Forum topic
- login of registreer om te reageren
als de dellen bovenop liggen en dus niet onder de friet
hehe, een klein schepje friet. Wat zijn we toch lief hier in Nijmegen. Maar misschien is dat schepje (of schupke) nodig om die hoeveelheden mayo, curry en uitjes te verbergen.
Ik lees net (hier op internet) dat ze dat schepje friet op de waterfiets als verplicht hebben ingevoerd in Mei 1987 toen verschillende Nijmeegse oplettende burgers en politika het zonder het schepje zagen als de gestolen vagina van Ien Dales (toenmalig burgermeester van Nijmegen)
die snep ik niet
die snep ik niet
te jong?
ik denk het 14
14?
mijn Domino’s pizza bestelling is mislukt, ze werken hier in Nimco nog met faxen dus ik ga lekker zo’n kapsalon proberen.
okay, zaterdag avond bijna 23:00 domme Pitstop is dicht!
14?
ik ben 14 jaar![]()
wat een stumperds die mensen van pitstop
2 dellen met hela curry en zaanse mayo op.
Ik moest em alleen maar aanzetten van ons pa,de rest deed ons moeder :D
haha baby’tje wordt tijd dat je op jezelf gaat wonen
Waarom zou ik ? zit hier goed,bietje mn meule vol douwen en slapen. Op mn eigen wonen komt nog wel boii
hahahaha gvd man, gistermiddag friettent,s’avonds 2 dellen en vanmiddag weer friet. Goed bezig jonge haha
1 frikandel speciaal is erbij, hee zorgvlied ex-snackexpert alles goed??
ff langs aldi geweest daar vies veel vreten gehaald voor avondje stone: friet, spareribs, kipcordonblue, kroepoek, snoep, gangmaker koeken, jehhh
Vanmiddag Big Tasty menu op snapte
Vanmiddag Big Tasty menu op snapte
hahaha jij moet met Shagske gaan hangen, die kerel vreet die meuk standaard bij de mac
overigens gok ik dat Shagske wellicht nog een grotere snackkoning is als jou Z-Z, als die kerel de lokale grillroom belt weten al die Egyptenaren blind wie hij is en waar hij woont – t gerucht gaat dat de verbouwing van Amon mede mogelijk gemaakt is door Shagske….
hmm bigtasty vind ik niet zo goed, ik hou gewoon op quaterpounders vooral
Mini friet….. nuff said nigga
mini friet?
Ik eet trouwens nooit patat bij de mac, alleen burgahs, maar omdat je het niet gegeten hebt bombardeer ik je weer als beroep snacker
net een grote friet speciaal op zonder dellen![]()
2 dellen en 2 kroketten in de vetpan liggen.
Vanavond iemand voor zn verjaardag een snackpakket cadeau geven jwt.
2 dellen en 2 kroketten in de vetpan liggen.Vanavond iemand voor zn verjaardag een snackpakket cadeau geven jwt.
hahahaha vet!
Ons moeder vond het jammer dat we dat mandje weggeven,ze vond em zelf erg mooi.
hahahahahaha dit verhaal word per post beter
wie is de gelukkige? dr zit wel een probleem bij, als dat ammel ontdooit is moet ie t wel gelijk die avond nog frituren. of was dat ook jullie bedoeling haha?
haha, stelletje leipkezen, wel een tof kado!
hahahahahaha dit verhaal word per post beterwie is de gelukkige? dr zit wel een probleem bij, als dat ammel ontdooit is moet ie t wel gelijk die avond nog frituren. of was dat ook jullie bedoeling haha?
Bekaant alles is opgegaan jeh hehehe
hahahahahahahahah culthelden
ken ik de gelukkige?
mwa neh denk t nei
Een soort van lowlife variant van de sigaar uit eigen doos ? De frikandel uit eigen doos.
Gister ff een ambachtelijke friet super naar binnen geschoven. Aleen de friet en uitjes ambachtelijk dan hè.
Beetje vreemd gister; ik bestel een Friet Super.
Met welke saus vraagt ze. Ik zeg; met speciaal saus toch ? OK zegt ze.
Dus ik krijg een grote friet super speciaal ?
Ja, friet super is altijd groot zegt ze.
Prima, doe mij dan maar een friet super speciaal.
Ik wil even mijn beklag doen.
Gisteren was er zo;’n verrot snack hok bij de wedstrijd tegen Go ahead eagles, 3 mensen, 1 bakt patat de andere doe wat met de sauzen en de andere verpatst het, en ik stond vooraan bij het verrote snack hok aan de zijkant, maar die wanker verpatste alleen maar aan mensen die recht voor het hokje stonden, dus ik begin de patat bakker aan zijn schort te trekken dat hij mij even een broodje frikandel moet verpatsen, zegt hij: nee je moet bij hem zijn, dus ik zeg: schiet een op deventer wanker, de wedstrijd begint bijna weer, nee doe ik niet zegt hij toen hoord ik al geklap dus toen wist ik dat de 2de helft al zou beginnen, en dus riep ik teringlijer en ging ik weer naar het vak, met honger. En toen na de wedstrijd kwamen van het vak af, waren ze al naar huis! bah
Zeau zeau
En terecht, tik op de kin
Hey! Geen tikken op de Don Kin, G.

en wanneer is het nou een catamaran