uit Israël)

Mogen weg: Sheotahul, Livramento

Ik heb er zin in zoals jullie zien. Brigadiertje, waar bende nou jonge? Laat oe licht eens schijnen over de plaatselijke FC.

afbeelding van Dja
Dja
Rookie

Vanavond bij oefenwedstrijd van Ajax wezen kijken. Eerste helft zo ongeveer de basiself, maar de tweede helft met uitzondering van Ooijer alleen maar jongelingen. Van al dat talent word je wel vrolijk zeg. Van Rhijn als rechtsback, Lukoki rechtsbuiten en Rits en Sneijder als creatieve middenvelders. Als je er op zo'n sportpark bovenop staat, zie je pas hoe goed al die gasten eigenlijk kunnen voetballen. Pfff....

Adept

Deed Jan-Arie van der Heijden ook nog mee?

afbeelding van Dja
Dja
Rookie

Speelde de tweede helft en speelde behoorlijk goed. Denk dat hij wel bij selectie blijft als tweede man achter Janssen.

afbeelding van Witflits
Adept

Zou nice zijn. Heb wel van die gast genoten vorig jaar bij WII, en dat zegt wel wat in zo'n kutseizoen. Of Willem II dit jaar goed genoeg gaat zijn voor de bovenste plekken in Jupiler Leage moet ik nog zien. 5 augustus iig mee naar Veendam haha. In de eredivisie hoop ik dat Ajax titel gaat pakken, al vrees ik dat Vertonghen nog wel weg zal gaan.

afbeelding van Dja
Dja
Rookie

Weet niet of Zwolle zich heeft versterkt of is verzwakt, maar het zal volgend jaar toch wel tussen Willem II en Zwolle gaan in de Jupiler League? Aangezien een club als Willem II en een stad als Tilburg een eredivisie ploeg hoort te hebben hoop ik er maar op. En Vertonghen zal wel weg gaan ja, net als Stekelenburg.

afbeelding van willemdekam
Rookie
afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Echt bizar van die tribune damn.

Rookie

Flink drama, wordt ook nog een probleem denk ik aan het begin van het nieuwe seizoen.

afbeelding van Jurian
Rookie

Ja inderdaad, benieuwd hoe ze dat gaan oplossen. Erg bizar ongeluk.

afbeelding van ViciousOne
Rookie

Vandaag is er iig weer getraind in de Grolsch Veste door Co en kornuiten.

Ajax komend seizoen oppermachtig. Voor het eerst in jaren een logisch, transparant en kwalitatief goed inkoopbeleid gehanteerd. Nu hopen dat er op het laatste moment niet nog gasten vertrekken. PSV bizar veel geld uitgegeven, maar ook aan prima spelers. Feyenoord moet oppassen dat ze niet te hard door saneren.

Over 2 weken ofzo alweer de Supercup.

Copa America nu bezig. Brazilië en Argentinië maken totaal geen indruk.

Adept

Hoppakee. 't Brabants Dagblad Klasbakkenteam met 8-0 opgerold. Kampioenen!

afbeelding van elastiekje
Rookie

ik heb het forum ook weer gevonden. een aantal anderen nog niet zie ik.

héctor moreno verkocht voor 4 mil aan espanyol en schaars voor 850k aan sporting, en hiermee ook meteen veel salariskosten weg. kolbeinn sigthórsson voor 4 mil weg, goede deal met nog één jaar, maar waarom naar die kutclub? en waarom teken je niet bij als we na langdurige blessures nog steeds vertrouwen in je toonde? baklap.

ruud boymans overgenomen van vvv, nog maar even aanzien hoe deze jongen het gaat doen. we moeten sowieso nog een spits hebben, geruchten zijn dat we altidore misschien gaan halen maar ik vrees dat ie te duur is (villareal had em destijds voor 7 mil gekocht en hij heeft hoog salaris).

al met al goede periode, az is weer een stuk gezonder. eigenlijk nog ff hopen dat romero voor een aantal miljoen wordt verkocht.

het vertrek van schaars heeft meteen al goede dingen laten zien, niet alleen zullen we er een stuk op vooruit gaan in de corners en vrije trappen (wat nam ie ze slecht zeg), maar naar alle waarschijnlijkheid zal martens nu 10 gaan spelen! door het vertrek van moreno zal nick viergever waarschijnlijk meer gaan spelen, erg fijne speler.

