Forum topic
Fifa 10 (All Platforms)
- login of registreer om te reageren
Demo vanaf vandaag beschikbaar voor pc, PS3 en XBOX360. Net gedownload voor PS3, morgen even testen.
thanks voor de tip.
ik ben van de fifa, jarenlang is het hetzelfde gebleven, vorig jaar was eccht weer een goede versie van fifa, hopen dat ze doorbouwen op die formule.
damn Fifa is echt heel erg snel geworden, te snel als je het mij vraagt. wel dope dat je in die demo kan trainen en unlimited potjes achter elkaar kan spelen. Dat kon bij 09 niet toen.
ooh jij bent er al mee bezig?
ooh jij bent er al mee bezig?
afgelopen nacht gedownload en toen gespeeld ja
lijkt me echt een leuke nu is die ook mooier geworden
Na een paar potjes ben ik toch best wel enthousiast tot nu toe, het tempo ligt lekker hoog zodat je lekker kan counteren en hele snelle aanvallen kan opzetten. Zlatan in Barca is dodelijk :D die scoorde hier net 5x tegen Chelsea hehe.
Kan voor de rest nog weinig zeggen en wil PES sowieso toch weer een kans geven.
wou dees topic laatst net openen. ben benieuwd naar deze fifa 09 vond ik zeer vette game. deze ga ik zowieso gelijk halen, pes kan nooit in een jaar tijd die achterstand ingehaald hebben denk ik. nja ik hoop van wel natuurlijk maar we zullen zien. jammer dat jullie niet zoveel fifa09 deden hadden we allicht weer een hijs footie toernooi kunnen doen.
wou dees topic laatst net openen. ben benieuwd naar deze fifa 09 vond ik zeer vette game. deze ga ik zowieso gelijk halen, pes kan nooit in een jaar tijd die achterstand ingehaald hebben denk ik. nja ik hoop van wel natuurlijk maar we zullen zien. jammer dat jullie niet zoveel fifa09 deden hadden we allicht weer een hijs footie toernooi kunnen doen.
ik speelde die shit wel, maar vond het niet zo boeiuh ![]()
maar is de gameplay veranderd voor PC dus andere toetsen of nog steeds met wasd
maar is de gameplay veranderd voor PC dus andere toetsen of nog steeds met wasd
geen idee, ps3 hier
wou dees topic laatst net openen. ben benieuwd naar deze fifa 09 vond ik zeer vette game. deze ga ik zowieso gelijk halen, pes kan nooit in een jaar tijd die achterstand ingehaald hebben denk ik. nja ik hoop van wel natuurlijk maar we zullen zien. jammer dat jullie niet zoveel fifa09 deden hadden we allicht weer een hijs footie toernooi kunnen doen.ik speelde die shit wel, maar vond het niet zo boeiuh
ja bedoel ik, veel mensen zeiden dat ze hem wel dope vonden maar bleven hem niet echt spelen. de verslavingsfactor was wat minder hoog ofzo. maarja volgende versie word dope en voor het eerst sinds pes6 dat real madrid weer fokking leip is met een footie hehe
maar is de gameplay veranderd voor PC dus andere toetsen of nog steeds met wasdgeen idee, ps3 hier
ja ik heb PSP met fifa 08 vond ik wel fijn
maar deze komt op PC dus daarom![]()
heb de demo vanmiddag even gedaan…best ok. Ik kan alleen geen voetbalspellen spelen met die pookjes, toen ik dat had omgezet (besturing zoals ik pes ook speel dus) vond ik FIFA vermakelijk. Maar dit jaar ga ik geen footie kopen, ik wacht op Gran Turismo
ik heb ff een vraagje waarom kan ik fifa 10 en nba 10 de demos niet downloaden?
ben benieuwd; vandaag nog even mooie toernooitjes gespeeld (fifa09) en vooral Z-Z van de mat getikt.
flikker
sorry hoor maar zelfs de schoenen zijn nu mooi uitgewerkt in vorige jaren echt lelijk
Die trucjes gebruik ik meestal niet. Ik tik ’t gewoon degelijk uit.
die first kick flick is ill! de meeste anderen vind ik weinig toevoegen en gebruik ik ook niet, spelinzicht is het belangrijkste ![]()
ik mis de zeehond man ![]()
ik heb nog nooit trucjes gebruikt vanaf fifa 1999 niet
Ik speel hem op de pc, wacht wel even tot hij helmaal uit is.
die first kick flick is ill! de meeste anderen vind ik weinig toevoegen en gebruik ik ook niet, spelinzicht is het belangrijksteik mis de zeehond man
hier zijn we het als PES spelers allemaal over eens.. het moet functioneel zijn…. de goals maken na een paar mooie combinaties.. daar gaat het om..
WTF man die tricks zijn wel gek als je die allemaal mastered hehe. Als je die tegen een vriend zet is het sowieso pijnlijk
gewoon het ouderwetse tik werk dan rijdt je die verdediging helemaal open.
ja vind ik ook alleen maar tikken driehoekjes opzoeken
Ik wil weer een voetbal game in de vorm van crack. Vanaf 08 is het allemaal maar malt voetbal.
maar hoe download ik hem nu![]()
het wordt nooit meer beter dan PES6
ze waren zo dichtbij om de perfecte footie te maken maar ja we weten wat er is gebeurd.
wat dan
Damn die nieuwe PES is weer wack zeg, Fifa heeft mij definitief over de streep getrokken. Daarmee kan je soepel rondtikken en bij PES zijn het weer van stroperige spelers bah!
Was jij een pesser?
ziek een pesser kom naar ons fifa
nee grapje ze zegge dat pes alleen in graphics uitblinkt
nieuwe pes is alvast tien keer beter dan fifa 09 wat een kutgame is dat.
nieuwe pes is alvast tien keer beter dan fifa 09 wat een kutgame is dat.
yeah right, die nieuwe PES is net zo kut als vorig jaar. Fifa10 is de voetbalgame, PES is finished.
PES is klote
Haha die trucjes zijn wel meesterlijk,ik vind het altijd wel tof om die trucjes te gebruiken..Dol er meestal zorgvlied-zuid mee kapot
En dan pak ik uiteindelijk toch de bal af en counter ik je anus eraf. Zak.
Wie is beter dan
1. Witflits
2. ik
3. Kutjong
Zo denk ik erover ![]()
Hehe, ik zie die witflits nu als de wijze man die die 2 pubertjes zowel op hiphop als voetbal gebied even de broek wast.
Ik speel altijd mooier, maar die flikker tikt me dan toch vaker weg dan ik hem.
nieuwe pes is alvast tien keer beter dan fifa 09 wat een kutgame is dat.Provocatie is nice, totdat je jezelf volledig voor lul zet
fifa 09 is gewoon dikke kut. geen controle over de bal, net alsof je met f’jes speelt. fifa 10 heb ik niet gespeeld. pes 09 was vrij nep ivm 08 maar 10 is killing it.
sneijder al naar liverpool?
1. Witflits2. ik3. KutjongZo denk ik erover
Ben ik het natuurlijk niet mee eens.
1. Witflits
2. Kutjong en Zorgvlied-Zuid
Winnen allebei evenveel man,en als ik win doe ik het ook dik.

volgens mij best leuk maar FiFa is altijd wel goed vaak verbeteringen