Forum topic
- login of registreer om te reageren
Zal komende week wel n foto posten.
het moet maar eens ophouden met het gedoogbeleid ten opzichte van brabanders.. kutbrabanders.. onze brabanders.. en iedereen weet dat dit de grootste broedplaats is van dat benedenrivierse gespuis
@ kutjong tjesus wat kansloos weer ![]()
Ik zeg het niet vaak, maar een schot in de knie kan geen kwaad bij pap en pudding.
hehe wat een gekken zijn jullie ook he met zijn beide, alsof je een hele kast vol hebt met hits van die 2 maffies met je lekker nummertje WEER.
http://www.youtube.com/watch?v=NOPlJoNp53M&feat…
hyves is hyves
Alles met Johan Vleminx is diep triest
Ooh jammer hoopte even dat hij in Tilburg geboren was maar het is ijndhofen aka eindhoven
Deze track is toch wel een zomerhit hoor, Toppertje heeft nix op dit.
Wie heeft er een frikandel speciaal nodig als je overal in Nijmegen een (ras)friet super of een waterfiets kan scoren? Nou, misschien als bijgerecht, naast de waterfiets.
Deze track is toch wel een zomerhit hoor, Toppertje heeft nix op dit.
Niks boven Toppertje trouwens. Misschien de skivakantie!
http://www.youtube.com/watch?v=LCElPvtI7N0
Dit topic is echt zo’n beetje de enige reden dat ik tegenwoordig nog eens zin heb in in een delleke speciaal…helaas heb ik, tegen de tijd dat ik dit lees, nooit meer zin om de deur uit te gaan om bij de buurman–de Febo–zo’n ding te halen
Zijn die een beetje te eten daar?
Febo is over het algemeen toch kenker ranzig
Dat klopt daarom ga ik altijd naar het smoske.
Alleen de patat is wel te doen, voor de rest haal ik er eigenlijk ook nooit iets..wie weet hoe lang die dingen al in de vitrine liggen
hmm net weer lekker delletjes eten en kroketten en friet. morgen even kijken hoeveel delletjes max. ik op krijg.
gok op stuk of 8
zo ook maar even beneden eentje erin gooien.. even de hela onder de toonbank weghalen. Hmm
vandaag ook maar weer is een delleke gebakken een jos brinkje
een lul meej poep
Respect
lekker heur frikandel speciaal normale frikandel kan ik er 11 van op maar dan wordt het steeds minder lekker
ja het is weer kerst, en mooie dag om een lekker delleke te bakken!
fijne kerst allemaal
Wordt voorlopig de laatste keer dat ik vettig voedsel eet!
Tjuu,net de verse frieten gesneden en voorgebakken! Zien er goed uit boske
Hallo!
Ben je DE maksler?
Ben je DE maksler?
als je de forumlegende Maksler bedoelt, ja dat is ’m.
Ik heb gisteren een waterfiets en halve kapsalon op… Wanneer gaan ze in Tillie eens aan de waterfietsen?
Hij was dan ook niet voor mij he… Ik probeer altijd te snacken met frikandellen, mayo, curry en uitjes. Jeweettoch
Maksler luister maar zorgvlied, kapsolan van die wannabe snacks. Frikandel speciaal met extra uit en extra mayo en extra curry en extra frikandel. Dat moet je eten.
Maksler luister maar zorgvlied, kapsolan van die wannabe snacks. Frikandel speciaal met extra uit en extra mayo en extra curry en extra frikandel. Dat moet je eten.
dat zegt ie zelf toch ook.
al een tijdje geen frikadel op, eergister wel lahmacun met kebab, nice
Gvd hou het gewoon bij de oerhollandse snackjes. die kapsalon en die zooi, tju
toch is tropicana wel een heldentent Kutjong, dat moet jij zelfs toegeven
die hete kippenpootjes en doner daarzo is wel zo tering lekker, goeiendag
dan smaakt alles
Voor döner kunde beter naar Ali gaan,achter d’n NS-plein.
die kapsalon
Staat een stuk over de Kapsalon in de Revu van deze week. ![]()

Zoals de maya’s vroegen al zeiden: liever je douche onderkotsen met frikandellen dan met spinazie.