Adept

Toch wel logisch elastiekje, dat die Sigthorsson naar Ajax wil? Wees blij met die knaken zou ik zeggen.

Willem II speelde zaterdag voor 't eerst een hele helft met de "basis". Zag er af en toe aardig uit, de basiself is wel best goed denk ik. Komt alleen niet veel fatsoenlijks van de bank af ben ik bang. Komende vrijdag tegen Osnabruck en dan nog oefenen tegen o.a. Excelsior en Fortuna geloof ik.

Laat 't seizoen maar weer beginnen.

Rookie

stiekem hoop ik dat twente in het schalke stadion gaat spelen, toch nog een leuk europees tripje dan, aangezien de tweede wedstrijd van az twente-az is. want als ik de lijst van teams en de desbetreffende landen bekijk die az kan loten in de uefa cup word ik niet heel blij. en zeker zo kort dag is het ook lastig regelen qua vliegtickets enzo ook qua kosten.

ben er trouwens achter dat johann berg gudmundsson maar 50 meter bij me vandaan woont, vond ik wel geinig.

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Adept

up

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Jammer dat Dennis bij de verkeerde club in Noord Londen heeft gespeeld maar wat een held blijft het toch en wat een klasse!

Rookie

Yep, Ajax krijgt haar helden van vroeger weer terug op het oude nest. Voorbereiding loopt qua uitslagen nog niet lekker, maar met deze spelersgroep moet Ajax toch (Europees) beter kunnen doen dan vorig jaar. Ik verwacht ook wel iets van die Serero.

Copa America: gisternacht de kraker tussen Argentinië en Uruguay. Uruguay wint na strafschoppen.

afbeelding van Witflits
Adept

Wat voor speler is Serero? Die heb ik even gemist.

Rookie

Aanvallende middenvelder overgenomen van Ajax Cape Town. Vorig seizoen speler van het jaar in Zuid Afrika. Staat een Youtube filmpje online van enkele acties. De Boer was onder de indruk. Wordt alleen dringen met Eriksen, De Jong, Lodeiro, Rits en Serero.

http://www.youtube.com/watch?v=V6e-XFkJDNg

afbeelding van Shelter
Adept

tot nu toe is van Geel goed bezig...maar tering hee Koeman??? Wat moet die homo bij Feyenoord? :(

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Koeman is een drama ik vrees het ergste voor Feyenoord. Ajax zien spelen tegen Bronby zeer goed gespeeld en gruwelijke goal van Sighterson

Adept

Koeman bij Feyenoord lijkt me ook niks nee, zoals Koeman me nergens iets lijkt.

Willem II gewonnen van Fortuna Sittard, nou morgen oefenen tegen Lommel United.

afbeelding van Christov
Diehard

hahaha lommel united haha.

Ik weet verder geen zak van voetbal af, maar weet wel dat flits en zorgvlied t wel hebben dus word up naar hullie twee

Adept

Kolkka terug bij de mooiste club van Nederland. Beetje jammer dat ie bij nak gespeeld heeft, maar het is toch wel een kleine keizer nog steeds. Vanavond gaan we 'm in actie zien tegen Lommel United, net als Metaj die misschien overkomt van FC Groningen.

Rookie

Nec gewonnen bij Eindhoven met maar 1-0 maar wel door de nieuwe held Melvin Platje

Adept

Brigadier bende d'r nog?

Rookie

grootvaderke, reijnen heeft zijn eerste goal voor az gescoord:

http://eredivisielive.nl/video/18759-samenvatting-az---kayserispor.html

Adept

Daar zal Waarvan Akte blij mee zijn.

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

LOL

Adept

"Subscrie if you think Balotelli is a dick"

hahaha

Rookie

eigen schuld dikke bult

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Graag deze keeper schorsen voor het leven, wat een idioot.

