Forum topic
- login of registreer om te reageren
Scheer jullie weg met jullie commerciële rommel.
kaassoufle pindasaus 
extra frikandel. Dat moet je eten.
Ik had laatst een Mammoet. Da’s een heule lange del.
Net frietje joppie en broodje gehaktstaaf met op
hmm afgelopen weken thuis veel gesnackt nu uit bescherming de sputterpan maar even terug het kastje in gezet
Heb je em weer lekker in je anusje zitten ?
ja zin in een delletje?
Hmm neh al genoeg vettig eten op
zit er ook een slot op het kastje of waar zit de logica in je verhaal?
Scheer jullie weg met jullie commerciële rommel.
f u
Hehe, moet zeggen dat ik ook weer genoeg vettig voedsel op heb de afgelopen week. Gisteren nog lekker friet oorlog en een kaassoufflétje van De Dijk op. Kaassoufflé is de laatste tijd toch ook één van m’n favoriete snacks met de altijd lekkere kroket en frikandel samen natuurlijk.
jeh ik had laatst ook veel kaassoufles in de supermarkt ook kaas ham souffles waren ook goed te doen
baby born de logica is dat ik nu geen zin heb om dat ding te pakken, wat zou een slot voor nut hebben, heb je toch ook de sleutel van dan hehe. nee even een kleine frituur stop is wel nodig denk
nee had ik ook maar 1 pakje van gekocht, normale waren wel beter, maarja alles proberen he
broodje kaassouffle pinda, wordt nogal gegeten, ik vind het niet te pruimen. Ach als ik honger heb wel hoor.
raar altijd dat een kroket met mayo niet lekker is maar een broodje kroket met mayo wel.
Ham-kaassoufflés vind ik dan weer niks. En een kaassoufflé met pindasaus Baby Born? Nog nooit geprobeerd…
Aanrader! ik ben iig hooked.
plus is echt een kanker supermarkt, maarja wel dichtstbijzijnde bij mij, ik heb een boekje gekregen over frituren binnekort zelf kroketjes maken
kaassoufflé is echt de grootste gay snack die er is,pak dan n bami schijf.
broodje kaassouffle pinda, wordt nogal gegeten, ik vind het niet te pruimen. Ach als ik honger heb wel hoor.
Broodje kaassouffle met pindasaus, mayo en uitjes….KING snack!
@ kutjong: zelluf!
broodje met pindasaus en kaassoufflé deze gay eet er wel van mee jalalalaaaa
Whoeeeeeeeeeeeehoeeeeeeee stelletje beflappen
in kroketten moet je patat peuren en dan opeten.
wij vinden elkaar vaak op dit vlak
Ik heb zo’n vermoede dat jullie elkaars anusje nog vol frietjes gaan duwen dit jaar.
nasty @ Kutjong013
en lekker is een mexicano met mayo
ok
kroketten in friet is goed
friakdnel
ik heb zojuist 3 mckroketten naar binnen gedouwd
gadverdamme
een van de weinige goeie dingen van de mac
een van de weinige goeie dingen van de mac
sluit ik me bij aan, dat heeft in ieder geval nog een karakteristieke smaak, al kun je beter een gewone kroket halen. Fish filet vind ik ook oke, de rest is plastic.
mckroket is goed
die mosterdsaus is king
Vedwin is weer onderweege,frietje joppie en n broodje gehaktstaaf met is weer eens besteld
Big tasty van de mc is t beste wat ze te vreten hebben daar
Ik had vanmorgen om 10 uur een HarlingenBurger in m’n kanus.
eten jullie elke dag of zo vette hap broodje berenlul enzo
Vedwin is weer onderweege,frietje joppie en n broodje gehaktstaaf met is weer eens besteldBig tasty van de mc is t beste wat ze te vreten hebben daar
en morgen om half 10 boer je die vieze gahaktstaaf nog op.
big tasty heb ik 1 keer op, die zooi smaak naar een kut die al 2 weken geen lactacyd gezien heeft
ik denk dat ik binnekort eens ga wokken in het FC Zwolle stadion bij wok stadion. Dan heb je bij bepaalde plaatsen voor 3 kwart zicht op het veld. Even eten, half uur voor de aftrap richting de stand. Lachen joh, ga dat eens regelen binnekort.
Voorwaarden
- 2,5 uur onbeperkt eten en drinken (gelt alleen voor alcoholvrije dranken)
- Na de genoemde tijd worden alle dranken tegen normale prijzen berekend of ieder half uur ã"
ik ben pas een keer in hattem onbeperkt wezen wokken was ook met onbeperkt bierzuipen(!) voor ik geloof 19,50 en in het weekend 21,50 ofzo, kun je 3 uur lang je gang gaan
kom nooit over de ijssel. Maar wokken is fijn, alleen moet je wel de extra scherpe saus, want die standaard Europese zoete rommel moet ik niet.
Mocht je van pittig houden: Surinaamse sambal, niets is beter.

broodje unox hmmm