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

Check deze man dan LOL

Adept

Josti's.

afbeelding van Witflits
Adept

kansloze figuren, doe niet alsof je uit Liverpool komt.

Rookie

aan de andere kant kan je zeggen, wat moet die maf daar ook met een man u shirt aan? lokt het zelf een beetje uit.

Adept

Heuj Brigadier II, gaat goed met de FC Zwolle in de voorbereiding of nie? Weer kampioen dit jaar gullie.

Rookie

az-fk jablonec 2-0 1-0 wernbloom 2-0 gudmundsson
omonia nicosia-ado 3-0

afbeelding van Yid
Yid
Ambassador

ik heb het gevoel dat AZ het heel goed gaat doen dit jaar wat denk jij ervan Elastiekje?

Rookie

denk ik misschien ook wel, had ik tijdje geleden hier nog gepost volgens mij.

mede door het vertrek van schaars zijn er een aantal dingen positief veranderd.
1) martens is verhuist naar 10
2) wernbloom heeft nu een meer defensieve rol, dus loopt niet meer zo vaak als vorig jaar ballen te verkloten in de aanval
3) a) schaars nam dramatische corners
b) schaars nam dramatische vrije trappen, iedereen zag het, maar niemand leek er wat van te zeggen, ook zijn teammaten niet. nu worden de corners/vrije trappen door martens dan wel elm genomen.

moreno ook weg, maar viergever vind ik zeker geen verzwakking. zelfde geldt voor romero die waarschijnlijk wel weg zal gaan, esteban is een prima opvolger zo lijkt het. vertrek van sigthórsson is een aderlating natuurlijk, en dit moet nog maar blijken of altidore en boymans dit kunnen opvangen.

az geeft aan nog een rechtsback en rechtsbuiten te willen halen.

hier ben ik het ook mee eens, want naast de verdedigers in de basis blijft er niet veel meer over. klavan (linksback/centrum) is een aardige speler, van etiënne reijnen heb ik weinig gezien dus kan ik niet oordelen, wijnaldum (linksback) en van huizen (rechtsback) zijn jeugdspelers waarbij ik wijnaldum beter inschat. een rechtsback halen zou dus goed uitkomen, als backup voor marcellis, maar ook zodat marcellis in het centrum kan spelen bij wegvallen moisander/viergever.

rechtsbuiten is duidelijk, benschop komt gewoon te kort. gudmundsson lijkt niet echt in de smaak te vallen bij verbeek en is zelfs gepasseerd dus door benschop. op linksbuiten staat holman nu, ook een verademing in vergelijking met vorig seizoen, aangezien ie sinds ie op links staat een stuk beter speelt dan op rechts. maar dit gaat dus ook weer ten koste van gudmundsson.

en op een of andere manier denk ik dat altidore het best wel eens goed zou kunnen doen in de eredivisie. hij heeft zeer weinig gescoord in het verleden, 3x in 4 seizoenen ofzo, maar is door villareal van hot naar her gestuurd, van club naar club en competitie naar competitie, dat kan nooit goed zijn voor zo'n jongen. bij az krijgt hij een tweede kans. boymans vind ik ook helemaal zo slecht nog niet van wat ik heb gezien, maar kan nog veel leren.

al met al heb ik er vertrouwen in, europees voetbal moet zeker weer mogelijk zijn. titel denk ik geeneens aan, psv, twente en vooral ajax zijn te sterk.

Adept

Dat gevoel had ik ook toen ik ze laatst tegen Kayserispor bezig zag.

Adept

Dames en heren, we kunnen weer beginnen met profcoach. Iedereen een mooie selectie samenstellen dus en aanmelden voor de HIJS-subleague. Dit zijn de gegevens:

De subleaguenaam: HIJS
Het wachtwoord: hiphopinjesmoel

Het is klote dat de mooiste club van Nederland er niet meer tussen staat, maar dat mag de pret nie drukken. Dus: nie zeuren, gewoon meedoen.

Begin of: Additional content